Gdzie niedrogie laptopy?

Data: 2011-11-10 23:48:03
Autor: nom
Gdzie niedrogie laptopy?

Użytkownik "geyb" <geyb@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9herm$cgq$1inews.gazeta.pl...
- nie może być to acer (akurat to nie ja wymyśliłem)

bo acer daje 1 rok gwarancji dla firm (tak jak dell, hp).
czyli zostaje szukac samsunga, asusa, lenovo :-)

Data: 2011-11-11 08:01:46
Autor: qwerty
Gdzie niedrogie laptopy?
UĹĽytkownik "nom"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:j9hkb3$3c0$1@inews.gazeta.pl...
bo acer daje 1 rok gwarancji dla firm (tak jak dell, hp).
czyli zostaje szukac samsunga, asusa, lenovo :-)

Akurat w środę kupiłem samsunga i nie jestem zbytnio zadowolony.

Data: 2011-11-12 20:57:55
Autor: Nex@pl
Gdzie niedrogie laptopy?
W dniu 2011-11-11 08:01, qwerty pisze:
Użytkownik "nom" napisał w wiadomości grup
bo acer daje 1 rok gwarancji dla firm (tak jak dell, hp).
czyli zostaje szukac samsunga, asusa, lenovo :-)

Akurat w środę kupiłem samsunga i nie jestem zbytnio zadowolony.

A tak konkretniej? Myślę o samsungu, prosze o opinię,

Data: 2011-11-13 08:56:51
Autor: qwerty
Gdzie niedrogie laptopy?
UĹĽytkownik "Nex@pl"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:4ebecfc7$0$5801$65785112@news.neostrada.pl...
A tak konkretniej? Myślę o samsungu, prosze o opinię,

Oszdzędził na karcie sieciowej. Maksymalny link to 65 Mbps (na linuxie pokazuje 72 Mbps). Nie da się więcej osiągnąć. Jak nie potrzebujesz mieć BT to koszt wymiany nie jest wysoki.

Data: 2011-11-11 09:42:08
Autor: Irokez
Gdzie niedrogie laptopy?
Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9hkb3$3c0$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "geyb" <geyb@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9herm$cgq$1inews.gazeta.pl...
- nie może być to acer (akurat to nie ja wymyśliłem)
bo acer daje 1 rok gwarancji dla firm (tak jak dell, hp).

No z tym "tak jak Dell" to nie do końca.
Mam na firmÄ™ i gwarancja: 2Yr In-Home Warranty Support, including evenings and Saturdays

Laptopy są podczas zamawiania konfigurowalne nie tylko sprzętowo.

Irokez

Data: 2011-11-11 14:38:04
Autor: nom
Gdzie niedrogie laptopy?

Użytkownik "Irokez" <nie.mam@email.pl> napisał w wiadomości news:j9in51$14h$1news.onet.pl...
Laptopy są podczas zamawiania konfigurowalne nie tylko sprzętowo.

Dzwoniłem kiedyś do Della, bo mam 3 laptopy w firmie i powiedzieli, że mają 2 lata gwarancji. Kupiłem w Komputroniku, ale jakbym kupił bezpośrednio u Della to miałbym 1 rok. Oni u siebie w bazie mają, że mojego laptopa sprzedali Komputronikowi i tyle. :-)

Data: 2011-11-12 19:40:10
Autor: Irokez
Gdzie niedrogie laptopy?
Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9j8fp$4a2$1inews.gazeta.pl...
[...]
majÄ…  2 lata gwarancji. KupiĹ‚em w Komputroniku, ale jakbym kupiĹ‚
bezpoĹ›rednio u  Della to miaĹ‚bym 1 rok. Oni u siebie w bazie majÄ…, ĹĽe
mojego laptopa  sprzedali Komputronikowi i tyle. :-)

A ja zamawiałem z Della, więc nie ma reguły.

--
Irokez

Data: 2011-11-12 11:10:39
Autor: geyb
Gdzie niedrogie laptopy?
bo acer daje 1 rok gwarancji dla firm (tak jak dell, hp).
czyli zostaje szukac samsunga, asusa, lenovo :-)

Nie tylko acer.
Ostatnio tak nabrałem się na lenovo, który daje 2 lata gwarancji, ale tylko użytkownikom domowym. Jeśli sprzęt kupuje firma gwarancja działa tylko przez 1 rok. Oczywiście okazało się to po otwarciu kartonu i przeczytaniu karty gwarancyjnej, sklep informował o 2-letniej gwarancji.

g.

Data: 2011-11-13 02:03:50
Autor: Mariusz
Gdzie niedrogie laptopy?
On Thu, 10 Nov 2011 23:48:03 +0100, nom wrote:

Użytkownik "geyb" <geyb@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9herm$cgq$1inews.gazeta.pl...
- nie może być to acer (akurat to nie ja wymy¶liłem)

bo acer daje 1 rok gwarancji dla firm (tak jak dell, hp).

W Dellu okresy gwarancji s± różne, można też dokupić dodatkow±, na więcej
lat.

--
Mar.

Data: 2011-11-14 10:43:09
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Gdzie niedrogie laptopy?
Dnia 2011-11-10, o godz. 23:48:03
"nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

bo acer daje 1 rok gwarancji dla firm (tak jak dell, hp).
czyli zostaje szukac samsunga, asusa, lenovo :-)

Asus odradzam - no chyba że chce się mieć problemy z serwisem w PL
który mie¶ci się w Koszalinie. Np. okaże się po dotarciu uszkodzonego
sprzętu do serwisu że ten jest według nich zalany wod± a był używany na
pustyni. Ot - taka ich specyfika.

Zdrówko

Data: 2011-11-15 20:52:29
Autor: geyb
Gdzie niedrogie laptopy?
[...]

My nigdy nie mieli¶my takich problemów z serwisem Asusa (parę lat temu lapki jeĽdziły kurierem do Oriki we Wrocławiu).

g.

Data: 2011-11-16 10:36:12
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Gdzie niedrogie laptopy?
Dnia 2011-11-15, o godz. 20:52:29
geyb <geyb@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

My nigdy nie mieli¶my takich problemów z serwisem Asusa (parę lat
temu lapki jeĽdziły kurierem do Oriki we Wrocławiu).

A ja po ostatnich do¶wiadczeniach z serwisem w Koszalinie NMC-PE
odradzam. Stwierdzili że netbook jest zalany woda i uszkodzony
bezpowrotnie i anuluj± gwarancję po czym jako alternatywę dali płatn±
akspertyzę i ewentualn± płatn± naprawę albo złomowanie komputera. Nie
zgodziłem się - zaż±dałem zwrotu kompa. Wrócił. Z ciekawo¶ci
podł±czyłem do pr±du - odpalił się i działa od paru miesięcy. Z
ciekawo¶ci otworzyłem obudowę - w ¶rodku brak ¶ladów zalania...

Po takim do¶wiadczeniu i po przejrzeniu narzekań w necie na ten serwis
ostrzegam potencjalnych nabywców Asusa że mog± być problemy z napraw±
gwarancyjn±.

Zdrówko

Gdzie niedrogie laptopy?