Gdzie najtaniej OC?

Data: 2013-11-29 12:32:14
Autor: J.F
Gdzie najtaniej OC?
Użytkownik "Darma"  napisał w wiadomości
Wkrotce zbliza sie termin odnowienia ubezpieczenia OC.
Mam 2 auta na firmę. Ktoś się orientuje gdzie teraz najtaniej?
Jest jakas sensowna porownywarka?
Znajomi mówią abym szukał w link4 ew. jakies liberty.
Mowia, ze OC wszedzie dziala tak samo i tylko liczy sie cena zakupu.

To nie calkiem prawda, ale czy teraz jakas firma wzbudza zaufanie ?
Poza tym zdarzaja sie bonusy np assistance, czy kwestia zielonej karty - coraz mniej potrzebna,
ale w Bosni chyba nadal tak.

J.

Data: 2013-11-29 19:13:51
Autor: Artur Maśląg
Gdzie najtaniej OC?
W dniu 2013-11-29 12:32, J.F pisze:
[...]

Oczywiście.

Poza tym zdarzaja sie bonusy np assistance,

Cóż, to raczej standard w dzisiejszych czasach, pytanie tylko
co taki assistance zawiera.

czy kwestia zielonej karty - coraz mniej potrzebna,

Cóż, zależy od tego gdzie jedziesz - może być potrzebna, może
nie być honorowana.

ale w Bosni chyba nadal tak.

2 lata temu potrzebna była ;)

Data: 2013-11-29 19:25:36
Autor: J.F
Gdzie najtaniej OC?
Użytkownik "Artur Maśląg"  napisał w wiadomości
[...]

Jaka ?
Taka zebys nie uslyszal "polisa od tych oszustow ? Wzywam policje".

Poza tym zdarzaja sie bonusy np assistance,
Cóż, to raczej standard w dzisiejszych czasach,

Nie, standard nie, jak sie szuka najtanszego.

pytanie tylko co taki assistance zawiera.

Co by nie zawieral - rzadko, ale moze pare stowek zaoszczedzic.

czy kwestia zielonej karty - coraz mniej potrzebna,
Cóż, zależy od tego gdzie jedziesz - może być potrzebna, może
nie być honorowana.

No coz, do Chin czy Poludniowej Afryki sie raczej nie wybieram,
a w sensownym zakresie coraz mniej krajow ma "potrzebna i honorowana".

J.

Data: 2013-11-29 19:50:07
Autor: Artur Maśląg
Gdzie najtaniej OC?
W dniu 2013-11-29 19:25, J.F pisze:
"Artur Maśląg"  napisał:
[...]

Cóż, ja nie jestem agentem tylko klientem.

Taka zebys nie uslyszal "polisa od tych oszustow ? Wzywam policje".

To Twoja domena, zresztą wielu takich.

Poza tym zdarzaja sie bonusy np assistance,
Cóż, to raczej standard w dzisiejszych czasach,

Nie, standard nie, jak sie szuka najtanszego.

Tak, standard, a jak ktoś szuka tylko najtańszego to podobnie.

pytanie tylko co taki assistance zawiera.

Co by nie zawieral - rzadko, ale moze pare stowek zaoszczedzic.

Jakie parę stówek? To ile Ty płacisz za OC i gdzie bez assistance?
Parę stówek to ja płacę rocznie w W-wie za starą dwulitrówkę z
assistance.

Data: 2013-11-29 20:16:13
Autor: J.F
Gdzie najtaniej OC?
[...]

A ja przeciez o opnie klienta pytam.
Do jakich firm masz zaufanie.
Czy moze raczej - do jakich ubezpieczycieli ma duzo ludzi zaufanie.
Opinia twoja pojedyncza sie nie liczy :-P

Taka zebys nie uslyszal "polisa od tych oszustow ? Wzywam policje".
To Twoja domena, zresztą wielu takich.

Skoro wielu, to pytanie staje sie istotne :-P

Poza tym zdarzaja sie bonusy np assistance,
Cóż, to raczej standard w dzisiejszych czasach,
Nie, standard nie, jak sie szuka najtanszego.
Tak, standard, a jak ktoś szuka tylko najtańszego to podobnie.

No to az taki standard chyba nie.

[...]

Pare stowek mozna zaoszczedzic jak przyjdzie skorzystac.
I wtedy "najtansza polisa" moze sie okazac juz nie taka najtansza.

J.

Data: 2013-11-29 20:21:11
Autor: Artur Maśląg
Gdzie najtaniej OC?
W dniu 2013-11-29 20:16, J.F pisze:
[...]

Pisałem już - trzeba było uważać.

Do jakich firm masz zaufanie.
Czy moze raczej - do jakich ubezpieczycieli ma duzo ludzi zaufanie.
Opinia twoja pojedyncza sie nie liczy :-P

No właśnie - skoro moja opinia się nie liczy, to po co o nią
pytasz?

Taka zebys nie uslyszal "polisa od tych oszustow ? Wzywam policje".
To Twoja domena, zresztą wielu takich.

Skoro wielu, to pytanie staje sie istotne :-P

Tak średnio. Jak to się mówi - krowa która dużo ryczy...

[...]

Standard - reszta jak pisałem wcześniej.

[...]

Z OC sprawcy? Jak to chcesz liczyć?

I wtedy "najtansza polisa" moze sie okazac juz nie taka najtansza.

Zapomniałeś jak działa OC...

Data: 2013-11-29 21:01:22
Autor: sqlwiel
Gdzie najtaniej OC?
W dniu 2013-11-29 20:16, J.F pisze:

Pare stowek mozna zaoszczedzic jak przyjdzie skorzystac.
I wtedy "najtansza polisa" moze sie okazac juz nie taka najtansza.

Ale o jakim korzystaniu Ty mówisz (piszesz)?
Przecież jeśli *TY* korzystasz z OC, to nie ze swojego, tylko z tego, który Cię stuknął. I nie masz wpływu na to, gdzie on to OC kupił.
A czy Ty kupisz OC u "tych oszustów", czy w "szanowanej firmie" o 3 stówy drożej - to nie ma znaczenia dla Ciebie (poza bezsensownie wydanymi 3 stówami), tylko dla tego, którego Ty będziesz miał nieszczęście stuknąć. (Znane historie o naprawianiu generykami) A jeśli TU będzie "oszustem", to nie Ty będziesz się z nimi bujał.

Przypomnę oczywistość: OC jak każde obowiązkowe ubezpieczenie nie jest żadnym ubezpieczeniem. Jest haraczem. A każde ubezpieczenie dobrowolne jest dla ubezpieczającego niekorzystne (udowadnialne prostym rachunkiem).

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Gdzie najtaniej OC?