Gdzie najlepsze biuro maklerskie

Data: 2009-05-06 11:21:38
Autor: Włodziu
Gdzie najlepsze biuro maklerskie
Witam.
Dopiero zaczynam przygodę z inwestowaniem i na początek chciałbym otworzyć rachunek brokerski - tylko nie wiem w jakim banku ;)

Najlepiej jakby:
 - otwarcie i prowadzenie rachunku bez opłat
 - możliwie jak najniższe prowizje od obrotu (max obrót - 20-50k - narazie)
 - dobry podgląd i funkcjonalność przez www (nie lubię chodzić do banku -
chciałbym wszystkie możliwe decyzje podejmować on-line)
 - dobry (aktualny) i najlepiej darmowy podgląd notowań giełdowych.

Narazie przeglądałem ofertę aliora. Na stronie www wszystko pięknie ale z doświadczenia wiem że zawsze sa jakieś haczyki, które wyjdą w praniu ale chciałbym ich jak najwięcej uniknąć.

Pozdrawiam

Data: 2009-05-06 23:14:40
Autor: asdf
Gdzie najlepsze biuro maklerskie
Które to już podejście na tej grupie? Chyba 3 albo 4...
Tak Alior jest zajebisty. Polecam!!!Sam nie używam.