Gdzie przedpłacany numer z aktywnym włączaniem przekierowań?

Data: 2013-01-04 23:34:52
Autor: Pawel G.
Gdzie przedpłacany numer z aktywnym włączaniem przekierowań?
Witam,

W odpowiedzi na maila od Przemysław Adam Śmiejek
z dnia: 2013-01-04 21:59:
A może da się w ogóle przenieść go do jakiegoś operatora VoIP i u tego
operatora zestawić przekierowanie?
GSMa do VoIP nie daje się przenieść (ale może czegoś nie wiem, sam bym skorzystał :])

Jest jeszcze opcja swojego serwera z SipGSMGateway do czego potrzeba:

- komputerek z Windowsem (niestety) i dostępem do netu oczywiście :]
- soft SipGSMGateway (darmowy do 10 kanałów)
- modemu GSM Huaweia (m.in. standardowy E173) z odblokowanym Voice
- numeru w VoIPie

Kartę wsadzasz do modemu, ten podpinasz do "serwera" z gateway'em, który jak ktoś dzwoni na GSMa zestawia połączenie na twojego VoIPa. W telefonie ustawiasz konto VoIP (android, niektóre nokie, nie wiem co jeszcze... iPhone? ;]). Do tego działa również, jak chcesz oddzwonić z tego drugiego numeru. :] Dzwonisz swoim VoIPem z komórki i Gateway Ci to forwarduje na drugą kartę GSM, odbiorca widzi Cię, że dzwonisz z tego drugiego numeru.

Podobno też daje się zrobić to samo na Asteriksie, ale jeszcze nie doszedłem jak.

Problemem pozostaje forward SMSów.

Jeszcze są bramki chińskie SIP-GSM (również wielokanałowe), ale nie wiem czy ktoś to dystrybuuje w PL.

Paweł

Gdzie przedpłacany numer z aktywnym włączaniem przekierowań?