Gdzie nakleic listwy boczne? Zdjecia

Data: 2011-03-24 19:41:07
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
Gdzie nakleic listwy boczne? Zdjecia
Użytkownik "marcan" napisał
odnieść. Tutaj natomiast są 3 opcje, które (nieudolnie) zaznaczyłem: listwy są w 3 miejscach, na atrapie chłodnicy, z boku na dole i naokoło szyb. Te naokoło szyb są w 3 wersjach. Może zaproponujecie jeszcze inaczej? http://img22.imageshack.us/g/fordsmax3.jpg/

Opcja środkowa zalatuje wsią :) Opcja trzecia może słabo w realu wyglądać z bliska. Ja bym chyba obstawiał pierwszy projekt + przyciemnienie tylnych bocznych szybek.

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2011-03-24 19:54:22
Autor: sth
Gdzie nakleic listwy boczne? Zdjecia
Opcja środkowa zalatuje wsią :)

wszystkie opcje zalatuja wsia

Data: 2011-03-24 12:48:38
Autor: koziel
Gdzie nakleic listwy boczne? Zdjecia
opcja trzecia wg mnie - tylko najpierw przymierz, jak na tych malych
szybkach bedzie wygladac. I jak proponowal kolega powyzej: do malych
szybek przyciemnilbym caly tyl. Wowczas koncowy efekt wizualny moze
byc ciekawy. A na listwach bocznych tez chcesz kleic te sreberka??

Pozdrawiam,
Emil.

Data: 2011-03-25 06:01:29
Autor: marcan
Gdzie nakleic listwy boczne? Zdjecia
"koziel"  napisal
[...]

Tyl caly jest przyciemniony (oryginalnie od Forda, bez folii). Jeszcze nie wiem, czy te sreberka chce kleic w ogóle, ale moze na listwach tez.

Data: 2011-03-25 04:41:15
Autor: koziel
Gdzie nakleic listwy boczne? Zdjecia
ok - to juz ze sciemnionymi szybami wiadomo :) moim zdaniem jak
zabierzesz sie za klejenie, to najpierw wokol szyb - a pozniej
przymierz, jakby to na dolnych listwach wygladalo.

Powodzenia i pozdrawiam,
Emil.

Data: 2011-03-25 11:03:24
Autor: Mirek Ptak
Gdzie nakleic listwy boczne? Zdjecia
Dnia 2011-03-24 20:48,  *koziel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
opcja trzecia wg mnie

Też tak myślę.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-03-24 23:53:55
Autor: JK
W dniu 2011-03-24 19:54, sth pisze:
Opcja środkowa zalatuje wsią :)

wszystkie opcje zalatuja wsia

Agree.

JK

Data: 2011-03-25 05:59:25
Autor: marcan
Gdzie nakleic listwy boczne? Zdjecia
"sth"  napisał
wszystkie opcje zalatuja wsia
Moja nieudolna, jak to ktoś szumnie okreslił, wizualizacja nie oddaje rzeczywistości. Jakbyś zobaczył dwa S-maxy koło siebie, jeden bez tych listew, drugi z nimi, to może byś zmienił zdanie. Mnie się podoba. Tobie może nie.

Data: 2011-03-25 07:00:45
Autor: z
Gdzie nakleic listwy boczne? Zdjecia
marcan pisze:
"sth"  napisał
[...]
Też przyklejałem kiedyś listwy, naklejki i takie tam. Młody człowiek był to i się chciało.
Teraz jak widzę na samochodzie coś nieseryjnego to mnie to razi.
Ostatnio w focusie z tyłu zauważyłem oznaczenia 1.8 TDI od wolkswagena.
Niby nic takiego ale od razu świadczy o właścicielu.
:-)

PS. A można mieć jeszcze wtedy podejrzenia że coś usiłowano takimi bajerami ukryć. Im dłużej ma się samochód tym człowiek bardziej podejrzliwy. :-(

Data: 2011-03-25 05:57:41
Autor: marcan
Gdzie nakleic listwy boczne? Zdjecia
Krzysiek Niemkiewicz napisał
Opcja środkowa zalatuje wsią :) Opcja trzecia może słabo w realu wyglądać z bliska. Ja bym chyba obstawiał pierwszy projekt + przyciemnienie tylnych bocznych szybek.

To zdjęcie, które dodałem pochodzi z internetu. Mój samochód ma przyciemnione wszystkie szyby poza przednią i rzednimi bocznymi (natryskowo, nie folia). Nie wiem czy akurat wsią, ale opcja srodkowa mi też w ogóle nie pasuje.

Gdzie nakleic listwy boczne? Zdjecia