Gdzie nurkować na Teneryfie?

Data: 2009-09-28 21:59:29
Autor: Grzegorz Mazur
Gdzie nurkować na Teneryfie?
Witajcie wszechwiedzący nuracze ;)

Wybieram się w tym tygodniu na tygodniowe wakacje na Teneryfie. Chciałbym zaliczyć jeden dzień nurkowy. Będę w tych okolicach:
http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=28.243757,-16.825047&spn=0.058599,0.077162&z=14
(Puerto de Santiago)

Czy zna ktoś jakąś godną polecenia bazę nurkową? Interesuje mnie nurkowanie raczej amatorskie, żadnych ekscesów (nie mam dużego doświadczenia, certyfikat AOWD i naście nurów w życiu, w tym parę w oceanie). Fajnie by było, gdyby ewentualny check-dive był z łodzi, żeby nie marnować czasu. No i sprzęt potrzebuję cały, bo niczego jeszcze się nie dorobiłem (tak, wiem - ABC już powinienem mieć, ale jakoś do tego jeszcze nie dotarłem).

Jakieś sugestie? Linki? Cenniki? :) Gugiel jako jedyne miejsce w okolicy pokazuje to:
http://www.divingtenerife.co.uk/ (to drugie ma jakąś skaszanioną stronę internetową, więc nie biorę pod uwagę)

Z góry dzięki!
G.

--
GIT d++ s:+ a->? c++$ U P L+ !E W+ N++ o? K? w O-- -- M-- V- PS+ PE+++ Y+ PGP
t+@ 5- X- !R tv+ b++ DI+++ D+ G+ e+++ h-- - y?

Gdzie nurkować na Teneryfie?