Gdzie najtańsze połączenia do Włoch ?

Data: 2009-06-21 07:08:57
Autor: missmagicp
Gdzie najtańsze połączenia do Włoch ?
Witam,
miałam abonament w plusie (biznes klasa 50)+ "Wybrany kierunek międzynarodowy"
za 2zł miesięcznie, na telefony komórkowe do Włoch za 1,22 zł.
W której sieci przy abonamencie/mixie/karcie 50-60 zł miesięcznie są najtańsze
połączenia do Włoch ?

Pozdrawiam.

Data: 2009-06-21 00:24:28
Autor: raz-dwa-trzy
On 21 Cze, 09:08, "missmagicp" <eclip.WYT...@gazeta.pl> wrote:

W której sieci przy abonamencie/mixie/karcie 50-60 zł miesięcznie są najtańsze
połączenia do Włoch ?

Heyah 59groszy.

Data: 2009-06-21 11:38:18
Autor: osiek
missmagicp pisze:
[...]

troche inaczej: wdzwaniany VoIP, koszt takiego połączenia poniżej 20gr

Data: 2009-06-21 02:58:57
Autor: raz-dwa-trzy
On 21 Cze, 11:38, osiek <os...@gazeta.pl> wrote:

troche inaczej: wdzwaniany VoIP, koszt takiego połączenia poniżej 20gr

Który voip ma komórki do italii za 20gr?

Data: 2009-06-21 20:07:54
Autor: osiek
raz-dwa-trzy pisze:
On 21 Cze, 11:38, osiek <os...@gazeta.pl> wrote:

troche inaczej: wdzwaniany VoIP, koszt takiego połączenia poniżej 20gr

Który voip ma komórki do italii za 20gr?
mea culpa :) umknęlo mi iż ma to być na komórki. W takim razie faktycznie chyba heyah... jeszcze 44gr a od poczatku lipca (5?) 59

Data: 2009-06-22 00:37:53
Autor: MarcinK
Gdzie najtańsze połączenia do Włoch ?
W której sieci przy abonamencie/mixie/karcie 50-60 zł miesięcznie są najtańsze
połączenia do Włoch ?

W taryfie Nowa Era 80 i każdej wyższej

Gdzie najtańsze połączenia do Włoch ?