Gdzie najtaniej OC ?

Data: 2009-05-18 09:43:03
Autor: Paweł
Gdzie najtaniej OC ?
Użytkownik "..." <i7i@@onet.pl> napisał w wiadomości news:gujo6n$1ge$1news.onet.pl...
Która firma aktualnie najtańsze ma ubezpieczenia OC ??
pozdr.

Dla mnie Allianz Direct
A sprawdziłem oferty z 10 innych. --
Paweł

Data: 2009-05-18 13:21:00
Autor: hsd
Gdzie najtaniej OC ?

Dla mnie Allianz Direct
A sprawdziłem oferty z 10 innych.

dla mnie tez allianz direct ale gdyby nie to ze nie mam <26lat
(jestem wspolwalscielem i w pzu mamie chcieli 50% zwyzki doliczyc) a w allianz direct
nie doliczyli nic. Gdyby nie to taniej
bylo w pzu bo i dodadkowo mieli promocje -20% znizki na auta sprowadzone w ciagu chyba 2 lat do kraju.

hsd

Data: 2009-05-18 11:40:53
Autor:
Gdzie najtaniej OC ?
hsd <lipa@lipa.pl> napisał(a):

> [...]

nie doliczyli nic. Gdyby nie to taniej
bylo w pzu bo i dodadkowo mieli promocje -20% znizki na auta sprowadzone w ciagu chyba 2 lat do kraju.

w mim przypadku najtanszy byl Link4, podobne stawki mial jeszcze liberty
direct i jeszcze jakis przez telefon. Tak juz pomijajacto ktory u kogo byl
najtanszy to na miejscu autora watku raczej bym na to nie liczyl, ze u niego
tez tak bedzie Oczywiscie potwierdza sie ze niektore sa tansze inne mniej,
chocby to, ze nie jestem pierwszy ktory pisze wlasnie o L4. Ale cena zalezy od
tyu czynnikowm, ze lepiej samemu popsrawdzac.

--

Gdzie najtaniej OC ?