Gdzie najlepsze i najbezpieczniejsze lokaty 3 miesięczne-prośba o poradę

Data: 2009-02-27 21:17:06
Autor: lex
Gdzie najlepsze i najbezpieczniejsze lokaty 3 miesięczne-prośba o poradę
Witam ! Mam ok. 150 - 200 k PLN wolne na ok 3-6 miesięcy i chciałbym gdzieś ulokować by odrobić inflację  / bo na lokatach raczej chyba nie można zarobic / .Proszę o poradę w którym banku / lub rozdzielic na kilka banków dla bezpieczenstwa / są najlepsze warunki do ulokowania .
Z góry dziękuję !

Data: 2009-02-27 22:36:21
Autor: RobertS
lex pisze:
[...]

skoro nie lokaty to co? akceptujesz jakieś ryzyko?

RobertS

Data: 2009-02-27 22:00:02
Autor: lex
Gdzie najlepsze i najbezpieczniejsze lokaty 3 miesięczne-prośba o poradę

skoro nie lokaty to co? akceptujesz jakieś ryzyko?

-- pozdrawiam
RobertS

Raczej nie bo nie mam czasu pilnować tego by w porę zareagować a wolę spać spokojnie przez te kilka miesięcy / chociaż pytanie czy w dzisiejszych czasach i w sytuacji Polski można spać spokojnie myśląc o interesach/. Dzięki .

Data: 2009-02-27 22:36:30
Autor: lbz
Gdzie najlepsze i najbezpieczniejsze lokaty 3 miesięczne-prośba o poradę
ja bym sie podlaczyl do pytania, ale interesuja mnie nie tylko lokaty, ale rowniez inne bezpieczne formy z niskim ryzykiem, a byc moze szansa nieco wiekszego zysku niz na lokacie

Data: 2009-02-27 22:43:27
Autor: MK
"lbz" <sympatycznylobuz@wp.pl> wrote in message news:go9mcv$8ap$1news.wp.pl...
ja bym sie podlaczyl do pytania, ale interesuja mnie nie tylko lokaty, ale rowniez inne bezpieczne formy z niskim ryzykiem, a byc moze szansa nieco wiekszego zysku niz na lokacie

Bony Skarbowe... teoretycznie bez ryzyka.

MK

Data: 2009-02-28 12:16:57
Autor: MarekZ
Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości news:go9mpp$8es$1news.wp.pl...

Bony Skarbowe... teoretycznie bez ryzyka.

MK

Teoretycznie bez... :-)

W marcu muszą tego wykupić za prawie 5 mld zł. Ciekawe jak im pójdzie. 11 albo 18 marca 2009 ma szansę przejść do historii. ;-)

termin zapadalności:    wartość (w PLN):

4.03.09                 1.001.890.000

11.03.09                2.480.260.000

18.03.09                1.314.000.000

Na ten między innymi cel 4 marca będą próbowali sprzedac obligacje za 4 mld zł oraz w ciągu całego marca bony o wartości do 9 mld zł. Też zobaczymy jak im pójdzie. Zmierzamy do krachu, który powinien nastąpić w okolicach marca 2010. :)

marekz __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 3896 (20090228) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-02-28 06:32:16
Autor: eclip
Lokaty
Witam,
uaktualnienie:
Open Finance 8% na 2m od 500 zł
"Killer Lokata" w Bnku Pocztowym 7% 10 dni min 2000 zł do 20 000 zł
"Meritum Zysku w Internecie" 3m 7% min 10 000 zł
Getin Bank 7% na 3m
Eurobank 6% 7 dni (tu nie potrącą belki)

Pozdrawiam.

--
www.lokatybezbelki.w.interia.pl --

Data: 2009-02-28 07:58:59
Autor: Szymon
Lokaty
Eurobank 6% 7 dni (tu nie potrącą belki)

7% jest.

Data: 2009-02-28 07:41:03
Autor: Jacek Erazmus
Lokaty
On 28 Lut, 07:58, "Szymon" <nos...@o2.pl> wrote:
> Eurobank 6% 7 dni (tu nie potrącą belki)

7% jest.

Allianz Bank 7,2 %

http://www.allianz.pl/bank_lokata,901.html

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-02-28 16:04:36
Autor: eclip
Lokaty
Witam,
jesteś pewien ?
Ja nie :) ale tak mi powiedział konsultant na wyspie Eurobanku że spada na 6%.

Pzdr

-- --
http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

Data: 2009-02-28 18:31:38
Autor: Szymon
Lokaty
jesteś pewien ?
Ja nie :) ale tak mi powiedział konsultant na wyspie Eurobanku że spada na 6%.

Tak głosi ich pdf na stronie dot. oprocentowania lokat. Na 6% spadły lokaty ze stałym oprocentowaniem. 7-dniowa jest tylko zmienna.

Data: 2009-02-28 11:53:00
Autor: Edward Malinowy
Gdzie najlepsze i najbezpieczniejsze lokaty 3 miesię czne-prośba o poradę
"lex" news:go9l8g$69f$1news.onet.pl

[...]

Może niektórzy powiedzą, że jestem stronniczy i wychwalam tylko jedną
ofertę, no ale co ma innego napisać jak sam korzystam i sobie bardzo chwalę
:)

Polecam zaglądnąć tutaj i samemu wybrać:
http://www.depozyty.getinbank.pl/
http://lokaty.open.pl/

Pozdrawiam.

Gdzie najlepsze i najbezpieczniejsze lokaty 3 miesięczne-prośba o poradę