Gdzie najłatwiej znaleźć świnie?

Data: 2009-04-24 15:01:34
Autor: mrdevilyn
Gdzie najłatwiej znaleźć świnie?
Obiegowa opinia głosi że w chlewie, przy korycie. Przy okazji sprawy
wywalenia niejakiej Lis z posady w tiwi państwowej trafiłem na ślad
niezwykle interesującego chlewu. Otóz niejaka Lis broni się ze nie
przeczytała fragmentu niusa albowiem jakaśtam kolarskobobińska "nie
była już szefową ISP". No więc wynalazłem stronę owego ISP, zawołałem
zarząd i........ na moment mowe mi odjeło z wrażenia.
ZARZĄD
    Prof. Lena Kolarska-Bobińska, prezes zarządu Instytutu Spraw
Publicznych
    Dr Jacek Kucharczyk, członek zarządu, dyrektor programowy
Instytutu Spraw Publicznych
RADA NADZORCZA
    Prof. Krzysztof Michalski - przewodniczący Rady Nadzorczej
    Jerzy Baczyński
    Danuta Hübner
    Prof. Marcin Król
    Helena Łuczywo
    Prof. Jerzy Regulski
    Prof. Wojciech Sadurski
    Andrzej Topiński
RADA PROGRAMOWA
     Prof. Ewa Łętowska
     Bronisław Komorowski
     Dr Jerzy Kropiwnicki
     Dr Jan Olbrycht
     Dr Andrzej Olechowski
     Maria Pasło-Wiśniewska
     Prof. Andrzej Rychard
     Prof. Marek Safjan
     Tomasz Sielicki
     Aleksander Smolar
     Konrad Szymański
     Lech Wałęsa
     Prof. Andrzej Zoll

Nie wszystkie nazwiska na powyższej liście sa mi znane, ale te znane
robią naprawde imponujące wrażenie- na przemian esbeccy kapusie,
kurwie syny (i córki), komuszeria.... Ile jeszcze takich chlewów, w
których czerwone świnie nurzają swoje brudne ryje, funkcjonuje w
czeciejpełoskiej??

Oczywiście niejaka Lis klamała, kolarskobobińska nadal kieruje tą
wylęgarnią talentów ale to nieistotny w sumie szczegół- bo czy
niejakiej Lis  zdarzyło sie kiedy prawde powiedzieć? Chyba tylko przez
pomyłke.
J-23
PS Adres inetowy chlewika: http://www.isp.org.pl/?ln=pl&c=1&v=page&id=37

Data: 2009-04-25 00:57:43
Autor: konserwator

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:da91aace-45d6-4593-815f-1acef50d8be6h28g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

dobra robota. Kolejna lista antypolskich swin...
Ta cala kolarska bobinska (przypominam) uwaza Polske za "euroregion"
Tfu
co za szmaciarstwo...

rym

Gdzie najłatwiej znaleźć świnie?