Gdzie najtaniej OC?

Data: 2013-11-29 22:13:01
Autor: nospam@yahoo.com
Gdzie najtaniej OC?
W dniu 2013-11-29 12:07, Darma pisze:
Wkrotce zbliza sie termin odnowienia ubezpieczenia OC.
Mam 2 auta na firmę. Ktoś się orientuje gdzie teraz najtaniej?
Jest jakas sensowna porownywarka?

korzystam z CUK - Centrum Ubezpieczeń Komunikacyjnych. Stosunkowo tanie
są też ubezpieczenia kupowane przez mbank, ale w praktyce jak trzeba z
nich korzystac to jest masakra. Miałem problem z Benefią - sprawę
wygrałem dopiero po oddaniu jej w ręce prawników. Ale to inna bajka -
dotyczyla AC.

-- -

Gdzie najtaniej OC?