Gdzie opłaci się przenieść numer z orange mix?

Data: 2013-06-25 08:42:49
Autor: --=olo=--
Gdzie opłaci się przenieść numer z orange mix?
Witam
Kończy się mix w orange i gdzie się przenieść aby:
1. wziąć nowy telefon/smartfon w dobrej cenie,
2. mieć pakiet SMS'ów do wszystkich (najlepiej w cenie)
3. wydać 30-40 zł/mc.

-- =olo=--

Data: 2013-06-25 09:45:50
Autor: Chris
Gdzie opłaci się przenieść numer z orange mix?
-- =olo=-- nabazgrał(a):

[...]

Tam gdzie ma się zasięg, logo operatora bardziej się podoba, użyć googla do identyfikacji potencjalnego opka ...

Data: 2013-06-25 10:18:10
Autor: --=olo=--
[...]

zasięg jest - duże miasto, logo mi obojętne, oferty przeglądam, ale może ktoś już zapoznawał się z tematem i rozkminił

Data: 2013-06-25 15:45:39
Autor: Serdemol

Użytkownik "-- =olo=-- " <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości

zasięg jest - duże miasto, logo mi obojętne, oferty przeglądam, ale może
ktoś już zapoznawał się z tematem i rozkminił

Ja rozkminowywałem, ale kminowato kminowało się i zakminowałem się.

Gdzie opłaci się przenieść numer z orange mix?