Gdzie następnie jebnie?

Data: 2017-05-24 04:21:13
Autor: Stachu Chebel
Gdzie następnie jebnie?
Bo jebnie na 100%. Tylko gdzie? Czy są jakieś zakłady bukmacherskie w tym temacie?

Data: 2017-05-24 11:21:52
Autor: Zenek Kapelinder
Gdzie następnie jebnie?
Zamiast gdzie lepiej jak by w konkretnego kogos bylo jebniecie wymierzone. Szkoda ze ciapaki sa zbyt cwane i w tych co im sie nalezy nie uderza. Jak zawsze mieso armatnie bedzie umieralo.

Data: 2017-05-24 17:26:57
Autor: Jakub A. Krzewicki
Gdzie następnie jebnie?
W dniu środa, 24 maja 2017 13:21:14 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:
Bo jebnie na 100%. Tylko gdzie? Czy są jakieś zakłady bukmacherskie w tym temacie?

Może pod kiblem łamotnie?
https://youtu.be/B712eEdjlwc

Data: 2017-05-24 18:39:51
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
Gdzie następnie jebnie?
nie no prawda jest jedna,
wszyscy czekamy na brukselę...

(taki niesmaczny koszerny europejski dżołk, taki dżołker's lider jak ty to pewnie ogarnie)

Data: 2017-05-24 23:02:05
Autor: Wiesiaczek
Gdzie następnie jebnie?
W dniu 24.05.2017 o 13:21, Stachu Chebel pisze:
Bo jebnie na 100%. Tylko gdzie? Czy są jakieś zakłady bukmacherskie w tym temacie?

Nieważne gdzie, tylko dlaczego?
Ano dlatego, że media na całym świecie tak się onanizują każdym zamachem, ze lepszej zachęty do następnego nie trzeba.
Opisywanie każdego szczegółu po wielokroć w każdej gazecie i na każdym programie i portalu internetowym stanowi kąsek nie do pogardzenia.

Reklama dźwignią handlu :)

Inna sprawa, ze prawdopodobnie jest to celowe działanie, które ma usprawiedliwić inwigilację każdego obywatela na świecie, co się właśnie dzieje.
Oczywiście każdy z tych obywateli wierzy, ze to jest dla jego dobra i na jego prośbę.
Czy może być lepszy motyw nagłaśniania takiego wydarzenia?

Realnie rzecz biorąc, dwadzieścia... no, dwieście osób zabitych przez zamachowców nijak się ma choćby do liczby samobójstw  tylko w Polsce (ok. 6000 rocznie?), czy ofiar wypadków drogowych.

No i co co z zabójstwami dokonanymi "legalnie", tzn. przez służby danego państwa?
No, chyba że Lepper sam się powiesił a w Wałbrzychu zatrzymany umarł sam z siebie?

A więc za klasykiem: Znaj proporcjum, mocium panie!

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2017-05-24 23:19:18
Autor: andal
Gdzie następnie jebnie?
On Wed, 24 May 2017 23:02:05 +0200, Wiesiaczek wrote:

[...]

kanarek w zlotej klatce

czy w rosole ?

Data: 2017-05-25 10:14:33
Autor: Stachu Chebel
Gdzie następnie jebnie?
W dniu środa, 24 maja 2017 23:02:07 UTC+2 użytkownik Wiesiaczek napisał:
> [...]

Opisywanie każdego szczegółu po wielokroć w każdej gazecie i na każdym programie i portalu internetowym stanowi kąsek nie do pogardzenia.

Póki co, może i masz rację.. Ale jest jedynie kwestią czasu, że taki "nius" będzie odbierany przez KAŻDEGO!!, również przeze mnie jak i przez Ciebie jako normalka. Ot, tak samo jak "nius", że wczoraj jakaś baba wpadła pod auto, albo że zapuszkowali Babunię, która w demencji podjebała kostkę masła w jakimś tam szkopskim markecie..

Gdzie następnie jebnie?