Gdzie najtaniej OMS-a

Data: 2010-09-27 10:23:31
Autor: centaur000
Gdzie najtaniej OMS-a
Witam kolegów. Mam pytanie gdzie można kupić najtaniej OMSA. Chodzi mi głównie o uprząż, ewentualnie płytę aluminiową. Potrzebuję skompletować coś lekkiego do wyjazdu do Egiptu, a nie chcę wozić płyty stalowej (nurkuję już wiele lat w OMSie stąd pytanie o niego). W związku z tym że stare pasy mam już mocno wytarte, to nie zmieniałbym tych pasów, w wersji do płyty stalowej, tylko dokupił płytę aluminiową, z adapterem i ewentualnie do tego pasy w wersji rozpinanej (nie jestem zwolennikiem uprzęży typu DIR) i w przypadku wyjazdów zamieniał tylko worek. Za rady będę wdzięczny. Pozdr. --

Data: 2010-09-27 08:47:08
Autor:
Gdzie najtaniej OMS-a
centaur000 <centaur000@poczta.onet.pl> napisał(a):
Za rady będę wdzięczny.

http://portalnurkowy.pl/forum/viewtopic.php?f=31&t=61
Obejrzyj załączniki za 40 zł plus koszta wysyłki możesz mieć taką płytę z
uprzężą. Posejdon też robi podobną do butli i CCR.

pozdrawiam rc

Data: 2010-09-27 12:47:17
Autor: Adam
Gdzie najtaniej OMS-a