Gdzie nam rosna miesnie?

Data: 2019-01-17 10:27:29
Autor: Jacek
Gdzie nam rosna miesnie?
W dniu 17.12.2018 o 10:01, n pisze:
Jeżdżę codziennie i myślałem, że ze mnie chojrak że ho, ho, kręcę z lekkością Szozdy lub lepiej
A nagle i niespodziewanie odbyłem kilkukilometrowy marsz pieszo po twardych trotuarach w twardym obuwiu (skóra na skórze do gajerka) i... od kilku dni tak mnie bolą niektóre mięśnie (zakwasy prawie jak trzeciego dnia nart ;)) że ledwo chodzę po domu.
Człowiek to jednak skomplikowane urządzenie.

Człowiek ma ok 400 mięśni i nie wszystkie ma jednakowo wytrenowane.
Ostatnio obcinałem z drabiny gałęzie na drzewach i na drugi dzień miałem potężne zakwasy. Okazało się, że przy takiej pracy używa się jakichś "zapomnianych" mięśni.
Jacek

Gdzie nam rosna miesnie?