Gdzie obejrzeć trasę?

Data: 2010-07-04 22:49:54
Autor: Yogi\(n\)
Gdzie obejrzeć trasę?
To znaczy - czy jest strona, na której, jak na google maps wpisuję start i finisz i mogę obejrzeć przewyższenia, profil trasy itd.? Nie chodzi o wyjątkową dokładnośc czy szczegółowość, ale chciałbym zaplanować postoje, godzinę wyjazdu itd.

Chodzi o trasę którą zrobiłem w sporej części w innym wariancie (leśno-gruntowym) a chciałbym zobaczyć jak to będzie asfaltem. Zamierzamy małą grupką przejechać, teren górzysty, ale w zespole kilka osób bez specjalnego doświadczenia i kondycji, trasa ma ok. 48 km. Ktoś podpowie?

--
Yogi(n)

Data: 2010-07-04 23:03:27
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Gdzie obejrzeć trasę?
Yogi(n) pisze:
[...]

www.gpsies.com :-)

Możesz "foolow roads" ale także poza drogami :-)

Seco

Data: 2010-07-05 00:03:45
Autor: Yogi\(n\)
Gdzie obejrzeć trasę?
Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisał w wiadomości news:i0qsv3$dp$1news2.ipartners.pl...
www.gpsies.com :-)

Możesz "foolow roads" ale także poza drogami :-)

OK, dzięki, zaraz obadam!

--
Yogi(n)

Data: 2010-07-04 15:18:30
Autor: shoot
Gdzie obejrzeć trasę?
Data: 2010-07-05 08:43:18
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Gdzie obejrzeć trasę?
Dnia Sun, 04 Jul 2010 23:03:27 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

Yogi(n) pisze:
[...]

www.bikely.com ma większe okienko z przewyższeniami, ale z kolei tylko mapa
google i często się zatyka

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2010-07-05 00:25:51
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Gdzie obejrzeć trasę?
On 4 Lip, 22:49, "Yogi\(n\)" <yog...@tlen.pl> wrote:
[...]
http://www.bikemap.net/ interfejs po polsku, nie trzeba sie
rejestrowac nawet

Data: 2010-07-05 08:01:42
Autor:
Gdzie obejrzeć trasę?
Michał 'miok' Rzeźnik <michal.r90@gmail.com> napisał(a):
On 4 Lip, 22:49, "Yogi\(n\)" <yog...@tlen.pl> wrote:

> godzin=EA wyjazdu itd.
http://www.bikemap.net/ interfejs po polsku, nie trzeba sie
rejestrowac nawet

Również polecam bikemap.com . Jakoś tak interfejs bardziej przyjazny dla mnie od gpsies.

Data: 2010-07-05 23:39:47
Autor: Yogi\(n\)
Gdzie obejrzeć trasę?
Użytkownik <piotrekbe@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0s3h6$jr7$1inews.gazeta.pl...

Również polecam bikemap.com . Jakoś tak interfejs bardziej przyjazny dla mnie od
gpsies.

O dziękuję, o to chodziło! Jest wszystko czego potrzebowałem, w dodatku w pełni używalne!

--
Yogi(n)

Data: 2010-07-05 04:02:16
Autor: teryuu
[...]