Gdzie nie podrabiany olej?

Data: 2012-04-20 10:46:13
Autor: Agent
Gdzie nie podrabiany olej?
Długi czas kuopwałem olej na allegro. Nic negatywnego z silnikami mi się nie działo jednak trochę poczytałem o handlu pustymi butelkami, nagłym spadku cen Motula 8100 ale tylko w Polsce albo cenie 102 zł za 4 litry Mobil 1 5w50. Ja wiem że na allegro niektórzy mają po kilkadziesiąt tys pozytywnych komentarzy ale czy napewno to świadczy o jakości oleju? Podejrzewam że jakbym wlał jakiś przepracowany i potem oczyszczony stary olej to bym nie wyczuł. No i pytanie. Gdzie w Polsce kupić legalny olej, najlepiej w Trójmieście?

Data: 2012-04-20 11:00:40
Autor: AZ
Gdzie nie podrabiany olej?
On 04/20/2012 10:46 AM, Agent wrote:
jednak trochę poczytałem o handlu pustymi butelkami

Gdzie o tym poczytałeś? Bo mnie ciekawi.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-20 11:28:29
Autor: Agent
Gdzie nie podrabiany olej?

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jmr8jo$kmv$1node2.news.atman.pl...
On 04/20/2012 10:46 AM, Agent wrote:
jednak trochę poczytałem o handlu pustymi butelkami

Gdzie o tym poczytałeś? Bo mnie ciekawi.

Podawał kiedyś ktoś link do akukcji na kanistry/butellki Castrol "dla kolekcjonera".

Data: 2012-04-20 11:40:35
Autor: Potocki Passion & Adventure
Gdzie nie podrabiany olej?
W dniu 2012-04-20 11:28, Agent pisze:

[...]

To samo dzieje się z workami od psiej karmy firmy Royal Canin. Wsypywana jest tańsza karma, potem worki są zgrzewane. Do mnie już kilku ludzi się zgłaszało aby kupić worki po Royalu - mieli wschodni akcent :) Ogólnie bałbym się kupować Royala na Allegro.

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2012-04-20 14:21:25
Autor: Iksinski
Gdzie nie podrabiany olej?

Użytkownik "Potocki Passion & Adventure" <salon@dogspassion.pl> napisał w wiadomości news:4f912f0b$0$26698
Ogólnie
bałbym się kupować Royala na Allegro.

A w sklepach internetowych już się nie boisz?

Data: 2012-04-30 22:00:51
Autor: jerzu
Gdzie nie podrabiany olej?

10/10 :))

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-04-20 14:59:47
Autor: Przemysław Czaja
Gdzie nie podrabiany olej?

Użytkownik "Potocki Passion & Adventure"

To samo dzieje się z workami od psiej karmy firmy Royal Canin.

A pies marudzi i kręci ogonem?

Data: 2012-04-26 21:30:15
Autor: 4CX250
Gdzie nie podrabiany olej?
Użytkownik "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jmrmn0$g7i$1mx1.internetia.pl...
A pies marudzi i kręci ogonem?

Szczeka dupą.
Ja już dwa razy kupowałem taki mobil1 ale na stacji z gazem. Też mi się wydawał podejrzanie tani ale niczego złego z silnikiem się nie dzieje.

Marek

Data: 2012-04-30 22:01:48
Autor: jerzu
Gdzie nie podrabiany olej?
On Fri, 20 Apr 2012 11:40:35 +0200, Potocki Passion & Adventure
<salon@dogspassion.pl> wrote:

Ogólnie bałbym się kupować Royala na Allegro.

Ja kupuję, karmę weterynaryjną RC, dla kota. Na Allegro. I kot żyje
już kilka lat na niej.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-04-20 14:58:12
Autor: Przemysław Czaja
Gdzie nie podrabiany olej?

Użytkownik "Agent" <weqwer@onet.eu>

jakbym wlał jakiś przepracowany i potem oczyszczony stary olej to bym nie wyczuł.

To co za róznica, skoro byś nie wyczuł?
Opel zaleca do mojego silnika wymianę co 50 000 km - w/g wskazań komputera wychodzi trochę cześciej bo jazdę po mieście szybciej zlicza kilometry do następnej wymiany, ale i tak wychodzi w granicach 40 000 km - auto ma teraz przebieg 201 000km i pomiędzy wymianami nie zauważam ubytku oleju - cały czas na 5w30 GM za 100zł za 5 litrów, ale jak chcecie to zmieniajcie co 10 000 km na Mobila 0w50 za 300zł za 4 litry :)

Data: 2012-04-23 07:28:15
Autor: Agent
Gdzie nie podrabiany olej?

Użytkownik "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jmrmk1$fuf$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "Agent" <weqwer@onet.eu>

jakbym wlał jakiś przepracowany i potem oczyszczony stary olej to bym nie wyczuł.

To co za róznica, skoro byś nie wyczuł?

No taka że nie chciałbym wlać przelfiltrowany stary olej. Założyłbym sie że Ty tez nie wyczułbyś nawet nic po zalaniu oleju z przebiegiem 100 tys km ale silnik a zwłaszcza turbo pewnie już tak ale też pewnie nie od razu.

[...]
Ja mogę wlać cokolwiek co zaleca instrukcja auta ale chciałbym żeby to co na naklejce butelki było tez w środku

Data: 2012-04-20 15:42:55
Autor: PiteR
Gdzie nie podrabiany olej?
na  ** p.m.s **  Agent pisze tak:

Długi czas kupowałem olej na allegro

w Tesco - Mobil 10W40 4L 65zł
w Realu - Lotos 5W40 6L 92zł
w lokalnej hurtowni - Mobil 5W40 5L 99zł

;)

--
    Król Promocji
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2012-04-23 07:30:09
Autor: Agent
Gdzie nie podrabiany olej?

Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomości news:XnsA03B9FDDAEBF7elektroniklocalhost.net...
na  ** p.m.s **  Agent pisze tak:

Długi czas kupowałem olej na allegro

w Tesco - Mobil 10W40 4L 65zł
w Realu - Lotos 5W40 6L 92zł
w lokalnej hurtowni - Mobil 5W40 5L 99zł

Nie uścisliłem. Chciałbym 5W30 ACEA B5

Gdzie nie podrabiany olej?