Gdzie nie podrabiany olej?

Data: 2012-04-20 14:58:12
Autor: Przemysław Czaja
Gdzie nie podrabiany olej?

Użytkownik "Agent" <weqwer@onet.eu>

jakbym wlał jakiś przepracowany i potem oczyszczony stary olej to bym nie wyczuł.

To co za róznica, skoro byś nie wyczuł?
Opel zaleca do mojego silnika wymianę co 50 000 km - w/g wskazań komputera wychodzi trochę cześciej bo jazdę po mieście szybciej zlicza kilometry do następnej wymiany, ale i tak wychodzi w granicach 40 000 km - auto ma teraz przebieg 201 000km i pomiędzy wymianami nie zauważam ubytku oleju - cały czas na 5w30 GM za 100zł za 5 litrów, ale jak chcecie to zmieniajcie co 10 000 km na Mobila 0w50 za 300zł za 4 litry :)

Data: 2012-04-23 07:28:15
Autor: Agent
Gdzie nie podrabiany olej?

Użytkownik "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jmrmk1$fuf$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "Agent" <weqwer@onet.eu>

jakbym wlał jakiś przepracowany i potem oczyszczony stary olej to bym nie wyczuł.

To co za róznica, skoro byś nie wyczuł?

No taka że nie chciałbym wlać przelfiltrowany stary olej. Założyłbym sie że Ty tez nie wyczułbyś nawet nic po zalaniu oleju z przebiegiem 100 tys km ale silnik a zwłaszcza turbo pewnie już tak ale też pewnie nie od razu.

[...]
Ja mogę wlać cokolwiek co zaleca instrukcja auta ale chciałbym żeby to co na naklejce butelki było tez w środku

Gdzie nie podrabiany olej?