Gdzie podpiac pozycyjne?

Data: 2011-11-16 23:22:29
Autor: kapec
Gdzie podpiac pozycyjne?
On 16 Lis, 17:35, "Yogi\(n\)" <Yog...@tlen.pl> wrote:
przełącznik krótkie/długie. Nie wiem w jakiej sytuacji miałyby się świecić
same pozycyjne bez św. mijania

U mnie sama pozycja swieci sie tylko w jednym wypadku. Stacyjka w
pozycji off. Przekrecam kluczyk w lewo, wlacza sie blokada stacyjki,
jeszcze raz w lewo i wlacza sie pozycja. Jezeli masz taka sama pozycje
w stacyjce zrob jak Arni pisze, pociagnij przewod od pozycji z tylu.
Jezeli takiej pozycji w stacyjce nie masz to ciagniecie jej do lampy
troche mija sie z celem bo i tak jej nie bedzie widac (no chyba ze
walnie zarowka od krotkich/dlugich).

Data: 2011-11-17 17:19:24
Autor: Yogi\(n\)
Gdzie podpiac pozycyjne?
Użytkownik "kapec"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:aa9b1406-83d4-4520-9e09-bf3c6f3c2e26@e2g2000vbb.googlegroups.com...

> [...]

Jezeli takiej pozycji w stacyjce nie masz to ciagniecie jej do lampy
troche mija sie z celem bo i tak jej nie bedzie widac (no chyba ze

OK, teraz rozumiem intencje poprzedników, ale nie ma niestety to zastosowania w moim motorze - pozycje stacyjki są dwie - OFF oraz ON, i w ON świeci się cała choinka, to znaczy światła mijania i kierunki, nie ma takiej pozycji w której świecą tylko pozycyjne kierunki.
W każdym razie dzięki, przemyślę jeszcze sprawę i podepnę tak żeby było sensownie ;-)
--
Yogi(n)

Data: 2011-11-17 17:53:03
Autor: Jasio
Gdzie podpiac pozycyjne?
Yogi(n) <Yogi_n@tlen.pl> napisała rzekomo

[...]

Zaciekawiłeś mnie.
Skoro nie masz takiej pozycji stacyjki, to nie możesz zostawić zaparkowanego z zapalonymi pozycyjnymi.
Do czego Ci te pozycyjne?

--
Jasio
etz vfr

Data: 2011-11-17 21:32:11
Autor: Yorick
Gdzie podpiac pozycyjne?
Dnia 17 - 11 - 2011 (czwartek) o godzinie 17:19, Yogi(n) napisał(a):

[...]

Wersje amerykańskie - te które mają włączone światła na stałe, często mają
dostępne coś na kształt pozycyjnych, tzn. pozycję "P" na stacyjce (nie
zawsze dobrze widoczną). Pali się wtedy tylko tylna lampa, zaś kluczyk daje
się wyjąć ze stacyjki. Przekręcenie kluczyka do pozycji "P" nie zawsze bywa
oczywiste, czasem wymaga odrobiny magii, np. należy go wcześniej wcisnąć,
lub coś w tym stylu. Sprawdzałeś, czy na pewno w Twoim moto nie ma takiej
możliwości?   --
Yorick
LS 650

Data: 2011-11-17 21:34:36
Autor: Kuczu
Gdzie podpiac pozycyjne?
W dniu 2011-11-17 21:32, Yorick pisze:

Wersje amerykańskie - te które mają włączone światła na stałe, często mają
dostępne coś na kształt pozycyjnych, tzn. pozycję "P" na stacyjce

europejskie tez

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2011-11-17 22:17:25
Autor: Yorick
Gdzie podpiac pozycyjne?
Dnia 17 - 11 - 2011 (czwartek) o godzinie 21:34, Kuczu napisał(a):

europejskie tez

Oczywiście :-) A tak przy okazji, przyszło mi do głowy pytanie, czy ktoś wie jak wyglądają
- jeżeli chodzi np. o światła, przełączniki, wyposażenie itp. -  wersje
japońskie? Tzn. te, które oni robią na swój własny rynek? --
Yorick
LS 650

Data: 2011-11-17 22:23:27
Autor: Kuczu
Gdzie podpiac pozycyjne?
W dniu 2011-11-17 22:17, Yorick pisze:

A tak przy okazji, przyszło mi do głowy pytanie, czy ktoś wie jak wyglądają
- jeĹźeli chodzi np. o światła, przełączniki, wyposaĹźenie itp. -  wersje
japońskie? Tzn. te, które oni robią na swój własny rynek?

Poza ruchem lewostronnym i egzotycznymi pojemnosciami wszystko jest tak samo jak u nas.

Data: 2011-11-18 07:38:18
Autor: Jasio
Gdzie podpiac pozycyjne?
Kuczu <qczu666@gmail.com> napisała rzekomo news:ja3r59$g31$1inews.gazeta.pl
W dniu 2011-11-17 21:32, Yorick pisze:
Wersje amerykańskie - te które mają włączone światła na stałe, często
mają dostępne coś na kształt pozycyjnych, tzn. pozycję "P" na stacyjce
europejskie tez

I japońskie też.