Gdzie pisowska sprawiedliwość?

Data: 2011-07-21 03:26:30
Autor: stevep
Gdzie pisowska sprawiedliwość?
# Prezes PiS Jarosław Kaczyński nie wykonał i nie zamierza wykonać wyroku  sądu, który 7 lipca prawomocnie nakazał mu przeprosić Agorę za  nieprawdziwe i godzące w dobre imię firmy wypowiedzi, że "Gazeta Wyborcza"  to jak " z 1953 r." (organ KC PZPR), a Agora jest "pod kontrolą  postkomunistycznej oligarchii" i "ma związki finansowe z układem  oligarchicznym". Kaczyński - kiedy był premierem RP - wyznał to wszystko  na łamach "Rzeczpospolitej" w 2007 r.

  Przykro mi, obywatelowi wolnej i demokratycznej Polski, że były premier  ma w nosie wyroki stanowione przez niezawisły sąd. W ten sposób utrwala  odziedziczone po czasach zaborów, wojen i dyktatur ludowe przekonanie, że  państwo i jego sądy są obce i nie zasługują na szacunek.

  Z drugiej strony cieszę się z postawy Jarosława Kaczyńskiego. Dlatego  mianowicie, że utrwala on coraz powszechniejsze przekonanie, że przywódca  opozycji i zdyscyplinowane zastępy jego wyznawców od dawna - i wtedy,  kiedy byli opozycją, i wtedy kiedy rządzili, i teraz, kiedy znowu są w  opozycji - niezmiennie wyznawali ten właśnie potoczny pogląd, że prawo  jest dobre tylko wtedy, kiedy stoi po ich stronie, a jak stoi gdzie  indziej, to tam jest ZOMO, bezprawie i komunizm. A na tym, by to stało się  jasne, również jako obywatelowi mi zależy.
Przywódca opozycji i jego janczarzy wypaplali bowiem ponownie swoją  najgłębszą tajemnicę - że prawo i sprawiedliwość noszą w klapie i tylko w  klapie, czyli mają je w nosie.

  Tak jak mieli je w nosie w 2007 roku, kiedy usiłowali zdezawuować jako  agentów sędziów Trybunału Konstytucyjnego, którzy mieli ogłosić, że  przygotowana przez PiS ustawa lustracyjna jest sprzeczna z konstytucją..

  Tak jak w 2008 roku mieli prawo i sprawiedliwość w nosie i nie chcieli  przepraszać Agory, mimo prawomocnych wyroków sądowych, posłowie  Najjaśniejszej Rzeczypospolitej Jacek Kurski i Zbigniew Wassermann.

  Jak rok temu miał je w nosie prof. Andrzej Zybertowicz, kiedy odmawiał  przeproszenia Adama Michnika za słowa, że jest "zaciekłym obrońcą agentów".

  Pisał Tuwim:

  "Lecz nade wszystko - słowom naszym
Zmienionym chytrze przez krętaczy
Jedyność przywróć i prawdziwość:
Niech prawo zawsze prawo znaczy,
A sprawiedliwość - sprawiedliwość".

  Gdyby Kaczyński przeprosił teraz Agorę, byłbym rozczarowany, że nie  potwierdzają się moje podejrzenia i ulegam salonowej, kapepowskiej fobii  antynarodowej i antypatriotycznej. A tak wszystko jest na swoim miejscu.  Bo IV Rzeczpospolita nie jest III Rzeczpospolitą. A krętacz jest  krętaczem. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hf3b7

--
stevep

Data: 2011-07-21 01:48:54
Autor: obserwator
Gdzie pisowska sprawiedliwość?
Przykro mi, obywatelowi wolnej i demokratycznej Polski.

Polska nie jest ani wolna, ani demokratyczna w rozumieniu demokracji
cywilizowanej.

Polska rzadzi mafia ubecka. Tekst napisal ciemny jak tabaka w rogu, tumok.

Data: 2011-07-21 05:44:38
Autor: Marek Czaplicki
Gdzie pisowska sprawiedliwość?
 obserwator pisze w wiadomości j080i6$8ne$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu czwartek 21 lipiec 2011 03:48:

Polska nie jest ani wolna, ani demokratyczna w rozumieniu demokracji
cywilizowanej.

Kiedyś w Polsce jak panował jedynie słuszny ustrój to była mowa o "demokracji socjalistycznej", teraz niektórzy bajają coś o "demokracji cywilizowanej". Mam pytanie. Kiedy i w jakich warunkach zapanuje demokracja bez przymiotnikowa? Mam powody przypuszczać, że ogłoszą to bezstronni obserwatorzy, wtedy kiedy wygra jedynie słuszna partia. :)

Data: 2011-07-21 04:28:04
Autor: obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

teraz w Polsce tez panuje jedyny sluszny ustroj - neokomunizm udajacy
demokracje. I to PO dazy do bycia jedynie sluszna partia, taka jaka byl kiedys
PZPR. W zasadzie ma juz wszytko. Tylko ten cholermy PiS i lider Kaczynski jej
przeszkadza. A mialo byc juz idealnie, kiedy prezydent Lech Kaczynski nie bedzie Donaldowi przeszkadzal. No i co? Nadal Donald nic dla spoleczenstwa nie robi, ale z mafia swietnie mu
sie wspolpracuje. Podalem przeciez juz kilka linkow na ten temat.

Udajemy glupka ? Po co?

Ile razy mam ci jeszcze tlumaczyc, ze w panstwach demokracji zachodniej
(cywilizowanej) nikt nie atakuje partii opozycyjnej, tylko punktuje sie partie
aktualnie rzadzaca. Masmedia naglasniaja kazda wpadke partii rzadzacej.

Gdyby partia rzadzaca miala tyle afer na swoim koncie co PO, to premier wraz
calym rzadem zostalby zmuszony do natychmiastowej dymisji.

Masz google to poszperaj w sieci i poczytaj cos na temat ktorego nie mozesz za
Chiny Ludowe zrozumiec. Albo kup sobie ksiazke.

Data: 2011-07-21 08:46:53
Autor: Marek Czaplicki
Gdzie pisowska sprawiedliwość?
 obserwator pisze w wiadomości j089sk$ste$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu czwartek 21 lipiec 2011 06:28:

Gdyby partia rzadzaca miala tyle afer na swoim koncie co PO, to premier wraz
calym rzadem zostalby zmuszony do natychmiastowej dymisji.

No więc co zabrania opozycji zjednoczyć siły, dobrać PSL i obalić tych szkaradnych PO-wców? Do dzieła. Jak myślisz dlaczego to się nie dzieje w Polsce. Prosto, bo żeby obalić rząd trzeba zgłosić tzw konstruktywne wotum nieufności. A do tego PiS jest organicznie w obecnym składzie parlamentu niezdolny. A skład parlamentu nie dostaje się z losowania, przypadku czy daru, ale w wyniku wyborów. Oskarżanie zaś rządzących że reprezentują interesy jakiejś wydumanej mafii, układu czy Bóg raczy wiedzieć czego, jest oskarżaniem wyborców, że nie wiedzą na kogo głosują. Czy Ty rozumiesz to? Czy wytłumaczyć bardziej łopatologicznie? :)

Data: 2011-07-21 11:01:20
Autor: stevep
Dnia 21-07-2011 o 03:48:54  obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Tak twierdzą podobne do ciebie psychole.

--
stevep

Data: 2011-07-21 12:47:36
Autor: Leprechaun

napisał(a):

[...]

Ten białoruski prowokator jeszcze tu jest?

BomBel

Data: 2011-07-22 19:36:47
Autor: pluton
Gdzie pisowska sprawiedliwość?
# Prezes PiS Jarosław Kaczyński nie wykonał i nie zamierza wykonać wyroku
sądu

To po co on sie pcha w polityke ? Nawet jakby zostal premierem
(szansa 0.000000001%) i opanowal sądy (szansa 0.0000000000001%)
to kazdy osądzony na podstawie dekretów antyukladowych powie
'musi to na rusi' i podetrze sobie wyrokiem dupsko.

Nullification

Gdzie pisowska sprawiedliwość?