Gdzie przesłać video?

Data: 2018-10-27 19:55:02
Autor: Marek S
Gdzie przesłać video?
Witam,

Mam potrzebę zgłoszenia zapisu video na policję. Z Google wynika, że niektóre komendy w to się bawią jedynie, albo nie znalazłem lepszych informacji.

W jaki sposób zgłaszać takie zdarzenia? Czy jakaś regionalizacja obowiązuje? Jeśli tak, to względem czego? Miejsca zdarzenia czy miejsca zamieszkania nagrywającego?

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2018-10-27 11:50:35
Autor: Kris
Gdzie przesłać video?
W dniu sobota, 27 października 2018 19:55:09 UTC+2 użytkownik Marek S napisał:
[...]

Najzabawniejsze jest że piszesz to Ty który wielokrotnie tu przyznawałeś że świadomie łamiesz przepisy przekraczając prędkość np.

Data: 2018-10-27 21:22:43
Autor: Marek S
Gdzie przesłać video?
W dniu 2018-10-27 o 20:50, Kris pisze:

Najzabawniejsze jest że piszesz to Ty który wielokrotnie tu
przyznawałeś że świadomie łamiesz przepisy przekraczając prędkość
np.

Widzisz, to kwestia własnego systemu wartości. Jeśli ktoś pustą autostradą jedzie 200 km/h to nie robi to na mnie żadnego wrażenia. Jeśli w mieście 100 km/h na 50-tce, z licznymi przejściami dla pieszych etc - to już jest niebezpieczne ale nie robię z tego halo mimo iż sam jeżdżę szybko, ale nigdy aż tak i tylko w miejscach bez przejść, z barierką - gdzie wiem, że tylko samobójcy mogą ryzykować wtargnięcie na jezdnię.

Jeśli jednak gość wjeżdża na czerwonym i piesi muszą uciekać, to jak dla mnie przegięcie. Wiele toleruję ale nie takie zachowania.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2018-10-27 13:08:31
Autor: Kris
Gdzie przesłać video?
W dniu sobota, 27 października 2018 21:22:50 UTC+2 użytkownik Marek S napisał:

Widzisz, to kwestia własnego systemu wartości. Jeśli ktoś pustą autostradą jedzie 200 km/h to nie robi to na mnie żadnego wrażenia.

Dopki nie przypierdzieli w innych jadących normalnie.

[...]

Jakies samouspreawiedliwieni być musi;)

Jeśli jednak gość wjeżdża na czerwonym i piesi muszą uciekać, to jak dla mnie przegięcie. Wiele toleruję ale nie takie zachowania.

"Jak Kali ukraść komuś krowa to być dobrze, a jeśli Kalemu ktoś ukraść krowa to być źle"
Domyślałem sie ze nie chcesz zgłosić krzywo powieszonego znaku czy niedziałającego sygnalizatora tylko jakiegoś idiotę drogowego, sorry człowieka łamiącego przepisy.
Ale jeśli sam się przyznajesz publicznie ze też przepisy łamiesz...
Mam tylko nadzieję ze nasze drogi sie na drogach nie skrzyżują. A w okolicach Trójmiasta niestety mam watpliwą przyjemność często jeżdzić.
A co do zgłaszania na Policje idiotów- zgłaszaj. Bądz tylko świadom że karma wraca. To co dajesz, to też do Ciebie przyjdzie

Data: 2018-10-27 22:59:19
Autor: Marek S
Gdzie przesłać video?
W dniu 2018-10-27 o 22:08, Kris pisze:

Widzisz, to kwestia własnego systemu wartości. Jeśli ktoś pustą autostradą jedzie 200 km/h to nie robi to na mnie żadnego
wrażenia.

Dopki nie przypierdzieli w innych jadących normalnie.

Policja w DE ściga bardziej tych, którzy jadą 90km/h po autostradzie. I chwała im za to. Wyznajemy inne standardy - uszanuj więc to.

Jakies samouspreawiedliwieni być musi;)

Szczerze mówiąc ma gdzieś poglądy innych. Jeśli raz na ruski rok zapłacę mandat za przekroczenie prędkości, to go opłacę. I tyle w temacie.

[...]

Wątki religijne mnie się nie imają. Buddystyczne również.
Twoje domyślenia są wyssane z palca. Jeśli coś nie gra w sygnalizacji - zgłaszam. Więc pomyliłeś się. Aczkolwiek w %-towo niewielkiej ilości gdyż brak sygnalizacji znakami pierwszeństwa na skrzyżowaniach jest powszechny dla dróg osiedlowych. Musiałbym etat wykreować, ale kto mi zapłaci?

Ponadto Twoja uogólniona opinia o moim łamaniu przepisów  jest zwykłym chujstwem. Ja wspominałem wyłącznie o prędkości i tylko w bezpiecznych moim zdaniem miejscach. Jeżdżę w tym stylu od zawsze, tj. od ponad 30 lat i nigdy nie spowodowałem zagrożenia. Nigdy nie hamuję z piskiem opon przed przejściami etc.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2018-10-28 02:34:46
Autor: Kris
Gdzie przesłać video?
W dniu sobota, 27 października 2018 22:59:25 UTC+2 użytkownik Marek S napisał:

Policja w DE ściga bardziej tych, którzy jadą 90km/h po autostradzie.

Bzdura

Data: 2018-10-28 09:52:25
Autor: Jacek Maciejewski
Gdzie przesłać video?
Dnia Sat, 27 Oct 2018 22:59:19 +0200, Marek S napisał(a):

Policja w DE ściga bardziej tych, którzy jadą 90km/h po autostradzie. I chwała im za to. Wyznajemy inne standardy - uszanuj więc to.

A co, mają ustawowe minimum prędkości?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-10-28 14:15:17
Autor: Marek S
Gdzie przesłać video?

A co, mają ustawowe minimum prędkości?

Nie, chodzi o niebezpieczną jazdę po autostradzie. Do tego zalicza się zbyt wolną jazdę. Ta sama kategoria jak uciążliwie powolne ruszanie po zmianie świateł.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2018-10-29 02:34:56
Autor: przemek.jedrzejczak
Gdzie przesłać video?
-- A co, mają ustawowe minimum prędkości?

oczywiscie 60 km/h :-)
https://www.berlin.de/special/auto-und-motor/recht-und-urteile/1913830-44852-mindestgeschwindigkeit-wie-schnell-muss-.html

Data: 2018-10-28 07:46:37
Autor: Shrek
Gdzie przesłać video?
W dniu 27.10.2018 o 22:08, Kris pisze:

[...]

Ale trochę dramatyzujesz. Ja na przykład łażę notorycznie na czerwonych światłach jak nic nie jedzie, ale zrównywanie tego z przejezdzaniem na czerwonym jest czystą demagogią (mimo iż to ten sam przepis).

A jak już zrównujemy na przykład przekroczenie o 20 do omijania na przejściu to jest to demagogia level pis.

Shrek

Data: 2018-10-28 09:47:12
Autor: Akarm
Gdzie przesłać video?
W dniu 2018-10-28 o 07:46, Shrek pisze:

A jak już zrównujemy na przykład przekroczenie o 20 do omijania na przejściu to jest to demagogia level pis.

Wiadomo, że najniebezpieczniejsi są kierowcy przekraczający prędkość.
Szczególnie tacy, którzy robią to na pustej drodze, wielopasmowej drodze, na przykład takiej:
https://goo.gl/maps/pCeDUGTBvU92
Dlatego policjanci ustawiają się z radarami w takich "wyjątkowo niebezpiecznych" miejscach:
https://goo.gl/maps/cbbnJHiNmmo

A jeszcze czasem na autostradzie niektórzy potrafią jechać na przykład 200 km/godz. To już prawdziwa zbrodnia, należałoby odbierać i samochód, i dożywotnio prawo jazdy.

K...! Naprawdę są tacy, co tak myślą. :/
Są debile, którzy twierdzą, że:
"nadmierna prędkość jest najczęstszą przyczyną wypadków".
Dla nich wymuszenie pierwszeństwa, wyprzedzanie na podwójnej ciągłej lub na pasach, to lekkie wykroczenie.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-10-28 02:33:18
Autor: Kris
Gdzie przesłać video?
W dniu niedziela, 28 października 2018 09:47:36 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

[...]

I pisze to osoba notorycznie czepiająca się pierdół ortograficznych czy tam gramatycznych w postach innych osób.

Data: 2018-10-28 11:30:09
Autor: Akarm
[OT] Re: Gdzie przesłać video?
W dniu 2018-10-28 o 10:33, Kris pisze:

I pisze to osoba notorycznie czepiająca się pierdół ortograficznych czy tam gramatycznych w postach innych osób.

Nie bardzo widzę związek. Być może chodzi o "a u was to Murzynów biją". :D
A poza tym, to ja *nigdy* nie czepiałem się "pierdół ortograficznych czy tam gramatycznych w postach innych osób".

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-10-28 05:55:45
Autor: Kris
[OT] Re: Gdzie przesłać video?
W dniu niedziela, 28 października 2018 11:30:32 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

Nie bardzo widzę związek. Być może chodzi o "a u was to Murzynów biją". :D

Tak mi wychodzi że jak ktoś się czepia systematycznie łamaniu zasad pisowni to i łamanie zasad ruchu drogowego powinien potepiać

A poza tym, to ja *nigdy* nie czepiałem się "pierdół ortograficznych czy tam gramatycznych w postach innych osób".

A to sorry, widocznie klona masz co pisze pod tym samym nickiem co Ty.

Data: 2018-10-28 16:17:14
Autor: T.
Gdzie przesłać video?
W dniu 2018-10-28 o 09:47, Akarm pisze:
[...]

Chodzi o nawyki, a nie interpretowanie prawa w każdym przypadku ograniczenia. Mają prawo łapać i łapią. Po to, żebyś za 300 m też w takim superbezpiecznym miejscu nie przywalił komuś w bok, bo tam jest "bzdurne 70 na prostej drodze".
I kolejna sprawa - jeśli ograniczenie jest w dziwnym miejscu, to zapewniam, że poza przypadkami pozostawienia znaków po robotach (co zdarza się, choć wyjątkowo), takie ograniczenia mają jakąś przyczynę, np. inną przyczepność niż 20 m wcześniej. No i pełno jest takich filozofów na cmentarzach, niestety - także ich ofiar.
T.

Data: 2018-10-28 18:36:45
Autor: Shrek
Gdzie przesłać video?
W dniu 28.10.2018 o 16:17, T. pisze:

[...]

Ale tam jest... 50. Normalnie powiedziałbym że ma to sens ze względu na ograniczenie hałasu (a niekoniecznie chodzi o bezpieczeństwo)... ale tam akurat są tereny przemysłowe.

[...]

Taa,

https://www.google.com/maps/@52.3021999,20.9427807,3a,75y,83.4h,92.32t/data=!3m6!1e1!3m4!1seCfIpRAHLgE58pecpe_5Cw!2e0!7i13312!8i6656

Jakby się jeszcze stosować, to dojeżdzasz tutaj 40 km/h

https://www.google.com/maps/@52.3020898,20.9461045,3a,75y,106.91h,78.33t/data=!3m6!1e1!3m4!1sWDf0M2TfD1Ca6VUUeL8f_Q!2e0!7i13312!8i6656 ... i włączasz się do ruchu na wisłostrade, gdzie jest 80 a jeździ się 100 na 120 metrach. Dla różnicy prędkości 40km/h i prędkości autostrady odcinek przyspieszania według rozporzadznia o autostradach wynosi minimalnie trochę ponad 140 metrów przy pochyleniu w dół plus klin na którym pas zmieniasz - nie mniej niż 75m. Razem powinno być tam troszkę ponad 200 metrów rozbiegówki żeby zaczynać od 40. Jest 120m.

Dajesz - podaj tą przyczynę.

Shrek

Data: 2018-10-28 21:29:42
Autor: t-1
Gdzie przesłać video?
W dniu 2018-10-28 o 09:47, Akarm pisze:

Wiadomo, że najniebezpieczniejsi są kierowcy przekraczający prędkość.

Nawet jest obecnie krwawa kampania w TV.
I rzeczywiście nie mówią tam o zbyt szybkiej jeździe, tylko o przekroczeniu dozwolonej szybkości.

Data: 2018-10-28 22:09:03
Autor: Akarm
Gdzie przesłać video?
W dniu 2018-10-28 o 21:29, t-1 pisze:
[...]

Hehe, ja również widziałem te kretynizmy! :D
Ale też da się już zauważyć, że jest jakby trochę mniej debili bredzących o nadmiernej prędkości jako głównej przyczynie wypadków.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-10-28 20:00:00
Autor: Budzik
Gdzie przesłać video?
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

[...]

Przypomne ze przechodzenie na czerwonym (jak nic nie jedzie) to standard w wiekszosci krajów w Europie.

--
Pozdrawia... Budzik
by Jenka

Data: 2018-10-28 21:27:40
Autor: Shrek
Gdzie przesłać video?
W dniu 28.10.2018 o 21:00, Budzik pisze:

Przypomne ze przechodzenie na czerwonym (jak nic nie jedzie) to standard
w wiekszosci krajów w Europie.

Dlatego nie mam żadnych skrupułów. No ale skoro przechodzę na czerwonym to pewnie wysyłając film gdzie ktoś tnie samochodem na czerwonym albo omija na przejściu zostałbym nazwany przez niektórych hipokrytą. Taka manipulacja ma się ostatnio dobrze we wszystkich dziedzinach życia - od grupy dyskusyjnej po wielką politykę.

Shrek

Data: 2018-10-28 20:00:00
Autor: Budzik
Gdzie przesłać video?
Użytkownik Kris kszysztofc@gmail.com ...

[...]

nie przesadzajmy, Marek ma oczywiście racje ze piraci i PIRACI!

--
Pozdrawia... Budzik
Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy potrafią zepsuć stalową kulę...

Data: 2018-10-27 18:21:00
Autor: Mateusz Viste
Gdzie przesłać video?
On Sat, 27 Oct 2018 19:55:02 +0200, Marek S wrote:
[...]

Sugeruję zapytać u źródła. Lokalny posterunek z pewnością udzieli informacji pewniejszej aniżeli anonimowi (lub nie) pisarze usenetowi.

Mateusz

Data: 2018-10-27 21:23:53
Autor: Marek S
Gdzie przesłać video?

Sugeruję zapytać u źródła. Lokalny posterunek z pewnością udzieli
informacji pewniejszej aniżeli anonimowi (lub nie) pisarze usenetowi.

Ok, tak zrobię. Sądziłem, że gdzieś jest ogólnopolska skrzynka podawcza albo coś w tym stylu.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2018-10-27 13:11:12
Autor: Kris
Gdzie przesłać video?
W dniu sobota, 27 października 2018 21:23:59 UTC+2 użytkownik Marek S napisał:

> [...]

Ok, tak zrobię. Sądziłem, że gdzieś jest ogólnopolska skrzynka podawcza albo coś w tym stylu.

"Stop agresji drogowej" w google wpisz

Data: 2018-10-27 22:33:53
Autor: ToMasz
Gdzie przesłać video?
W dniu 27.10.2018 o 19:55, Marek S pisze:
[...]

idziesz na policje z płytą cd. mówisz że widziałes jak ktoś złamał przepisy lub cośtam. składasz zeznania na koniec meldując że masz to nagrane kamerką i dajesz im CD.
Jak gość jest kumaty, przyzna sie i przyjmie mandat. jak mocno się będzie wypierał, to możesz zostać ponownie przesłuchany, ale o ile ja znam takie przypadku - nigdy sie tani nie stało.

ToMasz

Data: 2018-10-27 22:56:11
Autor: Uzytkownik
Gdzie przesłać video?
W dniu 2018-10-27 o 19:55, Marek S pisze:
[...]

Podstawą wszczęcia postępowania jest zgłoszenie popełnienia wykroczenia/przestępstwa i złożenie zeznań.

Można tego dokonać na dowolnym, najlepiej najbliższym Ci posterunku, bo możesz być wzywany w celu złożenia dodatkowych zeznań.

Nagranie video w tym wszystkim jest najmniej ważne. Możesz je dołączyć na dowolnym nośniku np. płycie CD, ale czy będzie ono wykorzystane o tym zadecyduje sąd, a sąd będzie decydował tylko wtedy, kiedy kierowca nie przyzna się do popełnionego czynu i sprawa zostanie skierowana do sądu.

Data: 2018-10-28 10:56:22
Autor: scobowski
Gdzie przesłać video?
[...]

Normalniejemy, zdaje się, jako społeczeństwo.
Nikt dotąd (przynajmniej nie wprost) nie wyzwał pytającego od konfidentów :)

Data: 2018-10-28 20:00:00
Autor: Budzik
Gdzie przesłać video?
Użytkownik Marek S precz@spamowi.com ...

[...]

Nie raz tu pisałes ze jezdzisz duzo szybciej niz mozna.
Moze zamiast autopodpierdolki wpłac po prostu na WOSP?

:))))
MSPANC!

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

Data: 2018-10-28 21:30:02
Autor: Marek S
Gdzie przesłać video?
W dniu 2018-10-28 o 21:00, Budzik pisze:

Nie raz tu pisałes ze jezdzisz duzo szybciej niz mozna.
Moze zamiast autopodpierdolki wpłac po prostu na WOSP?

:))))

Wybrałem kompromisowe rozwiązanie: godzę jedno z drugim :-D

--
Pozdrawiam,
Marek

Gdzie przesłać video?