Gdzie na trasie kupic kartusz ?

Data: 2010-06-07 13:11:19
Autor: keramp z Pyrlandii
Gdzie na trasie kupic kartusz ?
Użytkownik "-=MAKARENA=-" <makarena@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4c0ca310$0$2593$65785112news.neostrada.pl...
Witam !
Jestem juz po pierwszym w swoim zyciu kilkudniowym rajdzie rowerowym (
bylo  super ) i w zwiazku z tym ze nagle na trasie okazalo sie ze
kartusz od  kuchenki zrobil sie dziwnie pusty mam pytyanko : Czy w
naszym kochanym kraju  mozna gdzies cos takiego kupic na trasie ?  Gdzie
czegos takiego szukac ? W  malych miejscowosciach raczej niema duzych
sklepow sportowych ani marketow ,  a Panie w malomiasteczkowych sklepach
 robily okragle oczy .  Moze jakies  stacje gazu ?
--

Witam
Mozna odwiedzić sklep z narzędziami lub inszym sprzetem budowlano-remontowo-majsterkowiczowym :)

Gdzie na trasie kupic kartusz ?