Gdzie po demo RE5?

Data: 2009-04-07 20:39:19
Autor: Quong
Gdzie po demo RE5?
Witam. Chciałem sobie pobrać z PSN'a demo RESIDENT EVIL 5 a tu nie ma :(? Usunęli? Czemu? Sony, why? Ktoś wie skąd jeszcze można ów demo pobrać?

Quong

Data: 2009-04-08 10:19:33
Autor: pjacek@wp.pl
Gdzie po demo RE5?

"Quong" <muglorz@gazeta.pl> wrote in message news:grg6kt$e00$1inews.gazeta.pl...
Witam. Chciałem sobie pobrać z PSN'a demo RESIDENT EVIL 5 a tu nie ma :(? Usunęli? Czemu? Sony, why? Ktoś wie skąd jeszcze można ów demo pobrać?

PSS US

Data: 2009-04-08 17:50:18
Autor: Quong
Gdzie po demo RE5?
pjacek@wp.pl pisze:
[...]

A to jak można sie tam dostać? Z poziomu konsoli?

Data: 2009-04-08 09:14:31
Autor: SimonX
Gdzie po demo RE5?
On 8 Kwi, 17:50, Quong <mugl...@gazeta.pl> wrote:
pja...@wp.pl pisze:

> "Quong" <mugl...@gazeta.pl> wrote in message

> PSS US

A to jak mo na sie tam dosta ? Z poziomu konsoli?

trzeba założyć sobie nowego użytkownika i przy rejestracji na PSN
podać zdres zamieszkania w USA

pozdr. Szymon

Gdzie po demo RE5?