Gdzie najtaniej OC?

Data: 2013-11-29 05:49:35
Autor: kogutek444
Gdzie najtaniej OC?
W dniu piątek, 29 listopada 2013 12:07:13 UTC+1 użytkownik Darma napisał:
Wkrotce zbliza sie termin odnowienia ubezpieczenia OC.

Mam 2 auta na firmďż˝. Ktoďż˝ siďż˝ orientuje gdzie teraz najtaniej?

Jest jakas sensowna porownywarka?

Znajomi m�wi� abym szuka� w link4 ew. jakies liberty.

Mowia, ze OC wszedzie dziala tak samo i tylko liczy sie cena zakupu.

Chodzi o (Warszawa):

a. Seicento van 1.1 (do tej pory w PZU placilem ok. 600 pln / rok)

b. Ford Focus z kratkďż˝ 1.6 (nie pamietam ile teraz place)

Wszędzie będziesz miał taniej niż u tego co Cie teraz ubezpiecza. Nie wolno się sugerować że ktoś rok temu był najtańszy i bez sprawdzenia kupić na następny rok. Oni liczą na to że ktoś nie sprawdzi. Przy OC liczy się tylko cena. Jak byś był z Łodzi to podesłał bym adres do tego co kupiłem i niego ubezpieczenia. Znalazł o prawie 300 taniej niż płaciłem.

Data: 2013-11-29 13:57:41
Autor: AZ
Gdzie najtaniej OC?
On 2013-11-29, kogutek444@gmail.com <kogutek444@gmail.com> wrote:

[...]

Ciekawe co tam wklikal ;-) Zebys sie pozniej nie zdziwil przy jakims dzwonie,
ze oszukales ubezpieczyciela podajac falszywe informacje.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-11-29 07:57:31
Autor: kogutek444
Gdzie najtaniej OC?
On 2013-11-29, kogutek444@gmail.com <kogutek444@gmail.com> wrote:

> [...]

Ciekawe co tam wklikal ;-) Zebys sie pozniej nie zdziwil przy jakims dzwonie,

ze oszukales ubezpieczyciela podajac falszywe informacje.

Dlaczego miałby oszukiwać. Nie mierz innych swoją miarą. Spisali dane z dowodu rejestracyjnego. inne dane o stażu jako kierowca wzięli z jakiejś bazy danych.

Data: 2013-11-29 16:15:34
Autor: AZ
Gdzie najtaniej OC?
On 2013-11-29, kogutek444@gmail.com <kogutek444@gmail.com> wrote:

Dlaczego miałby oszukiwać. Nie mierz innych swoją miarą. Spisali dane z dowodu rejestracyjnego. inne dane o stażu jako kierowca wzięli z jakiejś bazy danych.

Skoro inne dane o stazu jako kierowca wzieli z jakiejs bazy danych to
czemu pierdolisz o mierzeniu innych swoja miara? Czemu nie podal twoich
danych tylko z jakiejs bazy danych?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-11-29 21:59:58
Autor: Budzik
Gdzie najtaniej OC?
Osobnik posiadający mail artur.zabronski@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Ciekawe co tam wklikal ;-) Zebys sie pozniej nie zdziwil przy jakims
dzwonie, ze oszukales ubezpieczyciela podajac falszywe informacje.

A nawet gdyby to co?

--
Pozdrawia... Budzik
by Jenka

Data: 2013-11-30 08:45:08
Autor: AZ
Gdzie najtaniej OC?
Dnia 29.11.2013 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał/a:
Ciekawe co tam wklikal ;-) Zebys sie pozniej nie zdziwil przy jakims
dzwonie, ze oszukales ubezpieczyciela podajac falszywe informacje.

A nawet gdyby to co?

W sumie nic, pozniej ewentualnie trzeba bedzie doplacic za nieslusznie
naliczone znizki albo doliczyc odpowiednie zwyzki.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-11-30 08:28:50
Autor: kogutek444
Gdzie najtaniej OC?
W dniu sobota, 30 listopada 2013 09:45:08 UTC+1 użytkownik AZ napisał:

> [...]

W sumie nic, pozniej ewentualnie trzeba bedzie doplacic za nieslusznie

naliczone znizki albo doliczyc odpowiednie zwyzki.

Nic nie trzeba będzie dopłacać albo odejmować. Policzyli wszystko tak jak potrzeba. Wszystkie dane samochodu się zgadzają i okres ubezpieczenia pokrywa się z danymi z tej ich bazy danych. To czego się można czepić skoro jakiś młotek się przypierdala i ze mnie oszusta na siłę chce zrobić.

Data: 2013-11-30 16:50:38
Autor: AZ
Gdzie najtaniej OC?
On 2013-11-30, kogutek444@gmail.com <kogutek444@gmail.com> wrote:

[...]

A czy ja sie przypierdalam i gdzie z ciebie oszusta robie? Chory jestes?
Agenci to czesto oszusci kombinujacy na nieprawdziwych danych ktore wprowadzaja i do czasu jak nic sie nie wydarzy to nie ma przewaznie problemu.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-11-30 17:54:25
Autor: Liwiusz
Gdzie najtaniej OC?
W dniu 2013-11-30 17:50, AZ pisze:
On 2013-11-30, kogutek444@gmail.com <kogutek444@gmail.com> wrote:

[...]

Trzeba też przyznać, że niezłymi kłamczuszkami są i klienci. Normą jest, że każdy z nich twierdzi, że ma 60% zniżek, ale jak od niedawna szkodowość jest sprawdzana przy wystawianiu polisy, to ilość takich 60/60 się istotnie zmniejszyła.

--
Liwiusz

Data: 2013-11-30 18:00:10
Autor: Artur Maśląg
Gdzie najtaniej OC?
On 2013-11-30, kogutek444@gmail.com <kogutek444@gmail.com> wrote:

[...]

Na tym odkryciu raczej wiele nie zarobisz..

Normą jest,
Ĺźe kaĹźdy z nich twierdzi, Ĺźe ma 60% zniĹźek,
      ^^^^^                        ^^^^^^^^^^

Kłamstwo.

ale jak od niedawna
szkodowość jest sprawdzana przy wystawianiu polisy, to ilość takich
60/60 się istotnie zmniejszyła.

Daj jakiś link do danych. Faktem jest, że wielu próbuje oszukiwać
ubezpieczycieli (w tym nas wszystkich), ale jestem ciekaw jak spadł
procent kantowania na zniĹźkach...

Data: 2013-11-29 15:08:30
Autor: J.F
Gdzie najtaniej OC?
Użytkownik  napisał w wiadomości grup
[...]

Wez pod uwage ze to jest Warszawa i kole/zanka byc moze ciagle jest piekna i mloda. I nie wiadomo ile ma znizek.

[...]

Zazwyczaj jak ktos jest tani, to i w kolejnym roku nadal szuka klientow i ciagle jest niedrogi.
Ale juz niekonieczne najtanszy. 300zl to raczej po paru latach niesprawdzania.

ostatnio sie reklamuje www.rankomat.pl,
chyba ciagle dziala ipolisa.pl, mbank tez sie bawi w brokera i potrafi kilka ofert wygenerowac.

J.

Data: 2013-11-29 15:10:46
Autor: K
Gdzie najtaniej OC?
W dniu 29-11-2013 15:08, J.F pisze:

ostatnio sie reklamuje www.rankomat.pl,
chyba ciagle dziala ipolisa.pl, mbank tez sie bawi w brokera i potrafi
kilka ofert wygenerowac.

J.

rankomat to platforma do wyludzania danych i pokazuje nieprawde.

Data: 2013-11-29 21:59:59
Autor: Budzik
Gdzie najtaniej OC?
Osobnik posiadający mail jfox_xnospamx@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje: