Gdzie najbardziej realistyczna scena pobicia?

Data: 2010-06-01 18:00:33
Autor: picard
Gdzie najbardziej realistyczna scena pobicia?

U¿ytkownik "hubert depesz lubaczewski" <depesz@depesz.com> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ba2dd7-ejb.ln1@depesz.com...
nie interesuje mnie walka na ringu czy coÅ> w stylu commando. Najbliżej
ideaÅ,u jak na razie znalazÅ,em scenÄT w fight clubie gdzie narrator walczy
z "angel face" - zaczyna siÄT jak normalny pojedynek, ale koÅ"czy inaczej.
bardziej jest mi potrzebne cos mocniejszego. jakiÅ> pomysÅ, gdzie/w czym
szukaÄ??

depesz

Mocne http://www.filmweb.pl/Wiezien.Nienawisci , scena z zêbami na krawê¿niku.

picard

Data: 2010-06-01 17:04:11
Autor: hubert depesz lubaczewski
On 2010-06-01, picard <picard3@USUNTOwp.pl> wrote:
Mocne http://www.filmweb.pl/Wiezien.Nienawisci , scena z zębami na krawężniku.

tak, mocne. ale w żaden sposób nie podpada pod pobicie.

depesz

--
Linkedin: http://www.linkedin.com/in/depesz  /  blog: http://www.depesz.com/
jid/gtalk: depesz@depesz.com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007

Data: 2010-06-02 00:23:38
Autor: neuro
Gdzie najbardziej realistyczna scena pobicia?
On Jun 1, 7:04 pm, hubert depesz lubaczewski <dep...@depesz.com>
wrote:

> Mocnehttp://www.filmweb.pl/Wiezien.Nienawisci, scena z zêbami na krawê¿niku.

tak, mocne. ale w ¿aden sposób nie podpada pod pobicie.

    Mo¿e najpierw podaj swoj± definicjê pobicia, bo widzê, ¿e ró¿ni
siê od ogólnie przyjêtej ;]

p.

Data: 2010-06-02 09:30:23
Autor: Rais
wrote:

[...]

No i móg³by powiedzieæ po jakiego czorta mu te sceny.
Chyba nie w celach szkoleniowych... ;)

--
pzdr

Data: 2010-06-02 09:58:41
Autor: hubert depesz lubaczewski
On 2010-06-02, Rais <raistand@poczta.onet.pl> wrote:
No i mógłby powiedzieć po jakiego czorta mu te sceny.
Chyba nie w celach szkoleniowych... ;)

taki fetysz :). ma to jakieś większe znaczenie? chodzi jak najbardziej o
cele szkoleniowe, aczkolwiek wydaje mi się, że w trochę innym znaczeniu
niż wynika to z pytania. muszę pokazać/unaoczenienić osobie z
kiepsko działającą wyobraźnią/kojarzeniem, co dokładnie oznacza słowo
"pobicie" (tydzież jego bardziej wulgarne odpowiedniki).

niestety (albo i na szczęście) znalezienie tego typu materiałów jest
(przynajmniej dla mnie) dosyć trudne, więc pomyślałem o filmach, ale
99.9% filmów pokazuje przemoc w sposób tak całkowicie odrealniony, że aż
śmieszny.
a te które nie są śmieszne (np. funny games) zazwyczaj pozostawiają za
dużo wyobraźni zamiast pokazać proces i efekt.
oczywiście - nie twierdzę, że to ogólnie źle. po prostu w tym konkretnym
przypadku potrzebuję innego typu materiału.

depesz

Data: 2010-06-02 09:54:06
Autor: hubert depesz lubaczewski
wrote:

> Mocnehttp://www.filmweb.pl/Wiezien.Nienawisci, scena z zębami na krawężniku.

tak, mocne. ale w żaden sposób nie podpada pod pobicie.

    Może najpierw podaj swojÄ… definicjÄ™ pobicia, bo widzÄ™, że różni
się od ogólnie przyjętej ;]

hmm .. moze myslisz o innej scenie, ale czy widzisz tam jakiekolwiek
*uderzenie*? ja widzę jedynie, że kazał sie murzynowi połozyć, zęby na
krawężnik i kopnięcie w podstawę czaszki.

nie wiem jakie jest definicja pobicia, ale pojedyncze kopnięcie czy
strzelanie jakos mi nie pasują. "przydałoby" się natomiast kilka
uderzeń - juz mało znikam czy są ręką, nogą, czy kijem. natomiast
pojedyncze kopnięcie które nie ma na celu "uderz by bolało" tylko
"zabij" nie jest pobiciem.

depesz