Gdzie najbardziej realistyczna scena pobicia?

Data: 2010-06-04 04:52:07
Autor: numbers
Gdzie najbardziej realistyczna scena pobicia?
On 31 Maj, 17:47, hubert depesz lubaczewski <dep...@depesz.com> wrote:
nie interesuje mnie walka na ringu czy co¶ w stylu commando. Najbliżej
ideału jak na razie znalazłem scenę w fight clubie gdzie narrator walczy
z "angel face" - zaczyna się jak normalny pojedynek, ale kończy inaczej.
bardziej jest mi potrzebne cos mocniejszego. jaki¶ pomysł gdzie/w czym
szukać?

depesz

--
Linkedin:http://www.linkedin.com/in/depesz /  blog:http://www.depesz.com/
jid/gtalk: dep...@depesz.com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007

"Romper Stomper"
Scena lomotu w przejsciu podziemnym a potem bojka z armia
wietnamczykow
Polecam obejrzec caly film

pozdro
nmbrs

Gdzie najbardziej realistyczna scena pobicia?