Gdzie normalny sklep z chemi? motoryzacyjn? w warszawie?

Data: 2014-02-14 01:10:22
Autor: James
Gdzie normalny sklep z chemi? motoryzacyjn? w warszawie?
"__Maciek"  wrote...

Potrzebuję kupić środek do konserwacji profili zamkniętych. [...]
Gdzie w Warszawie (najlepiej w Środmieściu, ale niekoniecznie) znajdę normalny
sklep z tego typu rzeczami? [...]

Tego typu preparat kupiłem w sklepie z lakierami samochodowymi. Typowy sklep gdzie mieszają lakiery i nabijają spraye. Niestety nie wiem gdzie w Wawie taki jest, ja mam zaprzyjaźniony w Jabłonnie na trasie do Legionowa. Jeśli chciałbyś znać konkretnie nazwę preparatu to mogę pomóc, ale dopiero jak wybiorę się do swojego warsztatu... pewnie w sobotę lub niedzielę. Daj znać czy potrzebujesz dokładnych danych.
Preparat jest w zielonej puszce, spray, w komplecie długi (więcej jak 50cm) wężyk z końcówką rozpylającą na boki. Po nałożeniu wygląda troszkę jak mleko, dość płynny. Później troszkę gęstnieje i zachowuje się troszkę jak biały smar. Jest tłusty i nieźle zabezpiecza przed wilgocią. Definitywnie dobry wybór właśnie do profili zamkniętych.

James

Gdzie normalny sklep z chemi? motoryzacyjn? w warszawie?