Gdzie najlepsze i najbezpieczniejsze lokaty 3 miesię czne-pro¶ba o poradę

Data: 2009-02-28 11:53:00
Autor: Edward Malinowy
Gdzie najlepsze i najbezpieczniejsze lokaty 3 miesię czne-pro¶ba o poradę
"lex" news:go9l8g$69f$1news.onet.pl

Witam ! Mam ok. 150 - 200 k PLN wolne na ok 3-6 miesięcy i chciałbym
gdzie¶
ulokować by odrobić inflację  / bo na lokatach raczej chyba nie można
zarobic / .Proszę o poradę w którym banku / lub rozdzielic na kilka banków
dla bezpieczenstwa / s± najlepsze warunki do ulokowania .
Z góry dziękuję !

Może niektórzy powiedz±, że jestem stronniczy i wychwalam tylko jedn±
ofertę, no ale co ma innego napisać jak sam korzystam i sobie bardzo chwalę
:)

Polecam zagl±dn±ć tutaj i samemu wybrać:
http://www.depozyty.getinbank.pl/
http://lokaty.open.pl/

Pozdrawiam.

Gdzie najlepsze i najbezpieczniejsze lokaty 3 miesię czne-pro¶ba o poradę