Gdzie on jest?

Data: 2011-02-23 19:11:07
Autor: .[he®sk].
Gdzie on jest?
gdzie sie podzial rudy102? ten gogusiek mial mi dzisiaj wylizac jajka . specjalnie sie nie mylem przez dwa tygodnie .
;o))))
pewnie znowu sie pod kogos podszywa. a to lajdak, kanalia i smierdzacy tchorz!

Data: 2011-02-24 17:51:02
Autor: {he®sk}
Gdzie on jest?
On Wed, 23 Feb 2011 19:11:07 +0100, pinokio podszywajacy sie pod
..[he®sk]. <pzpr.bigbrednie@interia.pl> wrote:

[...]

 slabo sie starasz niedomyty.  tacy jak ty zawsze beda cierpiec na kompleks malego czlonka. --

Gdzie on jest?