Gdzie najtańsza KK?

Data: 2009-02-23 13:46:28
Autor: Piotr Hołda
Gdzie najtańsza KK?
Witam,

Już myślałem, że zostanę na stałe z moją pomarańczową visą z ING ale skurczybyki podnieśli limit transakcji, przy których nie pobierają opłaty :) Dla tego wkrótce będę znów zmieniał KK i proszę o pomoc w wyborze.

Z kredytu na KK nie korzystam więc oprocentowanie jest bez znaczenia.
Powiedzmy, że będę płacił kartą ok. 300 PLN/mies.
Szukam najtańszej oferty przy powyższych założeniach.

Miło byłoby, gdybym mógł opłacać niektóre rachunki z KK - wtedy wymagany obrót na karcie mógłby być wyższy.

Piotr Hołda

Data: 2009-02-23 12:48:12
Autor: Olgierd
Gdzie najtańsza KK?
Dnia Mon, 23 Feb 2009 13:46:28 +0100, Piotr Hołda napisał(a):

Z kredytu na KK nie korzystam więc oprocentowanie jest bez znaczenia.
Powiedzmy, że będę płacił kartą ok. 300 PLN/mies. Szukam najtańszej
oferty przy powyższych założeniach.

Money.pl/BZWBK: po 1 roku 5 transakcji w każdym miesiącu.
Polbank: od 24/36 transakcji rocznie.
Citi srebrna: zwyczajowo od 200 zł/miesięcznie (po 2 roku).

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-02-23 13:55:25
Autor: MarekZ
Gdzie najtańsza KK?
Użytkownik "Piotr Hołda" <piotr.holda.usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:gnu5rl$std$1inews.gazeta.pl...

Już myślałem, że zostanę na stałe z moją pomarańczową visą z ING ale skurczybyki podnieśli limit transakcji, przy których nie pobierają opłaty :) Dla tego wkrótce będę znów zmieniał KK i proszę o pomoc w wyborze.

A skąd pochodzi to info i jaka ma być nowa wysokość tych limitów?

marekz

Data: 2009-02-23 14:02:37
Autor: Piotr Hołda
Gdzie najtańsza KK?
MarekZ pisze:
[...]

Kiedy podpisywałem umowę, było 300 PLN/mies. Teraz już jest 500.

Piotr Hołda

Data: 2009-02-23 14:13:18
Autor: MarekZ
Gdzie najtańsza KK?
Użytkownik "Piotr Hołda" <piotr.holda.usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:gnu6pr$3q3$1inews.gazeta.pl...

A skąd pochodzi to info i jaka ma być nowa wysokość tych limitów?

Kiedy podpisywałem umowę, było 300 PLN/mies. Teraz już jest 500.

Strona banku natomiast zeznaje, że było 100 i jest 100.

marekz

Data: 2009-02-23 14:16:42
Autor: Piotr Hołda
Gdzie najtańsza KK?
MarekZ pisze:
[...]

To poproszę linka. Ja patrzę tu: http://www3.ingbank.pl/u235/navi/38392

Piotr Hołda

Data: 2009-02-23 14:20:38
Autor: MarekZ
Gdzie najtańsza KK?
Użytkownik "Piotr Hołda" <piotr.holda.usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:gnu7k8$3q3$3inews.gazeta.pl...

Strona banku natomiast zeznaje, że było 100 i jest 100.

To poproszę linka. Ja patrzę tu: http://www3.ingbank.pl/u235/navi/38392

Ja patrzę w to samo miejsce i w moim internecie jest tam napisane 100.

Dodatkowo nigdy nie było tam napisane 300, zawsze odkąd pamiętam było napisane 100.

marekz

Data: 2009-02-23 14:22:13
Autor: Jacek Sołtysik
Gdzie najtańsza KK?
MarekZ pisze:
[...]

w moim Internecie jest 500

Data: 2009-02-23 14:26:58
Autor: MarekZ
Gdzie najtańsza KK?
Użytkownik "Jacek Sołtysik" <jacek@nie.ma> napisał w wiadomości news:gnu7ub$kr1$1achot.icm.edu.pl...

Ja patrzę w to samo miejsce i w moim internecie jest tam napisane 100.

Dodatkowo nigdy nie było tam napisane 300, zawsze odkąd pamiętam było
napisane 100.

w moim Internecie jest 500

No to obawiam się, że ktoś z nas jest obiektem manipulacji Wiadomych Sił.

Czy masz też wrażenie, że wcześniej było tam 300? :D

marekz

Data: 2009-02-23 14:45:05
Autor: Jacek Sołtysik
Gdzie najtańsza KK?
MarekZ pisze:
[...]

ehh tam jest "mniej niż", a ja myślałem, że to minimum, sorry.

Data: 2009-02-23 14:28:06
Autor: Piotr Hołda
Gdzie najtańsza KK?
Jacek Sołtysik pisze:
MarekZ pisze:
[...]

Uff! Już myślałem, że tylko ja mam blackout :) Po prostu ta tabelka jest mało intuicyjnie skonstruowana. Przeczytaj opis powyżej i wszystko stanie się jasne.

Piotr Hołda

Data: 2009-02-23 14:25:55
Autor: Piotr Hołda
Gdzie najtańsza KK?
MarekZ pisze:
[...]

Kurczę! Masz rację. Źle zinterpretowałem tabelkę. Dzięki za wyprowadzenie mnie z błędu.

Piotr Hołda

Data: 2009-02-23 17:13:54
Autor: Paweł Muszyński
Gdzie najtańsza KK?
Piotr Hołda pisze:
[...]

AlleKarta Kredytowa - allegro / bzwbk

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://www.e-street.pl

Data: 2009-02-23 19:12:00
Autor: Marcin Wasilewski
Gdzie najtańsza KK?

Użytkownik "Paweł Muszyński" <pmuch.nospam@bolinko.wytnijto.org> napisał w wiadomości news:gnuh5r$9ko$1news.interia.pl...
Piotr Hołda pisze:

Miło byłoby, gdybym mógł opłacać niektóre rachunki z KK - wtedy wymagany obrót na karcie mógłby być wyższy.

AlleKarta Kredytowa - allegro / bzwbk

BZWBK pobiera 1% prowizji oraz raczej nie traktuje przelewów z karty jako transakcje wliczane do rocznych obrotów na karcie zwalniających z opłaty. Do płacenia rachnków dużo lepsza jest karta z citi.

Gdzie najtańsza KK?