Gdzie najwyższe oprocentowanie lokat w EU R?

Data: 2009-07-22 01:35:08
Autor: XYZ
Gdzie najwyższe oprocentowanie lokat w EU R?
Myślę nad założeniem lokaty w euro. Gdzie obecnie znajdę najwyższe oprocentowanie?

Zresztą nie wiem, czy nie wymienić ich na złotówki. Jak radzicie?

Data: 2009-07-22 08:52:38
Autor: Krzysztof

"XYZ" <junk@mail.bin> wrote in message news:h45jbh$egt$1news.onet.pl...
Myślę nad założeniem lokaty w euro. Gdzie obecnie znajdę najwyższe oprocentowanie?

Zresztą nie wiem, czy nie wymienić ich na złotówki. Jak radzicie?

Polbank,Getin,Alior. Na wymiane chyba nie jest dobry moment bo PLN sie umacnia, ale po kilku miesiacach, przelom 2009/10 ze wzgledu na niewydolnosc panstwa i spadek wplywow podatkowych, inwestorzy moga stac sie nerwowi. W nastepnym roku rzad nie moze juz dalej oszukiwac i prawda wyjdzie na jaw; zobaczymy spora dziure budzetowa, srodki z UE juz prawie wysprzedane, dywidendy wydarte ze spolek skarbu panstwa, a w nastepnym roku czarna rozpacz. W Polsce (wbrew praniu mozgu przez telewizje) kryzys w realnej gospodarce dopiero sie zaczyna a odmienne od innych panstw  dzialania w postaci podnoszenia podatkow moga dac skutek odwrotny.

Gdzie najwyższe oprocentowanie lokat w EU R?