Gdzie przedpłacany numer z aktywnym włą czaniem przekierowań?

Data: 2013-01-04 21:59:58
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Gdzie przedpłacany numer z aktywnym włą czaniem przekierowań?
Cześć,

mam w tej chwili telefon przedpłacany w mBank mobile. Mam jednak drugi w Oranże. Nie chce mi się nosić dwóch, ale moc ludzi zna numer z mBanku. Niestety w mobile nie ma możliwości przekierowania rozmów.

Czy jest jakaś sieć z przedpłacanymi numerami, gdzie mógłbym przenieść numer z mBanku i móc przekierowywać je na numer z Oranże?

A może da się w ogóle przenieść go do jakiegoś operatora VoIP i u tego operatora zestawić przekierowanie?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2013-01-04 22:20:13
Autor: Maciej M.
Gdzie przedpłacany numer z aktywnym włączaniem przekierowań?

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał
numer z mBanku i móc przekierowywać je na numer z Oranże?

A może da się w ogóle przenieść go do jakiegoś operatora VoIP i u tego operatora zestawić przekierowanie?

Te, które działają na infrastrukturze PTC lub P4.
Pozostałe oferują call forwarding jedynie w taryfach abonamentowych.

MM

Data: 2013-01-04 23:34:52
Autor: Pawel G.
Gdzie przedp³acany numer z aktywnym w³±czaniem przekierowañ?
Witam,

W odpowiedzi na maila od Przemys³aw Adam ¦miejek
z dnia: 2013-01-04 21:59:
A mo¿e da siê w ogóle przenie¶æ go do jakiego¶ operatora VoIP i u tego
operatora zestawiæ przekierowanie?
GSMa do VoIP nie daje siê przenie¶æ (ale mo¿e czego¶ nie wiem, sam bym skorzysta³ :])

Jest jeszcze opcja swojego serwera z SipGSMGateway do czego potrzeba:

- komputerek z Windowsem (niestety) i dostêpem do netu oczywi¶cie :]
- soft SipGSMGateway (darmowy do 10 kana³ów)
- modemu GSM Huaweia (m.in. standardowy E173) z odblokowanym Voice
- numeru w VoIPie

Kartê wsadzasz do modemu, ten podpinasz do "serwera" z gateway'em, który jak kto¶ dzwoni na GSMa zestawia po³±czenie na twojego VoIPa. W telefonie ustawiasz konto VoIP (android, niektóre nokie, nie wiem co jeszcze... iPhone? ;]). Do tego dzia³a równie¿, jak chcesz oddzwoniæ z tego drugiego numeru. :] Dzwonisz swoim VoIPem z komórki i Gateway Ci to forwarduje na drug± kartê GSM, odbiorca widzi Ciê, ¿e dzwonisz z tego drugiego numeru.

Podobno te¿ daje siê zrobiæ to samo na Asteriksie, ale jeszcze nie doszed³em jak.

Problemem pozostaje forward SMSów.

Jeszcze s± bramki chiñskie SIP-GSM (równie¿ wielokana³owe), ale nie wiem czy kto¶ to dystrybuuje w PL.

Pawe³

Data: 2013-01-05 01:11:09
Autor: Grzexs
[...]

Może niezłym rozwiązaniem będzie telefon dwusimowiec?
--
Grzexs

Data: 2013-01-05 02:08:16
Autor: Pawel G.
Gdzie przedp³acany numer z aktywnym w³±czaniem przekierowañ?
Witam,

W odpowiedzi na maila od Grzexs
z dnia: 2013-01-05 01:11:
Mo¿e niez³ym rozwi±zaniem bêdzie telefon dwusimowiec?
No ja stan±³em przed problemem 4-simowców st±d moje zainteresowanie innymi metodami. :]

Pawe³

Data: 2013-01-05 07:43:27
Autor: Pszemol
Gdzie przedp³acany numer z aktywnym w³±czaniem przekierowañ?
U¿ytkownik "Pawel G." <ch03@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kc7uec$5bg$1news.supermedia.pl...
W odpowiedzi na maila od Grzexs
z dnia: 2013-01-05 01:11:
Mo¿e niez³ym rozwi±zaniem bêdzie telefon dwusimowiec?
No ja stan±³em przed problemem 4-simowców st±d moje zainteresowanie innymi metodami. :]

Mo¿esz mi nieco na¶wietliæ jaka to potrzeba jest noszenia 4 telefonów? :-)
Bo moja wyobra¼nia tak daleko nie siêga...

Data: 2013-01-05 08:53:17
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
W dniu 05.01.2013 07:43, Pszemol pisze:
[...]

No bo to jest pewnie tak jak z mejlami, gdzie konkretny mejl zna konkretna grupa odbiorców, tylko tam ³atwiej zarz±dzaæ przekierowaniami.

fajn± spraw± s± numery VoIP. Ja mam np. 2 w tlenofonie. I teraz np. jeden z nich reklamujê w¶ród klientów biznesowych, drugi w¶ród klientów prywatnych. W razie czego w locie mogê taki numer przestawiæ np. na wspó³pracownika. Mogê te¿ np. wy³±czyæ (choæ do szczê¶cia brakuje automatycznego zarz±dzania przez system, w zale¿no¶ci np. od czasu, takie co¶ faktycznie by trzeba budowaæ samemu na asteriksie, ale to za du¿y rozmach jak dla mnie).

No ale z numerami VoIP jest ten problem, ¿e:

a) nie da siê tam przenie¶æ GSMowego

b) wygl±daj± jak stacjonarne, co czasami odstrasza, mia³em taki przypadek, gdy kobieta siê ze mn± nie umia³a skontaktowaæ, bo nie mia³a mojej komórki a wiedzia³a, ¿e ja jestem w terenie w³a¶nie. Znalaz³a na stronie numer, ale popatrzy³a  ¿e stacjonarny. A ja akurat wzi±³em jej dziecko na spacer i siê denerwowa³a brakiem kontaktu.

--
Przemys³aw Adam ¦miejek

Niech ¿adne nieprzyzwoite s³owo nie wychodzi z ust waszych,
ale tylko dobre, które mo¿e budowaæ, gdy zajdzie potrzeba,
aby przynios³o b³ogos³awieñstwo tym, którzy go s³uchaj±. (Ef 4,29)

Data: 2013-01-05 16:34:45
Autor: Grzexs
Gdzie przedp³acany numer z aktywnym w³±czaniem przekierowañ?
-- -- -- -- Pawel G. / 13-01-05 02:08 -- -- -- --
Witam,

Mo¿e niez³ym rozwi±zaniem bêdzie telefon dwusimowiec?

No ja stan±³em przed problemem 4-simowców st±d moje zainteresowanie
innymi metodami. :]

To mo¿e 2 telefony dwusimowe? Jak je odpowiednio dobierzesz, to da siê skleiæ ta¶m± nie naruszaj±c funkcjonalno¶ci, i uzyskaæ jeden hiperczterosimowiec ;-)

--
Grzexs

Data: 2013-01-05 15:44:31
Autor: Waldek Godel
Gdzie przedp³acany numer z aktywnym w³±czaniem przekierowañ?
Dnia Sat, 05 Jan 2013 16:34:45 +0100, Grzexs napisa³(a):

[...]

Ale w czym problem?
http://dx.com/p/2-0-lcd-dual-camera-quad-sim-quad-network-standby-quadband-gsm-tv-cell-phone-white-pink-82893

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d mo¿e zrobiæ dla ciebie.

Data: 2013-01-06 18:41:35
Autor: zlotowinfo
Gdzie przedp³acany numer z aktywnym w³±czaniem przekierowañ?
U¿ytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisa³ w wiadomo¶ci news:esnlb3uhg7oa.dlglepper.institute.com...
[...]

lipny, przez ilo¶æ klawiszy i du¿y ekran, klocek z niego

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2013-01-05 08:40:15
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 05.01.2013 01:11, Grzexs pisze:
[...]

Za drogo. Mam już telefon do drugiego numeru i głównie to jest powodem, że nie chcę używać pierwszego. Jakbym chciał wydać kasę, to bym olał te nowy numer, a używał starego.

To skomplikowane :D

--
Przemysław Adam Śmiejek

Gdzie przedpłacany numer z aktywnym włą czaniem przekierowań?