Gdzie najtaniej OC?

Data: 2013-11-29 12:07:13
Autor: Darma
Gdzie najtaniej OC?
Wkrotce zbliza sie termin odnowienia ubezpieczenia OC.
Mam 2 auta na firmę. Ktoś się orientuje gdzie teraz najtaniej?
Jest jakas sensowna porownywarka?
Znajomi mówią abym szukał w link4 ew. jakies liberty.
Mowia, ze OC wszedzie dziala tak samo i tylko liczy sie cena zakupu.

Chodzi o (Warszawa):
a. Seicento van 1.1 (do tej pory w PZU placilem ok. 600 pln / rok)
b. Ford Focus z kratką 1.6 (nie pamietam ile teraz place)

Data: 2013-11-29 05:49:35
Autor: kogutek444
Gdzie najtaniej OC?
W dniu piątek, 29 listopada 2013 12:07:13 UTC+1 użytkownik Darma napisał:
Wkrotce zbliza sie termin odnowienia ubezpieczenia OC.

Mam 2 auta na firmďż˝. Ktoďż˝ siďż˝ orientuje gdzie teraz najtaniej?

Jest jakas sensowna porownywarka?

Znajomi m�wi� abym szuka� w link4 ew. jakies liberty.

Mowia, ze OC wszedzie dziala tak samo i tylko liczy sie cena zakupu.

Chodzi o (Warszawa):

a. Seicento van 1.1 (do tej pory w PZU placilem ok. 600 pln / rok)

b. Ford Focus z kratkďż˝ 1.6 (nie pamietam ile teraz place)

Wszędzie będziesz miał taniej niż u tego co Cie teraz ubezpiecza. Nie wolno się sugerować że ktoś rok temu był najtańszy i bez sprawdzenia kupić na następny rok. Oni liczą na to że ktoś nie sprawdzi. Przy OC liczy się tylko cena. Jak byś był z Łodzi to podesłał bym adres do tego co kupiłem i niego ubezpieczenia. Znalazł o prawie 300 taniej niż płaciłem.

Data: 2013-11-29 13:57:41
Autor: AZ
Gdzie najtaniej OC?
On 2013-11-29, kogutek444@gmail.com <kogutek444@gmail.com> wrote:

[...]

Ciekawe co tam wklikal ;-) Zebys sie pozniej nie zdziwil przy jakims dzwonie,
ze oszukales ubezpieczyciela podajac falszywe informacje.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-11-29 07:57:31
Autor: kogutek444
Gdzie najtaniej OC?
On 2013-11-29, kogutek444@gmail.com <kogutek444@gmail.com> wrote:

> [...]

Ciekawe co tam wklikal ;-) Zebys sie pozniej nie zdziwil przy jakims dzwonie,

ze oszukales ubezpieczyciela podajac falszywe informacje.

Dlaczego miałby oszukiwać. Nie mierz innych swoją miarą. Spisali dane z dowodu rejestracyjnego. inne dane o stażu jako kierowca wzięli z jakiejś bazy danych.

Data: 2013-11-29 16:15:34
Autor: AZ
Gdzie najtaniej OC?
On 2013-11-29, kogutek444@gmail.com <kogutek444@gmail.com> wrote:

Dlaczego miałby oszukiwać. Nie mierz innych swoją miarą. Spisali dane z dowodu rejestracyjnego. inne dane o stażu jako kierowca wzięli z jakiejś bazy danych.

Skoro inne dane o stazu jako kierowca wzieli z jakiejs bazy danych to
czemu pierdolisz o mierzeniu innych swoja miara? Czemu nie podal twoich
danych tylko z jakiejs bazy danych?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-11-29 21:59:58
Autor: Budzik
Gdzie najtaniej OC?
Osobnik posiadający mail artur.zabronski@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Ciekawe co tam wklikal ;-) Zebys sie pozniej nie zdziwil przy jakims
dzwonie, ze oszukales ubezpieczyciela podajac falszywe informacje.

A nawet gdyby to co?

--
Pozdrawia... Budzik
by Jenka

Data: 2013-11-30 08:45:08
Autor: AZ
Gdzie najtaniej OC?
Dnia 29.11.2013 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał/a:
Ciekawe co tam wklikal ;-) Zebys sie pozniej nie zdziwil przy jakims
dzwonie, ze oszukales ubezpieczyciela podajac falszywe informacje.

A nawet gdyby to co?

W sumie nic, pozniej ewentualnie trzeba bedzie doplacic za nieslusznie
naliczone znizki albo doliczyc odpowiednie zwyzki.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-11-30 08:28:50
Autor: kogutek444
Gdzie najtaniej OC?
W dniu sobota, 30 listopada 2013 09:45:08 UTC+1 użytkownik AZ napisał:

> [...]

W sumie nic, pozniej ewentualnie trzeba bedzie doplacic za nieslusznie

naliczone znizki albo doliczyc odpowiednie zwyzki.

Nic nie trzeba będzie dopłacać albo odejmować. Policzyli wszystko tak jak potrzeba. Wszystkie dane samochodu się zgadzają i okres ubezpieczenia pokrywa się z danymi z tej ich bazy danych. To czego się można czepić skoro jakiś młotek się przypierdala i ze mnie oszusta na siłę chce zrobić.

Data: 2013-11-30 16:50:38
Autor: AZ
Gdzie najtaniej OC?
On 2013-11-30, kogutek444@gmail.com <kogutek444@gmail.com> wrote:

[...]

A czy ja sie przypierdalam i gdzie z ciebie oszusta robie? Chory jestes?
Agenci to czesto oszusci kombinujacy na nieprawdziwych danych ktore wprowadzaja i do czasu jak nic sie nie wydarzy to nie ma przewaznie problemu.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-11-30 17:54:25
Autor: Liwiusz
Gdzie najtaniej OC?
W dniu 2013-11-30 17:50, AZ pisze:
On 2013-11-30, kogutek444@gmail.com <kogutek444@gmail.com> wrote:

[...]

Trzeba też przyznać, że niezłymi kłamczuszkami są i klienci. Normą jest, że każdy z nich twierdzi, że ma 60% zniżek, ale jak od niedawna szkodowość jest sprawdzana przy wystawianiu polisy, to ilość takich 60/60 się istotnie zmniejszyła.

--
Liwiusz

Data: 2013-11-30 18:00:10
Autor: Artur Maśląg
Gdzie najtaniej OC?
On 2013-11-30, kogutek444@gmail.com <kogutek444@gmail.com> wrote:

[...]

Na tym odkryciu raczej wiele nie zarobisz..

Normą jest,
Ĺźe kaĹźdy z nich twierdzi, Ĺźe ma 60% zniĹźek,
      ^^^^^                        ^^^^^^^^^^

Kłamstwo.

ale jak od niedawna
szkodowość jest sprawdzana przy wystawianiu polisy, to ilość takich
60/60 się istotnie zmniejszyła.

Daj jakiś link do danych. Faktem jest, że wielu próbuje oszukiwać
ubezpieczycieli (w tym nas wszystkich), ale jestem ciekaw jak spadł
procent kantowania na zniĹźkach...

Data: 2013-11-29 15:08:30
Autor: J.F
Gdzie najtaniej OC?
Użytkownik  napisał w wiadomości grup
[...]

Wez pod uwage ze to jest Warszawa i kole/zanka byc moze ciagle jest piekna i mloda. I nie wiadomo ile ma znizek.

[...]

Zazwyczaj jak ktos jest tani, to i w kolejnym roku nadal szuka klientow i ciagle jest niedrogi.
Ale juz niekonieczne najtanszy. 300zl to raczej po paru latach niesprawdzania.

ostatnio sie reklamuje www.rankomat.pl,
chyba ciagle dziala ipolisa.pl, mbank tez sie bawi w brokera i potrafi kilka ofert wygenerowac.

J.

Data: 2013-11-29 15:10:46
Autor: K
Gdzie najtaniej OC?
W dniu 29-11-2013 15:08, J.F pisze:

ostatnio sie reklamuje www.rankomat.pl,
chyba ciagle dziala ipolisa.pl, mbank tez sie bawi w brokera i potrafi
kilka ofert wygenerowac.

J.

rankomat to platforma do wyludzania danych i pokazuje nieprawde.

Data: 2013-11-29 21:59:59
Autor: Budzik
Gdzie najtaniej OC?
Osobnik posiadający mail jfox_xnospamx@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

ostatnio sie reklamuje www.rankomat.pl,

sa generalnie 100 zł drożsi niz agenci.

--
Pozdrawia... Budzik
"W demokracji wolno głupcom głosować,

Data: 2013-11-29 12:32:14
Autor: J.F
Gdzie najtaniej OC?
Użytkownik "Darma"  napisał w wiadomości
[...]

To nie calkiem prawda, ale czy teraz jakas firma wzbudza zaufanie ?
Poza tym zdarzaja sie bonusy np assistance, czy kwestia zielonej karty - coraz mniej potrzebna,
ale w Bosni chyba nadal tak.

J.

Data: 2013-11-29 19:13:51
Autor: Artur Maśląg
Gdzie najtaniej OC?
W dniu 2013-11-29 12:32, J.F pisze:
[...]

Oczywiście.

Poza tym zdarzaja sie bonusy np assistance,

Cóż, to raczej standard w dzisiejszych czasach, pytanie tylko
co taki assistance zawiera.

czy kwestia zielonej karty - coraz mniej potrzebna,

Cóż, zależy od tego gdzie jedziesz - może być potrzebna, może
nie być honorowana.

ale w Bosni chyba nadal tak.

2 lata temu potrzebna była ;)

Data: 2013-11-29 19:25:36
Autor: J.F
Gdzie najtaniej OC?
Użytkownik "Artur Maśląg"  napisał w wiadomości
[...]

Jaka ?
Taka zebys nie uslyszal "polisa od tych oszustow ? Wzywam policje".

Poza tym zdarzaja sie bonusy np assistance,
Cóż, to raczej standard w dzisiejszych czasach,

Nie, standard nie, jak sie szuka najtanszego.

pytanie tylko co taki assistance zawiera.

Co by nie zawieral - rzadko, ale moze pare stowek zaoszczedzic.

czy kwestia zielonej karty - coraz mniej potrzebna,
Cóż, zależy od tego gdzie jedziesz - może być potrzebna, może
nie być honorowana.

No coz, do Chin czy Poludniowej Afryki sie raczej nie wybieram,
a w sensownym zakresie coraz mniej krajow ma "potrzebna i honorowana".

J.

Data: 2013-11-29 19:50:07
Autor: Artur Maśląg
Gdzie najtaniej OC?
W dniu 2013-11-29 19:25, J.F pisze:
"Artur Maśląg"  napisał:
[...]

Cóż, ja nie jestem agentem tylko klientem.

Taka zebys nie uslyszal "polisa od tych oszustow ? Wzywam policje".

To Twoja domena, zresztą wielu takich.

Poza tym zdarzaja sie bonusy np assistance,
Cóż, to raczej standard w dzisiejszych czasach,

Nie, standard nie, jak sie szuka najtanszego.

Tak, standard, a jak ktoś szuka tylko najtańszego to podobnie.

pytanie tylko co taki assistance zawiera.

Co by nie zawieral - rzadko, ale moze pare stowek zaoszczedzic.

Jakie parę stówek? To ile Ty płacisz za OC i gdzie bez assistance?
Parę stówek to ja płacę rocznie w W-wie za starą dwulitrówkę z
assistance.

Data: 2013-11-29 20:16:13
Autor: J.F
Gdzie najtaniej OC?
[...]

A ja przeciez o opnie klienta pytam.
Do jakich firm masz zaufanie.
Czy moze raczej - do jakich ubezpieczycieli ma duzo ludzi zaufanie.
Opinia twoja pojedyncza sie nie liczy :-P

Taka zebys nie uslyszal "polisa od tych oszustow ? Wzywam policje".
To Twoja domena, zresztą wielu takich.

Skoro wielu, to pytanie staje sie istotne :-P

Poza tym zdarzaja sie bonusy np assistance,
Cóż, to raczej standard w dzisiejszych czasach,
Nie, standard nie, jak sie szuka najtanszego.
Tak, standard, a jak ktoś szuka tylko najtańszego to podobnie.

No to az taki standard chyba nie.

[...]

Pare stowek mozna zaoszczedzic jak przyjdzie skorzystac.
I wtedy "najtansza polisa" moze sie okazac juz nie taka najtansza.

J.

Data: 2013-11-29 20:21:11
Autor: Artur Maśląg
Gdzie najtaniej OC?
W dniu 2013-11-29 20:16, J.F pisze:
[...]

Pisałem już - trzeba było uważać.

Do jakich firm masz zaufanie.
Czy moze raczej - do jakich ubezpieczycieli ma duzo ludzi zaufanie.
Opinia twoja pojedyncza sie nie liczy :-P

No właśnie - skoro moja opinia się nie liczy, to po co o nią
pytasz?

Taka zebys nie uslyszal "polisa od tych oszustow ? Wzywam policje".
To Twoja domena, zresztą wielu takich.

Skoro wielu, to pytanie staje sie istotne :-P

Tak średnio. Jak to się mówi - krowa która dużo ryczy...

[...]

Standard - reszta jak pisałem wcześniej.

[...]

Z OC sprawcy? Jak to chcesz liczyć?

I wtedy "najtansza polisa" moze sie okazac juz nie taka najtansza.

Zapomniałeś jak działa OC...

Data: 2013-11-29 21:01:22
Autor: sqlwiel
Gdzie najtaniej OC?
W dniu 2013-11-29 20:16, J.F pisze:

Pare stowek mozna zaoszczedzic jak przyjdzie skorzystac.
I wtedy "najtansza polisa" moze sie okazac juz nie taka najtansza.

Ale o jakim korzystaniu Ty mówisz (piszesz)?
Przecież jeśli *TY* korzystasz z OC, to nie ze swojego, tylko z tego, który Cię stuknął. I nie masz wpływu na to, gdzie on to OC kupił.
A czy Ty kupisz OC u "tych oszustów", czy w "szanowanej firmie" o 3 stówy drożej - to nie ma znaczenia dla Ciebie (poza bezsensownie wydanymi 3 stówami), tylko dla tego, którego Ty będziesz miał nieszczęście stuknąć. (Znane historie o naprawianiu generykami) A jeśli TU będzie "oszustem", to nie Ty będziesz się z nimi bujał.

Przypomnę oczywistość: OC jak każde obowiązkowe ubezpieczenie nie jest żadnym ubezpieczeniem. Jest haraczem. A każde ubezpieczenie dobrowolne jest dla ubezpieczającego niekorzystne (udowadnialne prostym rachunkiem).

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-11-29 13:39:59
Autor: Crimi
Gdzie najtaniej OC?
mnie Proama najtaniej z tej drożyzny wyliczyła

Data: 2013-11-29 15:08:39
Autor: K
Gdzie najtaniej OC?
W dniu 29-11-2013 13:39, Crimi pisze:
mnie Proama najtaniej z tej drożyzny wyliczyła

mi tez. juz drugi rok z rzedy.

Data: 2013-11-29 18:55:10
Autor: Artur Maśląg
Gdzie najtaniej OC?
W dniu 2013-11-29 15:08, K pisze:
W dniu 29-11-2013 13:39, Crimi pisze:
mnie Proama najtaniej z tej drożyzny wyliczyła

mi tez. juz drugi rok z rzedy.

Różnie to bywa - mi dla przykładu opowiadała o tych specjalnych
ofertach dla starszych i bezwypadkowych kierowców. Cóż, może nawet
bym ubezpieczył, ale Hestia (obecny) dała mi warunki nie gorsze.
Ale się zapluł 'naganiacz' i jeszcze pytał kto mi dał nie gorzej
niż oni :)

Data: 2013-11-29 21:59:59
Autor: Budzik
Gdzie najtaniej OC?
Osobnik posiadający mail besioc@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Ja ostatnio wszystko ubezpieczalem w proamie.
Wczroaj np. zszedłem dla mojego starego ZX z 440zł w avivie do 300 w proamie.
Na Scudo w ciagu dwoch lat rowniez zeszedłem z 760 w pzu, przez 660 na rankomacie (libety i cos jeszcze) do 530 w proamie.

--
Pozdrawia... Budzik
"Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

Data: 2013-11-30 23:59:44
Autor: John Kołalsky
Gdzie najtaniej OC?

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

[...]

U mnie wychodzi o 50zł drożej

Data: 2013-12-01 01:01:01
Autor: Budzik
Gdzie najtaniej OC?
Osobnik posiadający mail john@kowal.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Ale co od czego?

--
Pozdrawia... Budzik
 ("""""""""")

Data: 2013-12-01 12:56:29
Autor: John Kołalsky
Gdzie najtaniej OC?

[...]

Bez "schodzenia" mam 50 zł taniej

Data: 2013-12-01 13:58:16
Autor: Budzik
Gdzie najtaniej OC?
[...]

Możesz pisac konkretnie?
Płacisz za zx czy za scudo 50zł taniej ode mnie?
Czy za jakis inny samochód?
Jezeli tak, to napisz za jaki, gdzie i jakie krytyczne dane zdecyodwały ze tak mało?

--
Pozdrawia... Budzik
Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch to an 8bit operating system originally coded for a 4bit microprocessor,

Data: 2013-12-01 22:13:58
Autor: John Kołalsky
Gdzie najtaniej OC?

[...]

Nie mało, ale akurat w proamie wyszło drożej niż mam tam, gdzie mam. Inne samochody, inna ubezpieczalnia, ale szczególnie nie szukałem. Chodziło mi o to, że niekoniecznie da się znaleźć taniej.

Data: 2013-12-01 23:00:59
Autor: Budzik
Gdzie najtaniej OC?
[...]

Wiesz co, cały ten wątek był założony po to, bo ktos szuka taniego ubezpieczenia.
Jak masz sie w nim wypowiadac na zasadzie: mam tam gdzie mam, to...
Cóż, dziekujemy bardzo za nic...

--
Pozdrawia... Budzik
"Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

Data: 2013-12-02 23:57:16
Autor: John Kołalsky
Gdzie najtaniej OC?

[...]

Jak nic ? Napisałem, że niekiedy jednak nie da się zejść z ceną

Data: 2013-12-03 00:00:41
Autor: Budzik
Gdzie najtaniej OC?
[...]

Ale jednoczesnie piszesz, ze masz duzo taniej niz oferty ktore innym w tym mnie juz i tak wydawały sie najtansze z mozliwych ale gdzie masz te najtansze to juz nie piszesz.
Dziwne...

--
Pozdrawia... Budzik
Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

Data: 2013-12-06 19:57:54
Autor: John Kołalsky
Gdzie najtaniej OC?

[...]

Ja wiem czy dużo ... mnie tylko zastanowiło czy to prawda że może być taniej bo jak przedłużałem też komuś wyszło taniej i sprawdzałem tam to dla mnie taniej nie było więc swoje ubezpieczenie kontynuowałem a teraz pomysłałem, że może to twoje jest tańsze i znowu nie było. Więc jak komuś też tak wyjdzie to wcale nie będzie tak nieprawdopodobne. Ale oczywiście warto przeglądnąć nie tylko pod kątem tego ubezpieczyciela, którego wskazywałeś.

Data: 2013-12-06 21:00:24
Autor: Budzik
Gdzie najtaniej OC?
[...]

Ja w tym roku zeszedłem przykładowo z 440 na 300 wiec całkiem sporo. Ponad 100zł za nic. :)

Co do tego, dlaczego jest tak a nie inaczej, byc może to kwestia przyjętych parametrów.
Przykładowo pytają cię o średnie roczne przebiegi, o miejsce garazowania. Wydawałoby sie, ze czym mniej jezdzisz tym mniejsze OC, tymczasem juz mi dwie osoby sprzedajace polisy mowiły ze wcale niekoniecznie i np. wybranie wyzszego przebiegu moze skutkowac nizszym OC.
Może z tego wynikają rożnice? + oczywiście miejsce zamieszkania.

--
Pozdrawia... Budzik
"Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

Data: 2013-11-29 22:13:01
Autor: nospam@yahoo.com
Gdzie najtaniej OC?
W dniu 2013-11-29 12:07, Darma pisze:
Wkrotce zbliza sie termin odnowienia ubezpieczenia OC.
Mam 2 auta na firmę. Ktoś się orientuje gdzie teraz najtaniej?
Jest jakas sensowna porownywarka?

korzystam z CUK - Centrum Ubezpieczeń Komunikacyjnych. Stosunkowo tanie
są też ubezpieczenia kupowane przez mbank, ale w praktyce jak trzeba z
nich korzystac to jest masakra. Miałem problem z Benefią - sprawę
wygrałem dopiero po oddaniu jej w ręce prawników. Ale to inna bajka -
dotyczyla AC.

-- -

Data: 2013-12-01 15:03:07
Autor: promotix.dk
Gdzie najtaniej OC?
[...]

Przelicz sobie cenę bezpośrednio w kalkulatorze online Liberty Direct, wprowadzając w ostatnie pole ten kod promocyjny: 75369166

Data: 2013-12-05 00:00:53
Autor: Darma
Gdzie najtaniej OC?
[...]

Bylem dzisiaj w kilku miejscach.

PZU wycenilo OC
sc  600 pln
focus 550 (bo ponoc jakas promocja)

Inne agencje pokazaly, ze tanio moze byc w:
HDI, LIBERTY - po okolo 400 pln za kazde auto (+/- 50 pln)
Przy SC zaskoczyla mnie Warta - wyszlo tylko 450 pln.

No i teraz nie wiem czy brac PZU czy jednak oszczedzic te 150-200 pln na obu autach.

Data: 2013-12-05 18:33:39
Autor: Cavallino
Gdzie najtaniej OC?

Użytkownik "Darma" <besioc@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

[...]

Niby w jakim celu kupować droższe ubezpieczenie?

Data: 2013-12-05 00:02:08
Autor: Darma
Gdzie najtaniej OC?
Przelicz sobie cenę bezpośrednio w kalkulatorze online Liberty Direct, wprowadzając w ostatnie pole ten kod promocyjny: 75369166

co mi da ten kod?
W jakiej wysokosci znizka? Moze byc na samo OC?
Bo ma kupon rabatowy na znizke12% w Link4 ale na Oc+AC.

Data: 2013-12-09 03:50:50
Autor: linkcztery2013
Gdzie najtaniej OC?
[...]

Zachęcam Cię Darma do skorzystania z naszego kalkulatora: http://link4.pl , dzięki któremu możesz wyliczyć dokładną wysokość składki, a dodatkowo za zakup polisy online możesz uzyskać 7 proc. zniżki.

Co do cen to najlepszą rekomendację zapewnia nam raport Polskiej Izby Motoryzacji z lipca 2013 r. http://bit.ly/1aHlVhG uwzględniający blisko 1000 cen w 14 polskich firmach. LINK4 uplasował się w nim na pierwszym miejscu jeśli chodzi o atrakcyjność oferty co oznacza, że oferujemy jedne z najlepszych stawek na rynku.
Pozdrawiam,
Ekspert LINK4

Data: 2013-12-09 14:38:31
Autor: masti
Gdzie najtaniej OC?

napisał:
[...]

zniĹźki.

pomijając, że kalkulator nie działa to czy nadal trzeba przed wyliczeniem składki podać wszystkie dane z numerem buta włącznie?

--
Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl

Gdzie najtaniej OC?