Gdzie pozbyć się starych kaset i łańcuchów ?

Data: 2009-10-08 12:25:22
Autor: PeJot
Gdzie pozbyć się starych kaset i łańcuchów ?
Cezex pisze:
Na śmietnik trochę szkoda wyrzucić bo będzie tam zalegać po wsze czasy, a odpowiedniego miejsca nie znalazłem. Jak myślicie, wrzucać tam gdzie puszki ?

Puszki domyślnie to aluminium. A po okolicy nie krążą recyklerzy ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-10-10 21:54:25
Autor: Ryszard Mikke
PeJot <PeJot@02.pl> napisał(a):
Cezex pisze:
> [...]

Puszki domyślnie to aluminium. A po okolicy nie krążą recyklerzy ?

Nawet mnie nie wk**wiaj...

Wczoraj mijałem się z jednym na zakręcie. Z wózka wystawał mu jakiś potworny
kątownik ma pół metra w każdą stronę i rurka na półtora.

Kątownik udało mi się ominąć, rurka na szczęście leżała dość luźno na wierzchu...

rmikke

--

Gdzie pozbyć się starych kaset i łańcuchów ?