Gdzie najlepsze biuro maklerskie?

Data: 2009-05-06 10:57:58
Autor: Włodziu
Gdzie najlepsze biuro maklerskie?
Chciałbym otworzyć rachunek brokerski - tylko nie wiem w jakim banku ;)

Najlepiej jakby:
 - otwarcie i prowadzenie rachunku bez opłat
 - możliwie jak najniższe prowizje od obrotu (max obrót - 20-50k - narazie)
 - dobry podgląd i funkcjonalność przez www (nie lubię chodzić do banku - chciałbym wszystkie możliwe decyzje podejmować on-line)
 - dobry (aktualny) i najlepiej darmowy podgląd notowań giełdowych.

Narazie przeglądałem ofertę aliora. Na stronie www wszystko pięknie ale z doświadczenia wiem że zawsze sa jakieś haczyki, a ja dopiero zaczynam przygodę z giełdą

Pozdrawiam

Data: 2009-05-06 11:00:51
Autor: top
Włodziu wrote:
Narazie przeglądałem ofertę aliora. Na stronie www wszystko pięknie ale z doświadczenia wiem że zawsze sa jakieś haczyki, a ja dopiero zaczynam przygodę z giełdą

Akurat biuro maklerskie to chyba najlepiej działająca częśc Aliora :), przynajmniej takie są moje wrażenia. Polecam.

t0p

Data: 2009-05-06 13:10:20
Autor: Valdi.Pavlack
Gdzie najlepsze biuro maklerskie?
"Włodziu" news:1241600194.659152d1.icnet

[ciach]

bossa?

Data: 2009-05-06 13:31:26
Autor: Włodziu
Gdzie najlepsze biuro maklerskie?
P.S.
Zna może ktoś jakąś stronę gdzie było by rzetelne porównanie rachunków brokerskich w różnych bankach? (koszty, prowizje, funkcjonalność) - chodzi mi o takie porównanie jak jest np. dla kont osobistych czy oszczędnościowych.

Szukałem na google ale nie mogę nic ciekawego znaleźć.

Data: 2009-05-06 15:30:44
Autor: zgred
Włodziu pisze:
[...]

Jeśli dopiero zaczynasz, to szczególnie polecam bossa.
Nie jest "najtańsze", ale za to dość elastyczne (kilka opcji do wyboru, zmiany on-line w serwisie inetowym).
Notowania - zależy jak chcesz spekulować. Do gry intraday na kontraktach potrzebujesz notowania bez opóźnień, a tego nikt Ci nie da gratis.
Bossa ma kilka kanałów dostępu do danych (w razie awarii jednego systemu są dostępne kolejne), ma dobry dział "edukacja", odpowiadają na mejle, ich człowiek rzeczowo wypowiada się czasami na pl.biznes.wgpw.
Miałem tych rachunków maklerskich w sumie tak pod 10, a koniec końców zostałem przy bossa.

--
Dziękuję, pozdrawiam. Zgred.

Gdzie najlepsze biuro maklerskie?