Gdzie powiesić Bronka

Data: 2010-08-01 22:35:11
Autor: u2
Gdzie powiesić Bronka
... nad czy pod Orłem ? Wła¶nie trwa dyskusja w szkle mało koń-taktowym. :)

Data: 2010-08-01 13:53:19
Autor: Antenka
Gdzie powiesić Bronka
On 1 Sie, 22:35, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. nad czy pod Orłem ? Wła¶nie trwa dyskusja w szkle mało koń-taktowym. :)

Pod sierpem i młotem :D

Antenka

P.s. Pozostaje jeszcze drzewo ;-o

Data: 2010-08-01 17:19:14
Autor: Bruner
Gdzie powiesić Bronka
i ponad zimnym Lechem

Data: 2010-08-02 01:20:52
Autor: Lorn
Gdzie powiesić Bronka
W dniu 2010-08-01 23:19, Bruner pisze:
i ponad zimnym Lechem

Tego, wolałbym się napić :>

Data: 2010-08-02 00:48:43
Autor: Jaksa
Gdzie powiesić Bronka
On Sun, 01 Aug 2010 22:35:11 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

.. nad czy pod OrĹ‚em ? WĹ‚aĹ›nie trwa dyskusja w szkle maĹ‚o koĹ„-taktowym.  :)

Bronka powiesic w toalecie.

To moja propozycja i roszcze sobie do niej tantiemy.

Jaksa

Data: 2010-08-02 01:23:54
Autor: Lorn
Gdzie powiesić Bronka
W dniu 2010-08-02 00:48, Jaksa pisze:
On Sun, 01 Aug 2010 22:35:11 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

.. nad czy pod Orłem ? Właśnie trwa dyskusja w szkle mało
koń-taktowym. :)

Bronka powiesic w toalecie.

To moja propozycja i roszcze sobie do niej tantiemy.

Powieszono nie raz Jarusia w kiblu i jakoś nikt nie zbił na tym fortuny :> Myślisz, że masz szansę? :P

Data: 2010-08-02 01:35:18
Autor: Jaksa
Gdzie powiesić Bronka
On Mon, 02 Aug 2010 01:23:54 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

[...]

Powaznie infantylny idioto?

A ja myslalem ze Jaroslaw Kaczynski jeszcze zyje,
bo biorac na zdrowy rozum, jesli by go powieszono,
to by juz nie zyl.

Jaksa

Data: 2010-08-02 01:39:54
Autor: Lorn
Gdzie powiesić Bronka
W dniu 2010-08-02 01:35, Jaksa pisze:
[...]

Żartuję debilu ? :)

A ja myslalem ze Jaroslaw Kaczynski jeszcze zyje,

Serio? :>

bo biorac na zdrowy rozum

Dobry ĹĽart :>

jesli by go powieszono,
to by juz nie zyl.

AleĹ› ty bystry... UoU :>

Data: 2010-08-02 13:13:23
Autor: Antenka
Gdzie powiesić Bronka
On 2 Sie, 01:39, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> Powaznie infantylny idioto?

Żartuję debilu ? :)

> A ja myslalem ze Jaroslaw Kaczynski jeszcze zyje,

Serio? :>

> bo biorac na zdrowy rozum

Dobry żart :>

> jesli by go powieszono,
> to by juz nie zyl.

Ale¶ ty bystry... UoU :>

--
Immortal silence gathers illusions inside...- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Lola,  znowu się kleju naw±chała¶? Debilka

Antenka

Data: 2010-08-03 10:01:09
Autor: Coco Chanel
Gdzie powiesić Bronka
U mnie bedzie wisial w kiblu i to tylko do momentu az sie papier skonczy.

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:d45d51c3-0b92-47fe-8649-ae006878645do7g2000prg.googlegroups.com...
> [...]

> Powaznie infantylny idioto?

Żartuję debilu ? :)

> A ja myslalem ze Jaroslaw Kaczynski jeszcze zyje,

Dobry żart :>

> jesli by go powieszono,
> to by juz nie zyl.

Ale¶ ty bystry... UoU :>