Gdzie nie podrabiany olej?

Data: 2012-04-20 11:00:40
Autor: AZ
Gdzie nie podrabiany olej?
On 04/20/2012 10:46 AM, Agent wrote:
jednak trochę poczytałem o handlu pustymi butelkami

Gdzie o tym poczytałeś? Bo mnie ciekawi.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-20 11:28:29
Autor: Agent
Gdzie nie podrabiany olej?

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jmr8jo$kmv$1node2.news.atman.pl...
On 04/20/2012 10:46 AM, Agent wrote:
jednak trochę poczytałem o handlu pustymi butelkami

Gdzie o tym poczytałeś? Bo mnie ciekawi.

Podawał kiedyś ktoś link do akukcji na kanistry/butellki Castrol "dla kolekcjonera".

Data: 2012-04-20 11:40:35
Autor: Potocki Passion & Adventure
Gdzie nie podrabiany olej?
W dniu 2012-04-20 11:28, Agent pisze:

[...]

To samo dzieje się z workami od psiej karmy firmy Royal Canin. Wsypywana jest tańsza karma, potem worki są zgrzewane. Do mnie już kilku ludzi się zgłaszało aby kupić worki po Royalu - mieli wschodni akcent :) Ogólnie bałbym się kupować Royala na Allegro.

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2012-04-20 14:21:25
Autor: Iksinski
Gdzie nie podrabiany olej?

Użytkownik "Potocki Passion & Adventure" <salon@dogspassion.pl> napisał w wiadomości news:4f912f0b$0$26698
Ogólnie
bałbym się kupować Royala na Allegro.

A w sklepach internetowych już się nie boisz?

Data: 2012-04-30 22:00:51
Autor: jerzu
Gdzie nie podrabiany olej?

10/10 :))

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-04-20 14:59:47
Autor: Przemysław Czaja
Gdzie nie podrabiany olej?

Użytkownik "Potocki Passion & Adventure"

To samo dzieje się z workami od psiej karmy firmy Royal Canin.

A pies marudzi i kręci ogonem?

Data: 2012-04-26 21:30:15
Autor: 4CX250
Gdzie nie podrabiany olej?
Użytkownik "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jmrmn0$g7i$1mx1.internetia.pl...
A pies marudzi i kręci ogonem?

Szczeka dupą.
Ja już dwa razy kupowałem taki mobil1 ale na stacji z gazem. Też mi się wydawał podejrzanie tani ale niczego złego z silnikiem się nie dzieje.

Marek

Data: 2012-04-30 22:01:48
Autor: jerzu
Gdzie nie podrabiany olej?
On Fri, 20 Apr 2012 11:40:35 +0200, Potocki Passion & Adventure
<salon@dogspassion.pl> wrote:

Ogólnie bałbym się kupować Royala na Allegro.

Ja kupuję, karmę weterynaryjną RC, dla kota. Na Allegro. I kot żyje
już kilka lat na niej.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Gdzie nie podrabiany olej?