Gdzie najlepsza oferta depozytowa poza PL?

Data: 2015-08-07 14:49:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Gdzie najlepsza oferta depozytowa poza PL?

"J.D." mq1fql$kno$1@node1.news.atman.pl

Zakładając że jeśli po wyborach rzeczywiście zaczną się cyrki z "ratowaniem" frankowych kredyciarzy, wprowadzaniem podatku bankowego itd. to efektywne oprocentowanie kont i lokat w Polsce stanie się prawdopodobnie bardzo nieatrakcyjne.

IMO banki wyrównają -- frankowicze zapłacą nie w kursie, ale jakoś inaczej.
Bank jest silny -- nie pozwoli pomiatać sobą urzędnikowi, który ma mleko
pod nosem, jeśli chodzi o dojrzałość mentalną, nie zaś biologiczną.

Bank wie, że nie on odpowiada za kursowanie walut, więc sumienie
nie nakaże mu ratowania frankowicza.

Bank wie, że do życia potrzebuje klientów -- zadowolonych i mądrych
klientów. Jeśli trzeba kogoś zabić (skazać na głodową śmierć) lepiej
zabijać ludzi nieodpowiedzialnych, nie zaś pracowitych i ostrożnych.

Bank nie padnie (galeria też) ale stosownie zabezpieczy swoje interesy.
A kogo obciąży kosztami? -- sprawców zamieszania. Dlaczego? Bo to bankowi
opłaca się. Jeśli zginą ludzie mądrzy -- zginie bank, ale jeśli zginą
ludzie niemądrzy -- bank rozwinie się.

Bank potrzebuje do życia klientów -- głównie kredytobiorców.
Ale potrzebuje nie tych, co tylko biorą, lecz potrzebuje tylko
tych, co i biorą, i spłacają na czas. [ja podpadłem już Panu
Prezydentowi Sygmie -- spóźniłem się ze spłatą raty... 34 grosze
spłaciłem parę dni po terminie... były różne zobowiązania, po
prostu tak krawiec kraje, jak mu staje... nie biję się w piersi
tylko dlatego, że nie jestem kobietą]

Gdzie w takiej sytuacji najlepiej było by przenieść depozyty?

Do Szwajcarii chyba nie. ;)

W których krajach banki oferują najlepsze oprocentowanie i niskie podatki od zysku z lokat?

W których dają najlepsze gwarancje? :)

Nie wiem. :) Nie znam tych odpowiedzi.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Gdzie najlepsza oferta depozytowa poza PL?