Gdzie obecnie dobry procent?

Data: 2010-01-24 18:23:15
Autor: Budzik
Gdzie obecnie dobry procent?
Tradycyjne pytanie - gdzie dobry procent.
załózmy kwote około 20.000
termin moze byc około roku, moze byc krócej - jak uwazacie.
Fajnie byłoby, aby mozna było w opcjach lokaty ustawic, zeby po jej zakonczeniu cała kwota została wysłana na jkis konkretny rachunek.

--
Pozdrawia... Budzik
Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

Data: 2010-01-24 20:09:27
Autor: perian

https://lokaty.open.pl/form1/94/

--
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

Data: 2010-01-24 20:30:23
Autor: Valdi
Gdzie obecnie dobry procent?
"perian" news:xhcztbmxymzs.dlgperian.pl

https://lokaty.open.pl/form1/94/

dodajmy 6 albo 12 miesięcy.

Data: 2010-01-24 20:28:58
Autor: Kris

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:24012010.7170D73Bbudzik61.poznan.pl...
[...]

http://skok-rafineria.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=50&Itemid=93

Kris

Data: 2010-01-24 22:30:01
Autor: Zbynek Ltd.
Gdzie obecnie dobry procent?
Witam

Kris napisał(a) :

http://skok-rafineria.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=50&Itemid=93

He, ściągając plik pdf z prawego górnego rogu, otrzymujemy na dysku
plik o nazwie hacked.pdf. Pusty, oprócz nagłówka.

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2010-01-24 21:43:38
Autor: lokatybezbelki
Gdzie obecnie dobry procent?
Witam,
najwyżej oprocentowane są produkty bez "Belkowe" zazwyczaj lokaty jednodniowe na
np. okres 3,5,6m.Nieźle oprocentowane są Rachunki oszczędnościowe ale
oprocentowanie może się zmienić.
1.Open Finance
2.Eurobank
3.MeritumBank

Pozdrawiam.
-- -- -- -- -- -- --
http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

Data: 2010-01-24 22:54:11
Autor: MK
Użytkownik "lokatybezbelki" <eclip1WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5fb7.000000bf.4b5cb0fanewsgate.onet.pl...
[...]

Daj spokoj z tymi lipnymi lokatami. Jak ktos moze zamrozic kase na kilka m-cy i nie toleruje duzego ryzyka to wplaca sobie kase na obelkowany fundusz inwestycyjny obligacji (np. PKO) i dostanie wiecej niz na lokatach. A jak przyjdzie mu ktoregos dnia do glowy wyciagnac kase to nie obetna mu zadnych zyskow poza podatkiem.

MK

Data: 2010-01-24 23:11:47
Autor: Valdi
Gdzie obecnie dobry procent?
"MK" news:hjie0i$thl$1news.interia.pl

[...]

A czemu na obligacji na nie np. fundusz pieniężny?

A jak przyjdzie mu ktoregos dnia do glowy wyciagnac kase to nie obetna mu
zadnych
zyskow poza podatkiem.

W stricte jednodniowych lokatach/kontach też nic ci nie obetną.

Data: 2010-01-24 23:19:48
Autor: MK
Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomości news:hjif3l$unv$1news.interia.pl...

A czemu na obligacji na nie np. fundusz pieniężny?

Bo zwrot z pienieznych jest na poziomie lokat lub nizej, a obligacyjny PKO idzie mi na 8,5% rocznie, Idea jeszcze lepiej. Ryzyko niskie, zmiennosc mala.

W stricte jednodniowych lokatach/kontach też nic ci nie obetną.

Ale takie na palcach jednej reki mozesz policzyc. Z 3 zaproponowanych byla jedna. Ja trzymam jeszcze  tylko konto w EB dlatego, ze nie chce mi sie isc i go zamknac, a poniewaz jest bezplatne to nie mam zadnej motywacji ;).

MK

Data: 2010-01-24 23:32:39
Autor: Valdi
Gdzie obecnie dobry procent?
"MK" news:hjifgi$v93$1news.interia.pl

> [...]

idzie mi na 8,5% rocznie, Idea jeszcze lepiej. Ryzyko niskie, zmiennosc

Pytania:
1. inwestujesz po przez SFI czy w inny sposób?
2. pakujesz pieniądze do tego funduszu:
http://www.pkotfi.pl/index.php?id=f_obli czy tego:
http://www.pkotfi.pl/index.php?id=f_obliex

Data: 2010-01-24 23:45:52
Autor: MK
Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomości news:hjig82$cg$1news.interia.pl...

Pytania:
1. inwestujesz po przez SFI czy w inny sposób?

Oczywiscie SFI.

2. pakujesz pieniądze do tego funduszu:
http://www.pkotfi.pl/index.php?id=f_obli czy tego:
http://www.pkotfi.pl/index.php?id=f_obliex

Z tych oczywiscie ten drugi.

MK

Data: 2010-01-25 00:10:21
Autor: Bogdan B.
Gdzie obecnie dobry procent?
W dniu 2010-01-24 23:45, MK pisze:

Oczywiscie SFI.

2. pakujesz pieniądze do tego funduszu:
http://www.pkotfi.pl/index.php?id=f_obli czy tego:
http://www.pkotfi.pl/index.php?id=f_obliex

Z tych oczywiscie ten drugi.

Po fakcie to rzeczywiście oczywiście ;-)
Problem z obligacyjnymi jest taki, Ĺźe za poprzedni rok
stopa zwrotu jest od -1,91% dla DWS do +22,58% dla Idei.
I to wszystko dla funduszy obligacyjnych PLN.
Lepiej powiedz który obligacyjny za _następny_ rok
będzie miał najwyższy zwrot a w styczniu 2011 sprawdzimy
te wróşby.

Data: 2010-01-25 00:20:54
Autor: MK
Użytkownik "Bogdan B." <goodbody@rocketmail.pl> napisał w wiadomości news:hjik5o$6ti$1atlantis.news.neostrada.pl...

Po fakcie to rzeczywiście oczywiście ;-)
Problem z obligacyjnymi jest taki, Ĺźe za poprzedni rok
stopa zwrotu jest od -1,91% dla DWS do +22,58% dla Idei.
I to wszystko dla funduszy obligacyjnych PLN.

DWS to chyba juz nie ma obligacyjnego :). Ja z obligacyjnych mam kase w Idei i PKO... nie narzekam... jeszcze :)

Lepiej powiedz który obligacyjny za _następny_ rok
będzie miał najwyższy zwrot a w styczniu 2011 sprawdzimy
te wróşby.

Ja sie opieram na prostej statystyce. Co pewien czas otwieram excela i sprawdzam co sie stalo od ostatniego mojego przegladu portfela. Nie mam zamiaru wrozyc co bedzie za rok. Nie jest moim celem takze uzystanie najwyzszej stopy zwrotu na rynku. Udaje mi sie na razie byc powyzej tego co moga zaoferowac banki i to mi wystarcza :).

MK

Data: 2010-01-24 23:40:38
Autor: Krzysztof

"MK" <macka@interia.pl> wrote in message news:hjifgi$v93$1news.interia.pl...
[...]

Generalnie to fundusze obligacji zarabiaja niezle jezeli stopy procentowe beda spadac, maja obligacje staloprocentowe i ich cena rosnie, bo rentownosc spada. Jezeli rynek bedzie przewidywal wzrost stop procentowych to taki fundusz moze tracic a nie zyskiwac i to w stopniu tym wiekszym im dluzszy jest termin zapadalnosci obligacji w portfelu. Na krotki okres lokata bankowa niesie najnizsze ryzyko pod warunkiem, ze nie lokujemy na dlugie terminy i nie zrywamy lokat przed terminem zapadalnosci. Lokaty w Open bezbelkowe daja jeszcze tak jak 7% brutto a ryzyko, ze fundusz obligacji zacznie tracic jest coraz wieksze. Przed nami powoli okres wzrostu stop procentowych na swiecie a i w Polsce tez zobaczymy podwyzki, ale raczej przy koncu roku.
Oczywiscie mowimy o funduszu lokujacym w obligacje mf, bo jezeli w korporacyjne to ryzyko znacznie rosnie a i kupony odsetkowe sa wyzsze, takze nie ma co tego porownywac z lokatami bankowymi.

Data: 2010-01-24 14:46:59
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
Gdzie obecnie dobry procent?
Polbank wprowadza bankowość osobistą. Pokazano mi list z ofertą
otwarcia takiego rachunku. Dają na rachunku chyba 5,93% i lokaty
oprocentowane do 6,5%. Pisali, że od 1 marca rusza to konto, więc
powinno się więcej szczegółów wkrótce pojawić.

Data: 2010-01-25 03:58:06
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail krzysztof_krawczyk@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

no ale akurat polbank bede jutro likwidował... :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

Data: 2010-01-26 00:46:26
Autor: Pawel
Gdzie obecnie dobry procent?
On 24 Jan., 23:46, "krzysztof_krawc...@gazeta.pl"
<krzysztof_krawc...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Hm, bankowosc osobista w Polbanku to ja mam od paru miesiecy. Tez
dostalem list, tyle ze z informacja, ze od 1. marca takie konto bedzie
kosztowalo 15zl miesiecznie. Czas sie zwijac.

Gdzie obecnie dobry procent?