Gdzie obietnica zniesienia podwyższenia wieku emerytalnego?

Data: 2012-10-13 10:36:45
Autor: boukun
Gdzie obietnica zniesienia podwyższenia wieku emerytalnego?
Wampirze pierdolony...

Będziecie musieli zwrócić Polakom okradzione emerytury...

boukun

Data: 2012-10-13 10:45:29
Autor: Przemysław M.
Dnia Sat, 13 Oct 2012 10:36:45 +0200, boukun napisał(a):

Wampirze pierdolony...

Będziecie musieli zwrócić Polakom okradzione emerytury...

boukun

Tobie nikt nie ukradł więc i nic ci nikt nie zwróci nierobie jeden!

--
Jarosław Kaczyński o¶wiadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-10-13 10:58:58
Autor: boukun
Gdzie obietnica zniesienia podwyższenia wieku emerytalnego?

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k5b9p6$76t$1dont-email.me...
[...]

Kłamiesz, wła¶nie się s±dzę po raz trzeci o ukradziony kapitał pocz±tkowy...

Poza tym, okradł mnie z dwóch lat przyszłej emerytury, jak wszystkich Polaków...

boukun

Data: 2012-10-13 11:08:39
Autor: Przemysław M.
Dnia Sat, 13 Oct 2012 10:58:58 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Nie ukradziony, a nieprawidłowo naliczony. Skoro nie dostarczyłe¶
wła¶ciwych dokumentów to miej pretensje do siebie. "Przyszła emerytura"
jeszcze nie weszła w życie a już cię okradł? ;))))

Data: 2012-10-13 11:23:26
Autor: boukun
Gdzie obietnica zniesienia podwyższenia wieku emerytalnego?

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k5bb5l$e24$1dont-email.me...
[...]

Jak mogłem dostarczyć co¶, co nie było w latach kiedy pracowałem wymagane i wystawiane, a potem bandziory u władzy zaorali zakłady pracy i palili za sob± celowo wszystkie archiwa, żeby ppotem okra¶ć Polaków przy bandyckiej ustawie o kapitale pocz±tkowym?

Teraz postaram się naprostować tę ustawę w Strasburgu, ZUS wyliczył mi tylko ok. 40 tysięcy kapitału pocz±tkowego, poniżej moje wyliczenia:

Zatem okresy składkowe i nieskładkowe do naliczania kapitału pocz±tkowego powinny u mnie wynosić:

od 01.09.1976            do 31.05.1984            - 7 lat    9 miesięcy

od 20.02.1985            do 30.04.1986                        - 1 rok   2 miesi±ce   10 dni

od 29.06.1986            do 15.08.1986                        -             1 miesi±c     17 dni

od 01.09.1986            do 31.01.1987                        -             5 miesięcy

ł±cznie lat 9     miesięcy 5       dni 27

W zwi±zku z powyższym WSPÓŁCZYNNIK PROPORCJONALNY DO - osi±gniętego do 31.12.1998 r. - WIEKU oraz OKRESU SKŁADKOWEGO I NIESKŁADKOWEGO dla mnie powinien wynosić 40,87%.

40,87% =

Domagam się uznania:

Do obliczenia wskaĽnika wysoko¶ci podstawy wymiaru kapitału pocz±tkowego mojego ubezpieczenia, powinno być wobec powyższego przyjęte:

Z 10 wybranych kolejnych lat kalendarzowych 1978-1987:

      1978
     18 623
     29 322
     63,51204

      1979
     40 378
     63 924
     63,16563

      1980
     45 404
     72 480
     62,64349

      1981
     72 255
     92 268
     78,30992

      1982
     174 701
     139 572
     125,1691

      1983
     122 374
     173 700
     70,45135

      1984
     63 700
     202 056
     31,52591

      1985
     129 857
     240 060
     54,09356

      1986
     262 900
     289 140
     90,92481

      1987
     50 000
     29 184
     171,3268

      Suma
       811,1226

81,11% x 1220,89 zł = 990,26

OBLICZENIE WARTO¦CI KAPITAŁU POCZˇTKOWEGO

293,01 zł x 40,87% (współczynnik proporcjonalny) = zł      119,75

(113 miesięcy składkowych x 1,3%) :12 x 990,26    zł (podst. wym.)         = zł 121,22

                                                                                               RAZEM         = zł      240,97

240,97 zł x 209 miesięcy (¶rednie dalsze trwanie życia)      = zł 50 362,73

O 10 tysięcy mnie okradaj±, po rewaloryzacji to jest ok. 300-400 zł miesięcznie hipotetycznej przyszłej emerytury...

boukunGIF89al

Data: 2012-10-13 11:33:57
Autor: A. Filip
Gdzie obietnica zniesienia podwyĹĽszenia wieku emerytalnego?

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:k5b9p6$76t$1dont-email.me...
[...]

Kłamiesz, właśnie się sądzę po raz trzeci o ukradziony kapitał początkowy...

Poza tym, okradł mnie z dwóch lat przyszłej emerytury, jak wszystkich Polaków...

boukun

Nie ukradziony, a nieprawidłowo naliczony. Skoro nie dostarczyłeś
właściwych dokumentów to miej pretensje do siebie. "Przyszła emerytura"
jeszcze nie weszła w życie a już cię okradł? ;))))

Wiesz co moĹĽe nie pierdol jak narÄ…bany.
Jeśli wprowadza się obowiązek udowadniania wydarzeń sprzed wielu lat to
zwalanie _wszystkiego_ na tych co do ZUS dokumentĂłw nie doniosÄ… dla mnie
jest prostym i cynicznym kurewstwem. A jak ty o taką Polskę "walczyłeś"
w PRL to współczuje ci "sukcesu" o ile nie wyszedłeś na RP3 "jak Kulczyk".

Data: 2012-10-13 11:38:22
Autor: boukun

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:874nlypvga.fsfbat.anfi.homeunix.org...
[...]

To był bandycki cwancyk reżimu z tą ustawką. Na ubezpieczonych scedowali obowiązek udowodnienia rzeczy niemożliwych do udowodnienia.

Cały proceder oszustwa bandziorów opisałem tutaj
www.zus-okrada-ludzi.za.pl

Na czym polega oszustwo z tzw. kapitałem początkowym

Otóż włodarze naszego państwa zaplanowali ograbić naród. W tym celu zasiedli do targowicy przy okrągłym stole. To miało jak pamiętamy miejsce w 1989 roku. Potem zaczęli masowo doprowadzać do ruiny zakłady pracy, rujnować i wyprzedawać polską gospodarkę i pozostawiali za sobą tylko zgliszcza, a po zrujnowanym przemyśle palili wszelkie możliwe archiwa, żeby przygotować grunt, do późniejszego dalszego łupienia polskiego narodu. I tak wymyślono w 1998 roku regulację o tzw. Kapitale początkowym do ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych.

W okresach zatrudnienia Polaków, których dotyczy ta sporna regulacja, w Polsce nie obowiązywała żadna ustawa regulująca naliczanie kapitału początkowego. Składki za pracowników były odprowadzane przez płatników składek zbiorowo i jedynym dokumentem, który obligował do ubiegania się o emeryturę z tytułu świadczonej pracy były wystawiane przez poszczególne zakłady pracy świadectwa pracy. Nie było wówczas, czegoś takiego jak druki ZUS Rp7. Ubezpieczony mógł ponadto na podstawie wpisów w książeczce zdrowia, zeznań świadków, itp., udowodnić swoje zatrudnienie, a co za tym idzie odprowadzane z tego tytułu składki na ubezpieczenie rentowo-emerytalne. Ustawa z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych i jej przepisy odnoszące się do obliczenia kapitału początkowego nie mogą obowiązywać wstecz (lex retro non agit) i wymagać od ubezpieczonych rzeczy niemożliwych do zrealizowania. Jeżeli ktoś nie posiada wymyślonych w 1998 roku druków ZUS Rp7, organ rentowy powinien w tych przypadkach naliczyć osobom zainteresowanym kapitał początkowy z okresu pracy w zlikwidowanych przez reżim zakładach pracy i brakujących po nich archiwach, na podstawie tylko i wyłącznie posiadanych przez nich świadectw pracy i wyszczególnionych tam zarobków miesięcznych. Tak powinno być to uregulowane w cywilizowanym kraju i tak jest to uregulowane w cywilizowanych krajach. Ale nie w zniewolonej Polsce!

Wychodzi na to, że ustawodawca celowo wprowadził w życie ustawę, na podstawie której organ rentowy będzie mógł bezkarnie okradać i upadlać ubezpieczonych w momencie ich przejścia na zasłużoną emeryturę. Wykorzystano przy tym sytuację polityczną w kraju i fakt doprowadzania do masowej upadłości zakładów pracy, a następnie wymaga się od ubezpieczonych wykazania druków, których upadłe zakłady wcześniej z racji nie obowiązywania prawa nie wystawiały. Przepis stanowiący o przedstawianiu druków Rp7 jest zasadniczym elementem konstrukcyjnym wspomnianej ustawy normującej przepisy odnoszące się do obliczenia kapitału początkowego, a kwestia zastosowania przepisów obowiązujących przed i po 17 grudnia 1998 roku wiąże się z zasadą lex retro non agit, czyli zakazem działania prawa wstecz. Zasada ta oznacza, że nowa ustawa obowiązuje dopiero od chwili wejścia w życie. Nie może być tak, żeby ubezpieczony ponosił z tytułu likwidacji zakładu pracy i braku jego archiwów odpowiedzialność, w postaci nieuwzględnienia mu - do później ustanowionego ustawowo obliczenia kapitału początkowego - świadczonej przez niego pracy czy też odprowadzanych z tego tytułu na emeryturę składek. ZUS-y z reguły mają w swoich archiwach wszelkie dokumenty na temat zakładów pracy, które odprowadzały za swoich pracowników składki. Jednak celowo wykorzystują furtkę prawną i składają fałszywe deklaracje o rzekomym braku odprowadzania przez płatników składek, mając świadomość, że Sąd nie naśle na nich prokuratury i nie nakaże przetrzepania ich archiwów.

Sądy Pracy, jako organy reżimowe, uznają zatem, że skoro ustawy należą do źródeł powszechnie obowiązującego prawa, to się ślepo ustawie normującej przepisy odnoszące się do obliczenia kapitału początkowego podporządkowują i skoro osoby ubezpieczone nie wykazują rzeczy niemożliwych do wykazania, to muszę ponieść w przyszłości upokorzenie i straty jako ewentualni emeryci. Sądy obligatoryjnie zapominają jednak, że godność człowieka jest niezbywalna, jest ona nienaruszalna, a jej poszanowanie i ochrona jest obowiązkiem władz publicznych. W tym przypadku nie powinny iść na skróty, a mają wręcz obowiązek zgodnie z artykułem 193 Konstytucji przedstawienia Trybunałowi Konstytucyjnemu pytania prawnego w kwestii zgodności przedmiotowego aktu normatywnego z Konstytucją.

boukun

Data: 2012-10-13 11:52:40
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-13 11:33, A. Filip pisze:

[...]

No i jest to q*estwo, przecieĹĽ nikt temu nie zaprzecza, i nie broni ZUSu w tej kwestii.

Data: 2012-10-13 12:10:58
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

He, he, he! Jak można udowodnić coś, czego nie ma? Jeśli nie masz dokumentów, to twoja wina. Koniec i kropka!
Ja posiadałem wszystkie świadectwa pracy i gdy przyszedł czas przejścia na emeryturę dostarczyłem je do ZUS i sprawnie została naliczona i emerytura.
Mówi ci to szczęśliwy emeryt od roku!

Data: 2012-10-13 12:32:40
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50793e32$0$1305$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ależ mam dokumenty wszystkie, które obowiązywały w latach PRL-u i jakiś czas później, świadectwa pracy z potwierdzonymi zarobkami i potwierdzenia dodatkowo w książeczce zdrowia. Takie były wówczas potwierdzenia...

Tylko..., teraz bandziory u władzy wymyślili, że zniewolony człowiek musi przedstawić druki Rp-7, a tych nie było wówczas i dzisiaj zakłady zaorane, archiwa spalone..., żeby naród kolejny raz okraść przy emeryturze.

Ciebie pewno też okradli i jeśli wyliczyli ci tylko na podstawie świadectw pracy, to przyjęli zarobki minimalne...

boukun

Data: 2012-10-13 03:59:56
Autor: khanula
W dniu sobota, 13 paĽdziernika 2012 12:33:42 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:50793e32$0$1305$65785112news.neostrada.pl...

> Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci > news:874nlypvga.fsfbat.anfi.homeunix.org...

> He, he, he! Jak można udowodnić co¶, czego nie ma? Je¶li nie masz dokumentów, > to twoja wina. Koniec i kropka!

> Ja posiadałem wszystkie ¶wiadectwa pracy i gdy przyszedł czas przej¶cia na > emeryturę dostarczyłem je do ZUS i sprawnie została naliczona i emerytura.

> Mówi ci to szczę¶liwy emeryt od roku!

Ależ mam dokumenty wszystkie, które obowi±zywały w latach PRL-u i jaki¶ czas póĽniej, ¶wiadectwa pracy z potwierdzonymi zarobkami i potwierdzenia dodatkowo w ksi±żeczce zdrowia. Takie były wówczas potwierdzenia...

Tylko..., teraz bandziory u władzy wymy¶lili, że zniewolony człowiek musi przedstawić druki Rp-7, a tych nie było wówczas i dzisiaj zakłady zaorane, archiwa spalone..., żeby naród kolejny raz okra¶ć przy emeryturze..

Ciebie pewno też okradli i je¶li wyliczyli ci tylko na podstawie ¶wiadectw pracy, to przyjęli zarobki minimalne...

boukun

wszystkie swiadectwa pracy mialem w porzadku, z ZUS-em walczylem dziewiec miesiecy. na koniec zginely w terenowym oddziale moje dokumenty. ale wszystko maialem skopiowane, i udalo sie wygrac. po 40 latach pracy takie chryje. ciekawostka, to zarzadano ode mnie adnotacji dot. wykorzystanych dni zwolnien lekarskich, na swiadectwach pracy za okres, w ktorym takie odnocacje ustawowo nie sa potrzebne. czyli chyba do roku 1997. musialem znmieniac kilka razy grupe zaszeregowania zawodowego - taki numer 000costam. kwestionowalem obliczesnie sredniej zarobkow do podstawy

Data: 2012-10-13 13:02:50
Autor: boukun
Gdzie obietnica zniesienia podwyższenia wieku emerytalnego?

Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:cab1d939-2278-4b99-9498-f361b23039c9googlegroups.com...
> [...]

wszystkie swiadectwa pracy mialem w porzadku, z ZUS-em walczylem dziewiec miesiecy. na koniec zginely w terenowym oddziale moje dokumenty. ale wszystko maialem skopiowane, i udalo sie wygrac. po 40 latach pracy takie chryje. ciekawostka, to zarzadano ode mnie adnotacji dot. wykorzystanych dni zwolnien lekarskich, na swiadectwach pracy za okres, w ktorym takie odnocacje ustawowo nie sa potrzebne. czyli chyba do roku 1997. musialem znmieniac kilka razy grupe zaszeregowania zawodowego - taki numer 000costam. kwestionowalem obliczesnie sredniej zarobkow do podstawy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Moje dokumenty i za¶wiadczenia od pracodawcy zginęły w s±dzie rejonowym pracy, he, he i ujebali mnie potem na prędce ostatnim razem...

Ale, jedna przegrana bitwa to nie koniec wojny...

boukun

Data: 2012-10-13 11:52:47
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-13 10:36, boukun pisze:
Wampirze pierdolony...

Będziecie musieli zwrócić Polakom okradzione emerytury...

boukun

O kim mowa? Tusk nigdy nie obiecywał obniżenia podniesionego przez samego siebie wieku emerytalnego dla Polaków..

Data: 2012-10-22 03:53:24
Autor: lidiapawlak17
Gdzie obietnica zniesienia podwyższenia wieku emerytalnego?

Praca dodatkowa dla każdego. 15 zł / h. Wprowadzanie danych na stronach www, wypełnianie ankiet internetowych. 3-5 godzin dziennie. Krótkie CV proszę kierować pod adres mailowy:  agnescio@wp.pl

Gdzie obietnica zniesienia podwyższenia wieku emerytalnego?