Gdzie pozbyć się starych kaset i ł ańcuchów ?

Data: 2009-10-08 11:31:40
Autor: Cezex
Gdzie pozbyć się starych kaset i ł ańcuchów ?
Na śmietnik trochę szkoda wyrzucić bo będzie tam zalegać po wsze czasy, a odpowiedniego miejsca nie znalazłem. Jak myślicie, wrzucać tam gdzie puszki ?

--
Cezex

Data: 2009-10-08 02:55:37
Autor: Stefandora
On 8 Paź, 11:31, Cezex <ce...@redfish.USUN.pl> wrote:
Na śmietnik trochę szkoda wyrzucić bo będzie tam zalegać po wsze czasy,
a odpowiedniego miejsca nie znalazłem. Jak myślicie, wrzucać tam gdzie
puszki ?

W ramki i na ścianę :)

Jeżeli masz w pobliżu skup złomu, to może spróbuj tam. Nawet nie dla
kasy, bo to grosze... chociaż, jeżeli to komponenty z niższej półki,
to cięższe ;))

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-08 05:34:15
Autor: Rowerex
[...]

Okazja! Kaseta i zestaw łańcuchów gratis! Używane przez dziecko (ew..
starszą osobę),. głownie w mieście (ew. dojazdy do kościoła), w
weekendy, przy dobrej pogodzie. Stan jak na zdjęciach (koniecznie "jak
na zdjęciach" nie inaczej), maks 500km (ew, 425km, że niby z licznika
spisane). Sporo jeszcze pociągnie! Przy wpłacie na konto wysyłka
gratis! Bez ceny minimalnej!

(aukcja: minimum 50zł, KupTeraz 100zł)

;o)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-10-08 15:25:03
Autor: Kapsel
Thu, 8 Oct 2009 05:34:15 -0700 (PDT), Rowerex napisał(a):

[...]

Powinieneś się zatrudnić w handlu :)
O ile już w tym nie pracujesz :))

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-10-08 17:47:04
Autor: Pietia
Rowerex wrote:

> [...]

na zdjęciach" nie inaczej), maks 500km (ew, 425km, że niby z licznika
spisane). Sporo jeszcze pociągnie! Przy wpłacie na konto wysyłka

"Nie przyjmuje negatywów!"

Data: 2009-10-10 18:08:23
Autor: amrac
Pietia pisze:
Rowerex wrote:

[...]

"zastrzegam możliwość zakończenia przed czasem bez podania przyczyny"
albo
"wystawione w innych mediach" <rotfl>

Data: 2009-10-08 12:25:22
Autor: PeJot
Cezex pisze:
Na śmietnik trochę szkoda wyrzucić bo będzie tam zalegać po wsze czasy, a odpowiedniego miejsca nie znalazłem. Jak myślicie, wrzucać tam gdzie puszki ?

Puszki domyślnie to aluminium. A po okolicy nie krążą recyklerzy ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-10-10 21:54:25
Autor: Ryszard Mikke
PeJot <PeJot@02.pl> napisał(a):
Cezex pisze:
> [...]

Puszki domyślnie to aluminium. A po okolicy nie krążą recyklerzy ?

Nawet mnie nie wk**wiaj...

Wczoraj mijałem się z jednym na zakręcie. Z wózka wystawał mu jakiś potworny
kątownik ma pół metra w każdą stronę i rurka na półtora.

Kątownik udało mi się ominąć, rurka na szczęście leżała dość luźno na wierzchu...

rmikke

Data: 2009-10-08 13:02:41
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Gdzie pozbyć się starych kaset i łańcuchów ?

Na śmietnik trochę szkoda wyrzucić bo będzie tam zalegać po wsze czasy, a odpowiedniego miejsca nie znalazłem. Jak myślicie, wrzucać tam gdzie puszki ?

Po prostu zostaw obok kontenera na śmieci.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Gdzie pozbyć się starych kaset i ł ańcuchów ?