Gdzie nakleic listwy boczne? Zdjecia

Data: 2011-03-24 21:21:18
Autor: to
Gdzie nakleic listwy boczne? Zdjecia
begin marcan
MoÂże
zaproponujecie jeszcze inaczej?

W ogóle nie naklejaj, to auto wygląda jeszcze w miarę świeżo, a z listwami z allegro będzie wyglądało jak pochromowana kupa.

Data: 2011-03-25 06:05:14
Autor: marcan
Gdzie nakleic listwy boczne? Zdjecia
"to"  napisał
W ogóle nie naklejaj, to auto wygląda jeszcze w miarę świeżo, a z
listwami z allegro będzie wyglądało jak pochromowana kupa.

Właśnie! Listwy z allegro :-( Szukałem czegoś dobrej jakości, ale na razie widzę tylko tani, kiepskiej jakości syf w rolkach. Może ktoś poleci jakiegoś sprawdzonego dostawcę?

Data: 2011-03-25 12:37:43
Autor: to
Gdzie nakleic listwy boczne? Zdjecia
begin marcan
WÂłaÂśnie! Listwy z allegro :-( SzukaÂłem czegoÂś dobrej jakoÂści, ale na
razie widzĂŞ tylko tani, kiepskiej jakoÂści syf w rolkach. MoÂże ktoÂś
poleci jakiegoÂś sprawdzonego dostawcĂŞ?

Wierz mi, że nie zrobisz tego estetycznie. Z prostego powodu. W tym aucie nie masz jednej linii pod oknami, bo zaburza ją mocowanie lusterka i tylna szybka. Czego nie zrobisz to będzie widać, że sam to przykleiłeś, a to takie trochę "chciałbym mieć mercedesa, ale mnie nie stać, to pochromuje sobie forda za 50 zł". ;)

Data: 2011-03-25 17:56:23
Autor: marcan
[...]

Z pierwszą częścią się zgadzam i zastanawiam się czy nie odpuścić okolic szyb i zrobić jedynie przy listwie bocznej jedną listwe chromowaną dobrej jakości...

Gdzie nakleic listwy boczne? Zdjecia