Gdzie pieprz rośnie

Data: 2016-01-17 09:01:36
Autor: Mark Woydak
Gdzie pieprz rośnie
Data: 2016-01-17 15:10:55
Autor: silvio balconetti
Gdzie pieprz rośnie
Am 17.01.2016 um 09:01 schrieb Mark Woydak:
http://o2.pl/cytat/cytat-5951297787921537s

--
Mark Woydak

Polecam deathclock.com Wyszlo mi, ze uciekac trzeba juz, bo prezes nie jest najmlodszy, zyje i odzywia sie niezbyt zdrowo, malzonki, dzieci i wnukow nie posiada, tata nie byl dlugowieczny, a wiec?
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2016-01-17 15:29:45
Autor: Mark Woydak
Gdzie pieprz rośnie

Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:dg1lngFn0mlU1mid.individual.net...
[...]

Zaraz "po" zacznie się od wyrwania spod głowy i prucia poduszki w poszukiwaniu spadku w postaci haków. Życzę prezesowi długich lat życia.

--
Mark Woydak

Gdzie pieprz rośnie