Gdzie płacić grzywnę itd?

Data: 2016-02-23 12:50:29
Autor: Jacek Maciejewski
Gdzie płacić grzywnę itd?
Cześć
Dosięgła mnie karząca ręka sprawiedliwości i wymierzyła grzywnę i opłaty
sądowe :)Tylko zapomniała napisać gdzie konkretnie mam to zapłacić. Może
ktoś wie dokąd biec z portfelem albo nawet jak to opłacić internetowo
przelewem?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2016-02-23 17:54:27
Autor: ąćęłńóśźż
Gdzie płacić grzywnę itd?
Postanowieniem/wyrokiem sądu (skoro i opłaty sądowe)?
Na stronie tegoż sądu powinny być wskazane numery rachunków bankowych uwaga: rózne numery do róznych tytułów wpłat!)?
PS. Złóż do prezesa tego sądu wniosek o rozłożenie należności na raty, np. na 6 miesięcznych rat ;-) Zanim odpowiedzą to może umrzesz i problem się rozwiąże (grzywna jest świadczeniem osobistym?).

-- -- -

Data: 2016-02-23 18:14:40
Autor: Sonn
Gdzie płacić grzywnę itd?
[...]

Przyjdzie wezwanie do uiszczenia grzywny. Wyrok najpierw musi przejść przez wykonawstwo w sądzie.

--
Sonn

Gdzie płacić grzywnę itd?