Gdzie podpiac pozycyjne?

Data: 2011-11-28 19:39:26
Autor: Arbiter
Gdzie podpiac pozycyjne?

Użytkownik "Yogi(n)" <Yogi_n@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4ec3e641$0$8437$65785112news.neostrada.pl...
Zdobyłem tanio wkład do reflektora i z wersji hamerykańskiej mogę zrobić europejską - nie wiem jednak gdzie mam podpiąć żarówkę światła pozycyjnego

a jeszcze w temacie - czym się różni wersja USA od EU?

bo ja mam Hondę 125 z EU z PL homologacją i mam lampę symetryczną.

Data: 2011-11-28 21:14:17
Autor: Yogi\(n\)
Gdzie podpiac pozycyjne?
Użytkownik "Arbiter"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jb0kgv$qan$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Wkład ma inne szkło i ten europejski rzeczywiście świeci mocniej na prawo. Do tego - żarówka pozycyjnych, której w amerykańcu po prostu nie ma.
Dodam, że motor z 2004 r., wkład z 1992 i pasuje bez żadnych przeróbek - jedyna estetyczna różnica, to to, że amerykański jest plastikowy i szary, szwabski metalowy i czarny. "Rim" okleiłem taśmą w kolorze chromu i wizualnie w przedniej części praktycznie się nie różnią.

--
Yogi(n)

Gdzie podpiac pozycyjne?