Gdzie najlepsze oprocentowanie? 01.2015

Data: 2015-01-08 09:41:59
Autor: J.D.
Gdzie najlepsze oprocentowanie? 01.2015
Gdzie aktualnie najlepiej trzymać pieniądze na kontach oszczędnościowych lub krótkoterminowych (max. 3m) lokatach? Żeby nie przesadzać z dywersyfikacją i ilością kont w bankach, interesują mnie tylko oferty z limitem kwoty nie mniej niż 50tys.
To co aktualnie znalazłem:
SK Bank 3,8% oszczędnościowe
Smart Bank 4,0% oszczędnościowe (do 50tys, do lutego)
Meritum 3,0% oszczędnościowe
NeoBank 3,8% lokata 3m (tylko dla nowych)
LionsBank 5%(?) lokata 1m (do 300 tys., tylko dla nowych)

Polecilibyście coś innego/lepszego?

pozdrawiam

Data: 2015-01-08 11:06:51
Autor: bi123
Gdzie najlepsze oprocentowanie? 01.2015
Często aktualizowane informacje są też na tej stronie:
http://www.oprocentowanielokat.pl/

Data: 2015-01-08 11:59:51
Autor: Crimi
Gdzie najlepsze oprocentowanie? 01.2015
Alior 3,2 % 120 dni

Data: 2015-01-08 12:56:43
Autor: forestdumb
Gdzie najlepsze oprocentowanie? 01.2015
LionsBank 5%(?) lokata 1m (do 300 tys., tylko dla nowych)

Noble zobacz, spozniles sie na BNP 4% do 1,5mln/3mc.

Data: 2015-01-08 19:26:58
Autor: Hipoteka

Użytkownik "J.D." <fake.address@costam.ua> napisał w wiadomości news:m8lfse$rnk$1node2.news.atman.pl...
[...]

Aktualne porównanie lokat: