Gdzie naprawić czołówkę Petzla?

Data: 2011-09-14 19:48:40
Autor: Ryszard Seweryn
Gdzie naprawić czołówkę Petzla?
W dniu 2011-09-06 09:41, Slawek Wozniak pisze:
Cześć,

Mam problem - moja Myo RXP nie świeci :-(

To może ja się podepnę, by nie tworzyć nowych wątków - tyle ich tu ;-)
Może kto poradzi jak wymienić żarówkę w Myo 3 ?
Kilka lat używam tego modelu i bardzo rzadko załączam górną lampę, lecz w końcu przyjdzie taki czas wykorzystać dołączoną zapasową i będę się obawiał cokolwiek rozbierać w polowych warunkach bez wiedzy.

rychu

Gdzie naprawić czołówkę Petzla?