[W-wa] Gdzie najlepiej odgrzybia klime ?

Data: 2011-07-19 06:15:35
Autor: THX
[W-wa] Gdzie najlepiej odgrzybia klime ?
Amatorszczyzna odpada, bo chyba pieczarki mi się lęgną w płucach.
Polecicie parę adresów?
I jaka metoda jest najlepsza na odgrzybianie?
THX

Data: 2011-07-19 08:21:49
Autor: Big Jack
[W-wa] Gdzie najlepiej odgrzybia klime ?
W wiadomości

Mówisz i masz  ;) http://katalog.mediweb.pl/katalog_rodz.php?woj=14&pow=65&rodzaj=224

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-07-19 10:48:46
Autor: Axel
" THX" <j666@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message
Amatorszczyzna odpada, bo chyba pieczarki mi się lęgną w płucach.
Polecicie parę adresów?
I jaka metoda jest najlepsza na odgrzybianie?

Porzadnie odgrzybiali mi tu:

http://www.autokaliska.waw.pl/kontakt.php

--
Axel

Data: 2011-07-20 23:18:41
Autor: THX
[W-wa] Gdzie najlepiej odgrzybia klime ?
Chemią, ultradźwiękami, jeszcze inaczej?

-- -- -

Data: 2011-07-19 18:52:00
Autor: Myjk
[W-wa] Gdzie najlepiej odgrzybia klime ?
Tue, 19 Jul 2011 06:15:35 +0000 (UTC), THX
I jaka metoda jest najlepsza na odgrzybianie?

Jeśli jest bardzo źle, to tylko i wyłącznie dobranie się do parownika i mechaniczne
czyszczenie. --
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player
http://xcarlink.pl

Data: 2011-07-19 22:38:10
Autor: Dominik
W dniu 2011-07-19 08:15,  THX pisze:
Amatorszczyzna odpada, bo chyba pieczarki mi się lęgną w płucach.

Hahaha :D
Ale mnie rozbawiłeś tymi pieczarkami :)
Poprawa humoru na całą noc :D
Dzięki !

--
Dominik

Data: 2011-07-20 00:34:27
Autor: kkk
On 19 Lip, 08:15, " THX" <j...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Amatorszczyzna odpada, bo chyba pieczarki mi się lęgną w płucach.
Polecicie parę adresów?

Auto Italia
28790 South Diesel Drive Unit 1
Bonita Springs, FL 34135

Tutaj dobrze to zrobią. Polecam.

Data: 2011-07-21 09:21:44
Autor: pablo eldiablo
kkk <maromk23@gmail.com> napisał(a):
On 19 Lip, 08:15, " THX" <j...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
> Amatorszczyzna odpada, bo chyba pieczarki mi si=EA l=EAgn=B1 w p=B3ucach.
> [...]

Tutaj dobrze to zrobi=B1. Polecam.

Jakbys skonfigurowal sobie czytnik, aby '[W-wa]' z tematu posta nie wycial, to
przestal bys sie przyp... do ludzi bez powodu.

Data: 2011-07-21 03:18:43
Autor: kkk
On 21 Lip, 11:21, "pablo eldiablo" <jazzee.WYT...@gazeta.pl> wrote:

Jakbys skonfigurowal sobie czytnik, aby '[W-wa]' z tematu posta nie wycial, to
przestal bys sie przyp... do ludzi bez powodu.

Doradź jak skonfigurować "czytnik" google - z chęcią to zrobię, to
ciekawe że wyciął...
ale swoją drogą i tak są warci polecenia :)

A będąc bardziej pomocny dla założyciela:

wypróbuj "ultradźwięki" będą zwykle skuteczniejsze, jeśli nie pomoże
do dobrać się do parownika fizycznie będzie najlepszą metodą i przy
okazji filtr pp. do wymiany jeśli auto go posiada.

[W-wa] Gdzie najlepiej odgrzybia klime ?