Gdzie podzial sie awe?

Data: 2010-11-04 18:33:17
Autor:

Data: 2010-11-04 19:07:00
Autor: MH

Data: 2010-11-04 20:39:32
Autor:
On Thu, 04 Nov 2010 19:07:00 +0100, "MH" <logiznam@op.pl> wrote:

Data: 2010-11-05 01:53:15
Autor: Jaksa
Gdzie podzial sie awe?
On Thu, 04 Nov 2010 19:07:00 +0100, MH <logiznam@op.pl> wrote:

 i kto nastepny? ;o)))

================

Brak Ci tej mendy ???

MH

Awe jest OK. Sadze ze udal sie na wakacje w kierunku poludniowym.
Pogoda ostatnio jakas smetna i ja tez chyba wybiore sie wkrotce
w tropiki, bo ta jesienna slota czegos mi na nerwy dziala.

Jaksa

Data: 2010-11-05 08:35:06
Autor: Polok_Prawdziwy
Gdzie podzial sie awe?
Awe jest OK. Sadze ze udal sie na wakacje w kierunku poludniowym.
Pogoda ostatnio jakas smetna i ja tez chyba wybiore sie wkrotce
w tropiki, bo ta jesienna slota czegos mi na nerwy dziala.

Cheee...!!!, Cheeee...!!!, Cheee...!!!
- "napołudnie"....

Zjego "TALENTEM", to conojwyżej do Mozambiku BANANY PROSTOWAć...!!!

Nocheba zemu ¶wagier bardzo ważnom funkcjem nazmywaku w Irelandji załatwił -
WYCIERACEM TALEżY łostoł...

Data: 2010-11-06 08:32:52
Autor:
Gdzie podzial sie awe?
On Fri, 05 Nov 2010 08:35:06 +0100, "Polok_Prawdziwy"
<baca_nowocesny@onet.eu> wrote:

> [...]

Zjego "TALENTEM", to conojwyżej do Mozambiku BANANY PROSTOWAć...!!!

Nocheba zemu ¶wagier bardzo ważnom funkcjem nazmywaku w Irelandji załatwił -

 Co to za typek napisal, ze awe udal sie w tropiki?
 Awe oberwal po lapach i niepredko dotknie klawiatury!

Data: 2010-11-07 13:19:26
Autor: Jaksa
Gdzie podzial sie awe?
On Sat, 06 Nov 2010 08:32:52 +0100, <he®sk> <okrutne.brednie@interia.pl>  wrote:

> [...]

Cheee...!!!, Cheeee...!!!, Cheee...!!!
- "napołudnie"....

Zjego "TALENTEM", to conojwyżej do Mozambiku BANANY PROSTOWAć....!!!

Nocheba zemu Ĺ›wagier bardzo waĹĽnom funkcjem nazmywaku w Irelandji  zaĹ‚atwiĹ‚ -
WYCIERACEM TALEżY łostoł...

 Co to za typek napisal, ze awe udal sie w tropiki?
 Awe oberwal po lapach i niepredko dotknie klawiatury!

Z tego co wiem to Awe preferuje bardziej podzwrotnikowe klimaty,
czyli nurkowanie na Synaju, Jordanie, Egipt, Maroko etc.

W troipiki to udaje sie ja, i moze wlasnie ten Mozambik, bo lubie
wschodnia Afryke, choc sa tam co prawda szerokie na setki kilometrow
obszary krajobrazowej nudy, to jednak wybrzeze Mozambiku do nich
akurat nie nalezy.

Jaksa

Data: 2010-11-07 14:02:22
Autor: rAzor
Gdzie podzial sie awe?
Darz bór! Użytkownik... he he - "<he®sk>" raczył napisać:
[...]

Nocheba zemu śwagier bardzo ważnom funkcjem nazmywaku w Irelandji załatwił -
WYCIERACEM TALEżY łostoł...

  Co to za typek napisal, ze awe udal sie w tropiki?
  Awe oberwal po lapach i niepredko dotknie klawiatury!

Udowodnij cieciu, że awe dostał po łapach.
Jeszcze nie widziałem nikogo na tej grupie, kto by się ciebie przestraszył, STARY OŚLE. :-D
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-04 19:15:13
Autor: Polok_prawdziwy
Gdzie podzial sie awe?
"<he?sk>" wrote:

 i kto nastepny? ;o)))

Som siem jus pytołem...

- my¶lem, zego łodcienły łod syćkiego, bo płacić nimioł zcego...

Idobze...!

- ta ¶MIERDZIROBOTA my¶loł, ze wystarcy ino "kapitulistom" chcieć być i mocno siem wydzirać ijus dutki same nakonto polecom....

PS - a je¶li powud inksy był, totes mie nieruso - toco ta ¶MIERDZONCO WALONKA KACAPSKO tukej wyksykiwała, to pod PROROKA siem nadawało...

Gdzie podzial sie awe?