Gdzie najtaniej ;) poĹźyczka 20K na 48M

Data: 2016-02-11 20:22:31
Autor: RobertS
Gdzie najtaniej ;) poĹźyczka 20K na 48M
W dniu 2016-02-10 o 19:23, WAM pisze:

Najtansze dotychczas znalezione to Reifeisen:
Prowizja 7%
Oprocentowanie 9,99% (lub niższe jeśli weźmie się konto i/lub kk).

oprocentowanie prawie max, można znaleźć lepsze oferty

Pożyczka ma być przeznaczona na wykup mieszkania gminnego ("z
rabatem") z tymże do rabatu uprawniona jest matka (która nie ma
zdolności) a mieszkanie ma szybko po wykupie stać się własnością córki
(darowizna). Czy w takiej sytuacji jest szansa aby mówić o kredycie
"mieszkaniowym" (może będzie taniej?) czy też pozostaje pożyczka na
warunkach jw.?

a czy będzie wpis na rzecz gminy w KW?

RobertS

Data: 2016-02-11 22:53:32
Autor: WAM
Gdzie najtaniej ;) pożyczka 20K na 48M
On Thu, 11 Feb 2016 20:22:31 +0100, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

Najtansze dotychczas znalezione to Reifeisen:
Prowizja 7%
Oprocentowanie 9,99% (lub niższe jeśli weźmie się konto i/lub kk).

oprocentowanie prawie max, można znaleźć lepsze oferty
No właśnie po to ten wątek. Proszę o nakierowanie na lepsze oferty :)
Tylko żeby nie było oprocentowanie 7% a prowizja 20% :D

Wpis na rzecz gminy? Nie rozumiem.

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2016-02-12 02:05:37
Autor: Kamil Jońca
WAM <nospam@nowam.nopl.pl> writes:

a czy będzie wpis na rzecz gminy w KW?
Wpis na rzecz gminy? Nie rozumiem.

Czasami w dziale III kw mieszkania spotykałem adnotację typu:

"ROSZCZENIE GMINY MIASTA NOWY TARG O ZWROT ZWALORYZOWANEJ BONIFIKATY NA
RZECZ SPRZEDAWCY W PRZYPADKU WYKORZYSTANIA PRZEZ NABYWCĘ ZAKUPIONEGO
LOKALU NA CELE INNE NIŻ MIESZKANIOWE LUB ZBYCIU LOKALU /Z WYŁACZENIEM
ZBYCIA NA RZECZ OSOBY BLISKIEJ, LUB ZAMIANY/ PRZED UPŁYWEM 10 LAT LICZĄC
OD DNIA ZAWARCIA TEJ UMOWY SPRZEDAŻY "
hipoteki na np. kwotę rabatu nie widziałem.

Może o to chodzi?

KJ
Youth is such a wonderful thing.  What a crime to waste it on children.
-- George Bernard Shaw

Data: 2016-02-15 14:44:44
Autor: Michal Tyrala
On Fri, 12 Feb 2016 02:05:37 +0100, Kamil Jońca wrote:
> [...]

 OD DNIA ZAWARCIA TEJ UMOWY SPRZEDAŻY "
 hipoteki na np. kwotę rabatu nie widziałem.

Moi rodzice mieli wpisaną hipotekę. A ja już jakieś 10 lat poźniej nic
(ani III, ani IV), mimo że miasto to samo (Zabrze).

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2016-02-17 23:31:20
Autor: RobertS
W dniu 2016-02-11 o 22:53, WAM pisze:

No właśnie po to ten wątek. Proszę o nakierowanie na lepsze oferty :)
Tylko żeby nie było oprocentowanie 7% a prowizja 20% :D

można zrobić kredyt z oprocentowaniem ok. 7% i prowizją ok. 3%

a czy będzie wpis na rzecz gminy w KW?
Wpis na rzecz gminy? Nie rozumiem.

jeżeli kupujesz mieszkanie z bonifikatą to zwykle w KW jest wpis na rzecz miasta uniemożliwiający sprzedaż w określonym terminie

czyli kupiłeś mieszkanie za 5000 zł a chcesz za chwilę sprzedać za 100kzł, w takim wypadku konieczny byłby zwrot bonifikaty

nie mam czasu czytać całego wątku, jak będziesz zainteresowany tańszą gotówką to daj znać na priva

RobertS

Gdzie najtaniej ;) poĹźyczka 20K na 48M